18 Aralık 2008 Perşembe

Kulaktan klavyeye: Herşey çok güzel olacak

Bu ne biçim hikaye böyle

Hasta mısın nesin bana söyle

Gel gidelim güneylere

Yenilenip dinlenmeye

Deliyim ben aslında

Senin gibisin sevmekle,

Deli

Başarısız olduysan oldun

Yıkma kendini zaten yorgunsun

Ya bu deveyi güdersin

Ya bu diyardan gidersin

Ya vazgeçer unutursun

Ya da yolun açık olsun,

Hadi

Bu felek kimine kavun

Kimine kelek yedirdi

Sevinip de şımarınca

Sana derhal bildirdi,

Hadi

Nerde hani o canım gözler

Hani nerde verdiğin sözler

Boğuldum ben gözyaşına

Elimi tutan el nerde

Sorarım kendi kendime

Elimi tutan el nerde,

Hani


- Abi, böyle bişey var mı, benzin dökülüp adam yakılır mı, ya, yapmayın ya. Abi bak.

- Sen, sen insan değilsin biliyo musun. Sen insan suretinde bi hayvansın.

- Abi bak mevzuyu bilmiyosun, bi konuşma ya.


Not: "Herşey çok güzel olacak" isimli sinema filminin müziklerinden biri.

Şarkının ismi "Bu ne biçim hikaye böyle".

Sami Özer, Mazhar Alanson, Cem Yılmaz söylüyorlar.


9 yorum:

Çağlar dedi ki...

asinehrii 18/12/2008
...

-Abi,mevzuyu bilmiyosun bi konuşma yaa ... :)

Önce acaba doğru yere mi geldim die düşündüm sonra baktım doğruymuş ... Sen şimdi kesin bundada başka bişi demek istiyondur .. :)

Çağlar dedi ki...

Oya 18/12/2008
hı?

"herşey çok güzel olacak" dedin,
beni kalbimden yakaladın :))

felsefe yapmayacağım Çağlar Bilir..
beni bozmandan korktuğumdan falan değil haa..
senden korkan senin gibi olsun zira :p

ama "benzin dökülüp adam yakılır mı, ya" sahnesindeki Cem Yılmaz'ın surat ifadesi geldi gözlerimin önüne de,
gülümsedim.. paylaşayım dedim..

bir de sence,
benzin dökülüp İ. Melih yakılabilir mi?
ne de olsa adam da değil kendisi..
hı? ne dersin?

Çağlar dedi ki...

alpernatif 18/12/2008
:D

Kesin altında başka bir şey var değil mi ?
(Ulen nasıl alışmışız çapanoğlu aramaya)

Çağlar dedi ki...

isimsiz 18/12/2008
yec2

Bir aşağıdaki kedi köpek-lavabo yorumu da bana ait..
Şimdi senin yönlendirmenle açıp tekrar izledim ilgili sahneyi. Çok kral filmdi o.

Cem yılmaz ile mazhar ın kafasına benzin döküyor mafya adamı. Amiri de soruyor:

-Daha bitiremedin mi lan bidonu?
-Kuru yer kalmasın Abi

hehhehe

Çağlar dedi ki...

atalet 19/12/2008
..

gel gidelim peki.. güneylere derken antalya ??

=)

özel teşekkür..
gecikme için özür..
nasısın bugün..

atalet..

Çağlar dedi ki...

b. pluie 19/12/2008
...

ben o filmde miydi? "arıı vız vız vız" diye bir şarkı hatırlıyorum bi de :) mihih

Çağlar dedi ki...

verocka 19/12/2008
.

sen öyle san.
başlık için şey ettim

Çağlar dedi ki...

hicasliyok 22/12/2008
Aaarı vız vız vız

Benim sinemada izlediğim ilk filmdi o sanırım..
Hey gidi..:)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 24/12/2008
Yok be

* Asi:
Yok be, o kadar başka birşey demek isteğim yok. Sadece Yıkma kendini, zaten yorgunsun demek istedim. Dedim.

* Oya:
Neden yakılmasın, yakılır da... Kendi kendini imha etmesini bekliyoruz biz.

* Alper:
Yok be abi, destek attım sadece.

* Yec:
Ben de çok sevdim. İnanmazsın hüzünleniyorum ben bu adamın filimlerinde. Öyle böyle değil yani.

* Atalet:
Geleceksen heryere giderim.

* B.:
Evet o filmdeydi tabii ki. Ceyda bizim oğlanı pis bozuyordu ama. Yazık be.

* Veroçka:
Olacak işte, bana ne.

* Aslı:
Cep aslısı. Küçük şey :P