16 Ocak 2009 Cuma

H. Çağlar Bilir - 7 (Alıntı)

Efendim bu sefer bir değişiklik yapacağım ve -sanırım benim sayılır artık(sekiz yıl olmuş)-, üniversite yıllığımdan beni anlatan birkaç alıntı yapacağım. Özyaşam öyküsünün bu bölümü de böyle olsun. Tabii ki, yanlı makaslayacağım. Hem ilginç olsun diye, hem de sansür niyetine. Bir de tam tam almayayım ki fikri mülkiyet, cart curt. Ha tabi yıllıklar hep yanlı olur, bilerek okuyun.

  • A.S.: "Bazen kendi kendinize itiraf edemediğiniz bazı gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalabilirsiniz. İşte sizi bu gerçeklerle yüzleştirecek yiğit birine ihtiyaç duyulur. Bu işi yapacak kişinin, ki gerçekte elini taşın altına sokan odur, sizin şiddetle reddedebileceğiniz bir gerçeği yüzünüze karşı söylemesi gerekebilir. Ve bunu yaparken sizin tepkinize bağlı olarak pek çok şeyi riske atabilir."
  • Ö.E.: "Birine çok kızmak isteyip de kızamamana, bazen aşırı alçakgönüllülükle maskelenmeye çalışılan megalomanlığına, ..."
  • S.D.: "Gerçekten çok iyi bir dinleyicidir ve gerçekçi yorumlar yapar."
  • U.A.: "Çağlar çok iyi bir dost, ama tadında bırakılması gereken bir insan. Fazla uğraşmaya gelmez onunla, çünkü Çağlar’ın sonu gelmez nedense ... Sizi tanıyor ve her yönünüzle tanıyor. Zaman O ‘nun lehine işliyor hep. O’nun için bir eğlence sanki bu. Kendinizde farketmediğiniz detayları da yakalıyor, yüzünüze vuruyor ve sonra da bilgiç ve tatmin olmuş bir tavırla yüzünüze bakıyor."
  • M.A.: "Haksızlıklara dayanamaz"
  • S.K.: "Haksızlıklıklara dayanamadığına çok kez şahit oldum. Özellikle fizik labratuvarında kopya muamelesinden düşük not aldığın raporu tekrar yazmanı anlayamamıştım o zamanlar. Ayrıca açık sözlü oluşun, kimseye keyif bağışlamayışın hep imrendiğim bir tavrın. "
  • A.S.: "Sürekli devam ettiğin doğruyu arayışını hiç bırakma, eminim bir gün bulacaksın."
  • S.P.: "İşte içi dışı bir nadir insan.  Açık sözlülüğü en belirgin özelliği.  Söylendiğinde acıtan sözlerin söylenmediğinde daha büyük yaralar açtığının farkında."
  • F.T.: "Öğütler verdin, düşünmemi sağladın. Her zaman da haklı çıktın."
  • Ş.M.: " ... ağzı sıkı, dikkafalı, uzlaşmaz, dayanıklı, sır saklayan, ödün vermeyenlerinden biri, ... Sonradan öğrendim, hain Çağlar o acımasız hicivlerini üstüme yönelttiğinde, kızgınlığımın çabucak eriyebilmesini. "

Sekiz sene sonra ilginç bir inceleme oldu bu. O vakit fikir paylaşmış arkadaşlarıma teşekkür etmiştim, şimdi bir de burada gıyaplarında teşekkür edeyim.

6 yorum:

Çağlar dedi ki...

isimsiz 16/1/2009
..

değişmemişsin sanki fazla ..
ne dersin =)

uanın yorumuna koptum yalnız..
evet..
hala bilgiç bakıyor..
hatta bazen..
pisinin ekranı öyle bilgiç bakıyor gibi oluyor..
=9

atalet..

Çağlar dedi ki...

isimsiz 16/1/2009
.........

Fikrim geldi

blog takvimi gibi
blog yıllığı yapsak ?
gene böyle resimler
altına herkes yorum yazsa felan !

kayıpnatif

Çağlar dedi ki...

verocka 18/1/2009
...

bunuda ik yapıyorum

yazıyı hiç okumadan yoruyorum (aldırma)

burda kar var

şerabın viskin rakın gibi şeyin varmı

Çağlar dedi ki...

Hera 19/1/2009
*

"haksızlığa gelemez" bizim burcun özelliklerinden
bende de var
çokca sivrilmeme uzun süreli tartışmalarıma nedendir
anlaya sivrisinek saz da anlamayana
ota b.ka tartışma çıkaran rahatsız bir tip gibi algılatır :)

iyi dinleme ve yorumlama özelliğini bizzat yaşadığım için
yıllıkta yazan arkadaşlara den den diyorum
sabırlıyı da ilave ederekten
8 sene önceki kişilik özelliklerini koruduğunu düşünüyorum


iyi haftalar :)

Hera

Çağlar dedi ki...

isimsiz 19/1/2009
yec

Tabi onlar gerçek hayat içinde tanımışlar seni, o yüzden yorumlara iyi dikkat etmek gerek. Bu anlamda seni bizden iyi tanıyorlar. Ama benim kafamdaki çağlar bilir den çok uzak değil onaların çizdiği resim. Dürüstlük, sabır ve gözlem yeteneği konusunda hemfikiriz...

U.A hakkaten çok sağlam girmiş :)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 26/1/2009
Neden topluyorum, çünkü yeni yazı gelecek...

* Atalet:
Evet ben de tespitlerini belirtmek istediğim için bu yazıyı buraya koymuştum. U.A. iyidir, severim.

* Alper:
Valla iyi olurdu ama burası artık ayazda, reklamı kendi dükkanında yapacaksın abi :)

* Veroçka:
Var var, hepsi var. Ama neden ki?

* Hera:
Sabırlılığımın değişken olduğunu da belirtmek isterim :)

* Yec:
Valla içim dışım bir. Yalan yok.