31 Ağustos 2009 Pazartesi

Kulaktan klavyeye Yüküne Ortak Olsam

Uzun süredir bu taraflara bakmamıştık. Önce Defterden birşeyler yazayım diye kurcaladım. Pek birşey bulamadım, sonra orada Bayar Şahin ismine rastladım. Bani diye bir albüm de yapmıştı, belki haberini daha önce vermişimdir, hatırlamıyorum. Neyse, bu sefer döndüm, onu kurcaladım, canımın istediği bir adedinin kulaktan klavyeye akıttım, buyrun:

Karadeniz dalgasi gelur vurur kiyiya x2
Sevdaluk deresinde kapuldum akıntıya x2
Eline orak olsam saçina tarak olsam x2
Vurdi yayla yukari yukine ortak olsam x2

yunduğun? dali midur anzerun bali midur x2
Fidan boyu eğilmiş kara sevdali midur x2
Eline orak olsam saçina tarak olsam x2
Vurdi yayla yukari yukine ortak olsam x2

Orman dolu kestane yaprağu dane dane x2
Yoktur eşi emsali bu kız da bir efsane x2
Eline orak olsam saçina tarak olsam x2
Vurdi yayla yukari yukine ortak olsam x2

Vurdi yayla yukari yukine ortak olsam x2

http://fizy.com/s/16mmbg

7 yorum:

Portia dedi ki...

İkinci kıtanın başında "finduğun dali midur" diyormuş gibi geldi bana :)

verocka dedi ki...

allam şu karadeniz müziğini destekleyen guruba üye olcam

sedencik dedi ki...

bilmiyordum bu türküyü...
çok iyi oldu kayıtlaman :)
teşekkürler
sağlıcakla...

alpernatif dedi ki...

Bunun 4x4 ü var mı ?

Sevgi Gibi dedi ki...

dinleyemedim, okudum sadece. bu haliyle de beğendim.bin tane keşkeli cümle geldi aklıma, savdım.olanla ölene çare yok, kır dizini otur dedim sonra.

verocka dedi ki...

yorumlara cevap yok
olmadı işte bu

Çağlar dedi ki...

* Portia:
Gelir tabi, kulak genlerin uymakta konuya :D

* Veroçka:
Kimmiş ki onlar, ben bilmiyorum. Acaba bilgi verebilir misin.

* Seden:
Ne demek efendim, görevimiz. Ben de bilmiyordum. Türküyü yakan dertlenmiş ya, ummuş ya, yoksun kalmış ya, ondan yakın geldi bana da galiba.

* Alper:
Yok annem, olsa binecek miydin :D

* Vav:
Otur otur nereye kadar kız, çık dışarı, gez.

* Veroçka2:
Ciddi bir boşvermişlik içindeyim, ondan oldu. Kusuruma bakmayın. Haksızlık ettim tabii ki, bak yazdım cevaplar. Daha fazla özen göstereceğim, tamam.