24 Temmuz 2006 Pazartesi

Çağlar Bey, Neden Blog, Neden Blogcu?


Üniversitede derste yapın dediler diye bir veb sayfası yapmış idik. O zamanlar sayfalar durağandı. vi ile html yazardık. ( yanlış anlaşılmasın, vi ile doğmadık tabi, pico ile başladık... utanmıyoruz )
O sayfayı biraz yaşattık ama sanal alemdeki varlığımız, iz bırakırlığımız o kadarla kaldı. 10 sene sonra da artık insanların bu web günlüklerini bir iletişim ortamı, propoganda imkanı, fikir yayma yolu olarak kullandıklarını gördük.
Olur mu,  devam ettirme dirayeti gösterebilir miyiz bilmiyorum ama başladık bakalım.

İşin aslı böyle şeyleri Gökhan kardeşimden gördük. Yanda biryerlerde tahminen bılog kardeşi olarak da yer alacaktır kendisi.

Gökhan blogcu'yu seçmiş olduğu için de ben de buraya geldim. Aslında birkaç saat önce blogspot denen mekanda bir alan açmış idim ama sanırım bu tarafa taşınacağım. Zaten orada kurduğum dünya da oldu olacak tek göz gecekondu. iki dakka kopyala-yapıştır ile iş biter tahminen.

Yani demem o ki bilinçli bir kullanıcı değilim, büyüyünce olmayı planlıyorum.

Burada ne yaparım, ne sıklıkla yaparım bilmiyorum.
Saygılar.



3 yorum:

Çağlar dedi ki...

dilaya 7/10/2006
sanırım kimse ilk yazına yorum yazmamış...

sanırım kimse ilk yazına yorum yazmamış, ben yazayım dedim, biliyorum biraz geç oldu ama anca geldim idare et artık:))

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 9/10/2006
ilahi dilay

gittin mi yazıların köküne kadar.
okudun mu hepsini peki.

evet, yazılar böyle başlamıştı. hala "bakalım, ne kadar gidecek" diyorum.

bakacağız artık.

Çağlar dedi ki...

sertalpbilal 8/6/2007
:)

yazılarının bir kısmını okudum (çünkü maşallah epey yazmışsın) çok güzel yazmışsın ellerine ve yüreğine sağlık. çok neşeli güzel geldi blogun. başarılarının ve yazılarının devamını dilerim :)