16 Haziran 2009 Salı

Boğaz ve Ankara kıyıları

Kuleli Lisesi, Sepetçiler Kasrı gibi binalar otel, müze gibi kullanılmak üzere turizme hizmet edecekmiş, ya da en azından böyle bir planı varmış tepemizdeliklerin. Haydarpaşa garı da hiç bi işe yaramıyordu, ondan kapattık, değil mi. Sonra döndürüp bi yerimize sokacağız herhalde, ha?. Halep, arşın.. Lahana?

Ha bi de ulu belediye başkanımız var. Onu da anlatayım, daha dün akşam duydum.
Ankara'da otel stoğu eksiği varmış. Yenileri yapmak lazımmış. Millet açıkta kalıyormuş. Kızılay meydandaki bina/gökdelen (boş duran) otel olsunmuş. Başkanımız bu fikre karşı şöyle bir beyanat vermiş:
"Bu şehircilik katliamı olur, Kızılay'ın trafiği kilitlenir. Onun yerine o binaya alışveriş merkezi yapalım"
(??!!??) Otel? Alışveriş merkezi? Trafik?

Kaynak mı, tabii ki götüm.

14 yorum:

.. dedi ki...

hahahah 8)))

Adsız dedi ki...

kaynak: mudur.
Imza: mudur.
Ahaha :)

sedencik dedi ki...

bencede alışveriş merkezi olsun...
maksat etinden sütünden yararlanmak...
otelin odasını kendine alsa nolur almasa nolur...
ama alışveriş merkezi öyle mi...
teyzesinin gelininin süt oğluna kadar dükkan çıkar ordan...
kimbilir...
belki tırmalayan hurmalarda gün gelir faturası olur...
sağlıcakla...

Adsız dedi ki...

g....e sağlık

imbir dedi ki...

hiç bişi yapmayanları da var bunların.10 senedir bizim burda herşey aynı.tatil yeri güya.tek bi gelişme bile yok ya.deniz yolu var mesela on senedir asfalt dökülmedi.çukurlar yamandı falan.kafa basçak,çalışma şevki olcak ama nerdeee.

alpernatif dedi ki...

bir saattir gugıllıyorum
götüpedi diye bir şey bulamadım
atıyor musun ?

hem Ex-Lethe hem de Sevgi dedi ki...

Ahanda geldim. Yazını da okumadım üstelik :D
Beni unutmuş olamazsın Çağlar ya. Ha o hayret nidası, tam olarak şöyleydi: "Sevgi??
nasıl yani?", beni tekrar sahnelerde görmekten ötürü idiyse amenna. Yok değilse gene amenna (uyumlu kızım ben ;)
Özlemişim len.
Başkaca yazacak bir şey gelmiyor aklıma (hamlamışım sanki), selam ile birlikte gözlerinden muaahhh edeyim bari Çağlarım Bilirim.

Sevgi Gibi dedi ki...

tatilin neyin bitince gel bekliyorum çağlarcım bilirim.

hayat gibi dedi ki...

insan ucundan kıyısından azıcık bile görse Avrupa' yı,
inan müthiş içi acıyor..
öyle eserleri, öyle birikimleri var ki,
bizim çok övündüğümüz eserlerimizin hepsini toplasan onlardaki toplamın binde biri etmiyor..

insan hayran kalıyor, sayfalarca anlatmak istiyor orada gördüklerini..
dönüş ise müthiş bir sıkışma oluyor insanın kalbinde, eziklik oluyor..

Oya dedi ki...

benimki kocaman oldu..
istersen kaynak olarak ondan da faydalanman mümkün :)p

Adsız dedi ki...

blog milog derken başımıza çoraptan başka şeyler örecekler vallla ben çoooook endişeliyim asker masker reimlerine bakcaz 1 zamanlar asker olmuştu dicez torunlar o ne demek dicekler allahım sen bize akıl fikir ver yarappim

Adsız dedi ki...

blog milog derken başımıza çoraptan başka şeyler örecekler vallla ben çoooook endişeliyim asker masker reimlerine bakcaz 1 zamanlar asker olmuştu dicez torunlar o ne demek dicekler allahım sen bize akıl fikir ver yarappim

veroçka dedi ki...

lahana gördümde selam vereyim dedim sana değil lahanaya

Çağlar dedi ki...

* Veroçka:
Veroçkaa veroçkaa, bak kızdırma beni :)