24 Temmuz 2006 Pazartesi

Bugün(dün) bir başına bisiklet gezisi


bugün bisikleti işletip ışıldatmak için sahaya indim. daha ayrıntı eklemek gerekmekle birlikte öncelikle:

  1. uzun süre kullanılmamış bisikletin lastiklerin havalarını yeni göbek çevremize/çapımıza göre hazırlamalıyız (patlatmadım ama asfaltta bayaa bi yayıldı lastikler, tahminen hava da inmişti benim 78 kilodan bağımsız olarak)
  2. tek başımıza ve bilmediğimiz rotada bisiklet bineceksek acil durumlar için yanımızda cep telefonu bulundurmalıyız. ( hayır, kimse hallenmedi, düşmedim ve kaybolmadım )
  3. uzun süredir bisiklet binmiyorsak, hamsak hamlığımızın üstüne gitmeyip usturuplu bir vakitte dönmeliyiz.

Ne yaptım peki: evden(çayyolu2 park caddesi, metiş blokları) çıktım, park caddesinden içeri devam ettim. yol bitti, inşaat alanları arasında -ki ilk kez gördüğüm yerler buralar- devam ettim. Amacım kafamda ataşehir diye kodladığım yeni toplu konut alanlarına ulaşmak, oradan da Eskişehir yoluna inip dönmek idi. Oldu, yani bu amacı gerçekleştirebildim. Ataşehir diye bildiğim mekana yaklaşık 1,5 saat ve sürekli tırmanış sonrası ulaştım. gerisi kolaydı.
Ara Not: Yaşamkent'miş orası?

Ek: Bu gece vaktim oldu, goygoleearth'de çizdim rotayı, topu topu 15 küsur kilometre yol yapmışım. Saatim yoktu yanımda ama yaklaşık olarak yürüyüşten hallice bir hızmış. döküntü yani. Neyse, şu işi sürekli yapabilirsek belki göbeğimiz daha iyi form tutar.



1 yorum:

Çağlar dedi ki...

dilaya 25/10/2006
:D

Nedir sende ki bu google earth merakı anlamadım ilk yazılanda da varmış... Yanlız sevdim güzergahını, ben hiç oralarda bisiklete binmedim, zaten ben ,Ankarada sadece bir kez bisiklete bindim, tüh ya ne kötü...