12 Nisan 2009 Pazar

Bir kuple ev içi cinnet

Yine sapıttım. Nereye saldıracağımı şaşırdım.

Sabahtan beri üç kere çamaşır makinesini doldurdum. İlkinde beyazlar, son ikisinde de renkliler yıkandılar. Özellikle sonuncu sıradışı idi, gömlek doldurdum makineye.
Yıkananları astım, kuruttum. Katladım koydum yerlerine. Şifoniyerim var benim oğlum. Çok komik lan, şifoniyer. Acayip isim. Şu ana kadar altı gömlek ve beş pantol ütüledim. Sekiz gömlek daha ütüleyecem ve bu seans bitecek. Planda en son olarak da kendimi temizlemek var, bakalım o işi sabaha bırakır mıyım.

Uzun süredir ilk kez akşam yemeğini; yememek, dışarıdan söylemek, çikolata, kuru meyve, ıslak meyve çerez gibi şeylerle geçiştirmek dışında birşey yaptım ve makarna kaynatıyorum kendime. Birazdan yoğurt ile onu götüreceğim. İyi olacak.

Bunları niye mi yaptım. Her zamanki gibi, başka şeylerden kaçmak için.

8 yorum:

bitti dedi ki...

hımm
başka şeyden kasıt tez diildir umarım=)

Şarküteri dedi ki...

Ama bunları yapmaktan kaçış da yok ki! Yapılacak yığınla iş varsa ben hep rutinlerden ve sıkıcı olanlardan başlıyorum. Ama koca günü çamaşır günü ilan edecek kadar gözümü karartmadım hiç. Kutluyorum, üzerine makarna alkışlanacak şey.

hbasak dedi ki...

şu anki ev düzeninde ev işleri ile ilgili hemen hiç bir yükümlülüğüm yok, hatta benden tek beklenen mümkünse elimi bir şey sürmemek, burnumu sokmamak. O kadar özlüyorum ki başka şeylerden kaçmak için ev işlerine saldırmayı. Kanape-koltuk, buzdolabı-fırın önüme ne gelirse çekip çekip arkalarını süpürmeyi mesela. Günün sonunda hem bir sürü şeyden kaçmış, hem de pişmanlık duymak yerine "ama bunların da yapılması gerekiyordu, iyi oldu" diye tatmin duygusu yaşamak ne güzeldir! Kıskandım vallahi çok kıskandım...

Adsız dedi ki...

bense evden kaçarım genellikle..

ama kaçma sen..
saldır gerekenin üstüne yav..

atalet..

oya dedi ki...

sen bir kuplede cinnet geçiriyorsun,
biz her akşam bir demet..
naaber cicim?

alpernatif dedi ki...

Tez elden bitmesi gereken bir şey var o evde ama :))

sedencik dedi ki...

kaçmak istediğimde yemesem bile yemek yaparım ...
sinirlenince gardrop düzenlerim :)

sanırım kaçışları böyle olanlara evcimen diyorlar kibarca :)

sağlıcakla...

Çağlar dedi ki...

Bunları cevaplayayım ki yenisini patlatabilelim:

* Bitti:
Odur efendim.

* Yec:
Teşekkür ediyorum efendim. Ben ütü yapmayı seven bir insanım. "ütünün matematiği" diye bir kitap yazacağım, yerse :D

* Başak:
Sen yaşıyor musun. Öteleme davranışının insanın elinden alınması. Dayanılmaz bir azaptır sanırım yaşadığın. :)

* Atalet:
Geçti.

* Oya:
Ben her akşam biriktirdiklerimi haftada bir ütülüyorum, iyi mi.

* Alper:
Geç.

* Seden:
Ya evet, ondanım ben de. Evcimen, ev kedisi falan. doğrudur.