7 Kasım 2009 Cumartesi

Bir akşamüzeri evden çıkıp şehirde 21 kilometre yürümek

Yıkandım, sakal traşı oldum. Üzerime rahat şeyler giydim, spor ayakkabılarımı sıkı bağladım ve çıktım.


Dolmuş yolu, Fen lisesi yolu, Konya Yolu Fen lisesi kavşağı, Cevizlidere, ara sokaktan 2. cadde, Güveç'te mola. Öveçler 8. cadde, 4. Caddeden sokulluya yeni yoldan, Sokullu kapalı pazar yeri, Mermer sokak, Dikmen caddesi, Mermer'in tam karşısındaki sokak(yanlış), oradan Sinan sokak, Sinan sokakta çok ilerleyip geri dönüş, Dikmen Vadisi 3. etapa iniş, köprüden karşıya Mesa bloklarının oraya, Abidin Daver Sokak, Simon Bolivar'a çıkış. Ahmet Cevdet Sokak'taki Gelidonya Feneri isimli balık lokantasından kart alış, Çankaya Caddesi, Nene Hatun'dan aşağı, Nene Hatun'da birkaç balık lokantasından kart alış, Esat Caddesi, Tunalı Hilmi Caddesi, Kennedy'den aşağı, Nevzat Tandoğan Caddesi, Güvenlik'e çıkış, Meneviş sokağa uğrayıp bir arkadaşın emanetini teslim, geri Güvenlik'e ve yukarı, Mesnevi ve Çetin Emeç bulvarı, Aşağı Öveçler 4. caddeden içeri ve geri Güveç'e, Bir küçük şişe ılık su alıp durmadan devam, aynı yoldan geri eve.

Evde üzerimi çıkardım, esnetme ve gerdirme hareketleri yaptım, duşa girdim. Dönüşte mahalleden meyve almıştım, onları yedim.

Karar verdim, sabahtan başlamalı ve çok daha uzun süre yürümeliymişim.

14 yorum:

Gökhan Eryol dedi ki...

bir dahaki tura yanına birini istersen haber et :)

.. dedi ki...

vaay.. e kaç saat sürdü?

Çağlar dedi ki...

* Gökhan:
Sapıklıklarıma seni de sürüklemek istemediğim için ses etmemiştim zaten bu ilk seferde de. Ama haberleşiriz sanırım ;)
Gerçi kış geliyor. Bakalım.

* Bacım:
Tam emin değilim aslında 4 buçuk saat sürmüş olabilir. Kilometre bölü saat baktığında pek yavaş gibi görünse de Ankara'yı bilenler, çizdiğim ve yazdığım rotanın çok inişli-çıkışlı olduğunu takdir edeceklerdir.
Çıkarken yorulduğum yokuşlar oldu, ama aynı yokuşları inerken çıktığımdan yavaş idi tempom. Keşke nabız ölçer'i taksaymışım dedim tüm yürüyüş boyunca.

.. dedi ki...

hiiç yavaş değil kardiş, valla iyi yürümüşsün! ben en iyi ihtimalle 5- 5.5 diye düşündüydüm.

alpernatif dedi ki...

Çakma Rocky maça hazırlanıyor diyeceğiiiim,edrııın diye bağıracağın kimse yok :)))
yürümekle yollar aşınmaz
hadi bakalım :))

verocka dedi ki...

güzalgah güzelmiş
nerden biliyorsun deme
haniveroçka bilir olmasamda bilirim bende

hbasak dedi ki...

Çok beğendim bu yürüme işini. Ankara'da olsam katılmak isterdim. Burada bir gün evden Mudanya'ya kadar yürümüştüm de yağmur hızlanınca bir traktöre otostop yapmak zorunda kalmıştım :)

Şarküteri dedi ki...

Yürümeye başlamadan önce sakal traşı olmak önemli tabi. Sürtünmeyi azaltıp enerji tasarrufu sağlıyor.

feanluvien dedi ki...

çağlar bey,

dileğim odur ki, yolunuz eryamana düşerse molanızı bizim fakirhanede verin.

sedencik dedi ki...

valla tebrikler...
okurken yorukdum :))
iyi bayramlar daha doğrusu güzel bir tatil dilerim :)
sağlıcakla...

oya dedi ki...

yürümeye devam mı? ;)

e.. hazır gelmişken bayramını da kutlayayım, yanacıklarından öpüveriyim bari..

seyabb dedi ki...

Enerji atmak için harika bi metod.Bizde zaman zaman 16 km yürüyoruz ama açıkçası eve sürünerek giriyoruz.Merdivenler gözüme çöldeki su serapları gibi görünüyor.Nihayet eve varabildim deyep kendimi koltuğa atıyorum.Özellikle deniz kenarındaysanız yürüyüşün ahengi daha ayrıcalıklı...

Adsız dedi ki...

maşallah :))

Allah sağlık sıhhat versin de daha uzun yürü inşallah...
Aminnnn..

hayat gibi

Hamiyet Akan dedi ki...

Merhaba, bende severim yürümeyi ama valla bu kadarına helal olsun denir ancak :) İyi ki akşamüzeri çıkmışsınız ya sabahtan çıksaydınız acaba ne kadar daha yürüyecektiniz:)
Yazılarınızdan keyif aldım, ellerinize sağlık.