4 Haziran 2010 Cuma

Kadınlar

Katranı kaynatsan, olur mu şeker ...
ya da
Huyum kurusun ...


Helin: Sen gidene kadar bana soru soracaksın.
Çağlar: Nasıl? Siz gidene kadar soru mu soracağım.
Helin: Haayır, sen... gidene kadar.
Çağlar: Neden hep ben soruyorum. Biraz da sen sorsana.
Helin: Cıks. Sen soracaksın.
Çağlar: ...
Çağlar: Neden hep sizin istediğiniz oluyor. Hiç benim istediğim yapılmıyor.
Helin: Iıhh... bilmem.


Taa eski blogda sözünü etmiştim bu konunun ama tabii sonra maçamız tutmamıştı, yazamamıştım. Çağlar'ın kadınlarla ilişkileri diye. Zor iş birader. Hem yazılamıyor hem de zaten anlaşılmıyor kadınlar ki bir de yazılsınlar. Ama işte bırakmıyorlar yukarıda gördüğünüz üzere.

Bir kadınla daha ilk karşılaşmamda alenen flörtleşmem pek olmuş şey değildir, o nedenle konu oldu Helin.
Ortak bir tanıdığımız aracılığı ile konuşma başladı:

Ç: Merhaba Helin hanım. Kaç yaşındasınız acaba, çok merak ettim.
H: Dört. Ama neredeyse beş olacağım 21 Haziran'da.
Ç: Aa. Çok sevindim. Şimdiden kutlarım doğumgününüzü.
...
Ç: Okulunuz tam gün mü acaba.
H: Evet.
...
Ç: Kollarınızdaki şeyler ne kadar güzelmiş. Kim yaptı, kendiniz mi çizdiniz.
H: Bunu Bahar öğretmenim yaptı, bunu da başka öğretmenim.
Ç: Kreşteki en güzel öğretmeniniz kim.
H: Iıımmm. Bahar öğretmenim.
Ç: Hımm. Kaç yaşında acaba Bahar hanım.
H: 23.
Ç: Hımm.
H: Evli, bir çocuğu var. Çocuğunu kreşe getiriyor.
Ç: Anlaşıldı o zaman. Pekiii, en sevdiğiniz öğretmeniniz kim.
H: .. ... Bahar öğretmenim...
Ç: Hehe, anlaşılan o ki, güzel eşittir sevilen.
...

En başa aldığım konuşma normalde ilk konuştuklarımız değildi. Ama bu alttaki son konuşmamız oldu:

Ç: Bak, babanlar kalkıyor.
H: Evet.
Ç: Hani ben gidene kadar buradaydın. Bırakıp gidiyor musun beni.
H: İhih.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

kadın değil o..
gün payıyla yengeç..
yengeçler kadın ve erkek durumundan ari.. kendi başlarına bir oluşumdurlar =)

Adsız dedi ki...

ay ben ya..
atalet

Adsız dedi ki...

http://www.kartoen.be/cartoons/happysad/sayswho.gif

=)

atalet

Çağlar dedi ki...

Atalet 1,2, & 3:
Yengeç mi, o da mı. Hey allahım, öğrenemeyeceğim bunu ben hiç. Her seferinde acayip sert kayalara çarpıyorum.
Ve ayrıca şu karikatür. Neredeyse sinir bozucu. Kendime birşeyler yapmak istiyorum ama bir türlü bulamıyorum ne yapacağımı. Bulduklarıma da cesaretim yok. Yani tam anlamıyla o karikatürdeki bay gibi arrgh diye bağırasım var sürekli.

basak dedi ki...

Genç hanım çok çabuk bırakmış seni çağlar, üzüldüm...

Şarküteri dedi ki...

Benim asıl ilgimi çeken muhabbet arasında kreşteki bayan hocaları yoklaman oldu Çağlar' cım. Çocuktan al haberi misali, ne çıkarsa bahtımıza diyerek...

Bence Helin bunun için yüzüstü bırakmış seni, bir bayanın yanında başka bir bayanın lafı yapılır mı?

Çağlar dedi ki...

* Başak:
Vallahi hep böyle oluyor, ben hala alışamadım.

* Yec:
Yapılmaz mı. Yanlış belki, bilemiyorum. Ama onlar hep yapıyorlar.
(Evet çok çocukça oldu bu gerekçe)

meltemistanbul dedi ki...

ah biz kadınlar hep böyleyiz maalesef:) terkedilmeye asla tahammülümüz yoktur,ama bırakıp gitmeye bayılıyoruzz