8 Temmuz 2009 Çarşamba

Sakallı saçmalıklar: Bebek

Alet edevatın ne için olduğu, ne işe yaradığı, amacına uygun kullanılıp kullanılmadığı önemlidir mirim. Amacı dışına çıktı mı bi kere, nereye gireceği belli değil.

Mesela, oyuncak bebeği götüne sokarsan, tahrik de edebilir. Bilemezsin.

Not: Bebek ile oyun oynamak mantıklı olandır, bi yerine sokmak ise mantıksız olan. Hele ki kafana farklı fikirlerle sokarsan aha böyle saçmalık olur.

Asıl not: 300. yazının haline bak. Hey allahım, sen aklıma mukayet ol.

16 yorum:

alpernatif dedi ki...

Eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmek böyle olur

Oyuncak bebek mi ?
:))))

.. dedi ki...

8)))))
çağlar aşmışsın.
da,
bu memlekette, böyle böyle adamlar varken, akla mukayyet olmak için epey bi kasmak gerekiyor 8)

oya dedi ki...

anam..
onyüzbinmilyon tane nesne varkene,
neden saflığın ve temizliğin simgesi oyuncak bebeği,
kötü emellerine alet ediyorsun?
örnek verecek başka alet edevat mı kalmadı?

Alet edevatın
ne için olduğu,
ne işe yaradığı,
amacına uygun kullanılıp kullanılmadığı
yönünde örnek verirken,
bebek yerine,
fritözü de gayet rahatlıkla kullanabilirdin mesela..
fritöz ile kızartma yapmak mantıklı olandır,
bir yerine sokmak ise mantıksız olan..
Hele ki bir mantıksızlık anında götüne sokarsan aha da böyle ölümcül olur..
gibi..
bilmem anlatabildim mi?

Portia dedi ki...

O haberi ben de okudum. Çok sinir bozucu idi. Habere malzeme olmuş adamın fikri o olunca aklı o yöne çalışıyor demek ki...

Çağlar dedi ki...

* Alper: Aklına kabuk düşen eşek olsun abi. Ama ne bileyim bu konu adamın aklı var mı ki birşey düşüyor acep.

* Bacım:
Doğru diyorsun vallahi. Aslında ben sanırım zaten aklımı yitirdim de, öyle gördükçe şakülüm şaşıyor. Aşmış mıyım, bilmem, beni de gelip kapatırlarsa görürüz onu :)

* Oya:
Hanfendi hanfendiii, bebek gerekçem gündemi meşgul eden bi haber ile ilgili idi, sanki o birazcık atlanmış gibi geldi sizde, ne dersiniz. Yoğusam fritöz de tabii ki aşırı bir ceza olacaktır, ki zaten müstehaktır.

* Portia:
Yok yok, ya adamda akıl fikir yok, ya bende kalmadı.

oya dedi ki...

:) ehi..
ayh kusura bakma Çağlarım Bilirim..
benim gündemimi öyle bir haber oluşturmuyor..
hatta kastım az önce,
benim okuduğum haber sitelerinin o haberden haberi bile yok..
tabi mevzu bahis olay cüppeli Ahmet Hoca ve son bombası değilse..
ki sanırım öyle :) ehi

valla kusura bakma..
ben götle doğrudan bir bağlantı kuramamıştım..
remim yetmedi :))

ama gene de sana yazılmamış gibi düşünebilirsin..
oyuncak bebeği öyle gören,
fritözü de götüne sokabilir rahatlıkla..
soksun hatta! ;)

Gergin dedi ki...

İlk defa bir şeyin dalgasını
geçemedim.
Yazı konusu yapıp kafa bulacaktım
ama ondan bile rahatsız oldum.
Gerçi Yılmaz Özdil gereğini
yapıp yazmış zaten.
Okumayan şuradan
okuyabilir.

Sevgi Gibi dedi ki...

bak aklıma ne geldi Çağlar, karpuz kabuğundan da hareketle: oyuncak atlar için de aynı şeyi düşündü mü ki acaba bu zat, hani şu sallanan var ya ileriye geriye. hani onu bi yerlerine sokmasalar da olur üstelik, bin üstüne sallan. daha acısızdır hem o.
Tahrik'atçı deyimi da daha bi cuk oturmuş olurdu en azından. bunların alayına
"küfüüüürrrrr" deyip gidiyorum, blogspotcağızını kapatmasınlar diye:)

imbir dedi ki...

böyle hacı hoca takımı var.bi acayipler,tek fabrika üretimi sanırsam.böyle acayip şeyler söyleme üzerine programlanmışlar.iğrençler.işin kötüsü,en kötüsü korkuncu bunlar bi grup insanı etkileyebiliyor da.hepsini imha etmeli,susturmalı,dine iyilik için.bu göte giren şemsiye etkisi yaratsa mesela o oyuncak onda evet evet.

dogan dedi ki...

Yerim sizin demokrasinizi!

Adsız dedi ki...

evet bebek şeyine girsin dedim ben de..
gerçi acıtmaz bile hatta da bakın sakıncalı filan diye kullanabilir onu pislik de..

300 yazı =9 kutlayalım..
öperek elbet ne sandın =9

atalet...

Sevgi Gibi dedi ki...

bak aklıma ne geldi Çağlar, karpuz kabuğundan da hareketle: oyuncak atlar için de aynı şeyi düşündü mü ki acaba bu zat, hani şu sallanan var ya ileriye geriye. hani onu bi yerlerine sokmasalar da olur üstelik, bin üstüne sallan. daha acısızdır hem o.
Tahrik'atçı deyimi da daha bi cuk oturmuş olurdu en azından. bunların alayına
"küfüüüürrrrr" deyip gidiyorum, blogspotcağızını kapatmasınlar diye:)

Şarküteri dedi ki...

Nice üçyüz yazılara patron, kutlu olsun.

Sevgi Gibi dedi ki...

bana Gergin beyin bloğundan laf yetiştircene yeni yazı yaz, yazı.
aaaaaaaaaaa öfkelendim heeee :p

hayatgibi dedi ki...

sadece 300. yazıyı kutlayark geçeyim be de..
nice nice 300lere,
daha aydınık knular temennisiyle..

hayatgibi dedi ki...

sadece 300. yazıyı kutlayark geçeyim be de..
nice nice 300lere,
daha aydınık knular temennisiyle..