21 Ocak 2007 Pazar

Gangster Cenneti

Asıl incinen kendimiziz. Bunu neden göremiyoruz.


12 yorum:

Çağlar dedi ki...

sismares 22/1/2007
yorum yazım aşamasında

:)

-yok illa düzenleme yapacağım ya alt yapı hazırlıyorum da denebilir -

efendim görüşmek üzre.... bi saniye önce şu kodu bir okuyayım da yanlış yazmayayım hafizanallah :P hımmm... : 559422

tamam tuşlu'yorum...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

hani coğrafya derslerinde ( enlem-boylam hesapları ) sıkça karşımıza çıkan bir "tarih değiştirme çizgisi" vardır...anımsarsınız... bu da benim yorum (saatimi ) değiştirme çizgim olsun :)) ki , ikinci yoruma nerden başladığımı karıştırmayayım :P



efendim münferit yorumaltlarını,münferit yor'mak adetimiz olduğundan ( ki bu kendi adıma güzel bir payedir-zahmet etmişsiniz- çok teşekkür ediyorum ) bu defa "düzenle" düğmesini tuşlamıyorum... hem zatınız da öyle istemiş ,"yeni yorum isterüzz" :) kabilinden..."olmaz efendim olmaz biz yeni yorum falan bilmezüzz" :) latife bir yana....bittabi efendim,bittabi..ne demek,yorulmadığınızı bildiğimiz sürece yor'maya devam edeceğiz...
**

en sonda söylenecek şeyleri en başta söyleme gibi bir özelliğe sahibim..o açıdan aklıma geleni hemen yazarım -ki zaten yazmadığım takdirde unuttuğumu bir önceki yorumumda sanıyorum siz de fehmeylemiştiniz- ( hatta şuan bunu yazarken bile unuttum ne diyeceğimi lakin allahtan hemen geldi aklıma...) efendim diyecektim ki ,ben çok defa tam algılayamadığım ,tam fehmeyleyemediğim üslupları her nedense çok daha seviyorum...bu bağlamda, sizin bloğunuzu (= üslubunuzu ) da beğendiğimi belirtmeliyim... allah kaleminize kuvvet versin....

tam şu aşamada ;sizin yazdığınız yoruma tekrar -ayrı bir sayfada açmak suretiyle- bakmak istedim...yine blogcu engeli... ! neymiş efendim sayfa bulunamıyormuş! hayır efendim kabul etmiyorum...sayfa burdaydı,ha siz onu kaybetti iseniz ona diyecek sözüm ol/a/maz ...
yorumunuzu açamadım tabi ama, anımsayabildiğim kadarı ile siz de blogcudan ve dahi elektrik kesintilerinden muzdaripdiniz öyle değil mi? katılmamak ne mümkün... şu uzay çağında kullandığımız bilgisayarların hala elektiriğe bağımlı kalması insanın yüreğini dağlıyor...yazıyorsunuz yazıyorsunuz....tam send tuşuna uzanıyor eliniz, her şey bir anda bad-ı heva olabiliyor....bad-ı heva demişken,müsaadeniz olursa ve dahi "fuzulî" görmezseniz bir beyit aklıma geldi onu iliştirmek istiyorum...
"ne yanar kimse bana ateş-i dilden özge
ne çalar kimse kapım bâd-ı sabâdan gayrı .."

söz'e dalıp yine öz'ü unuttuk...
farkettim ki ben asıl bu yazıya hiç yorum yapmamışım...:) "asıl incinen kendimiziz bunu neden göremiyoruz" ....hımmm,Arat diyor ya "insanın en çok avans verdiği ve kredi tanıdığı,verdiği süreleri uzattığı borçlu,kendisidir." e hal böyle olunca elbette en çok incinen kendimiz oluyoruz.... :)


" ey sismares buldun bedava bloğu yor'ar da yor'arsın " dediğinizi duyar gibiyim...siz öyle deyince aklıma şu geldi : tamam tamam bunu da yazayım çıkıyorum :)

falan köyünde bir cenaze oluyor , köyün de imamı yok...o köye de yeni yerleşen bir adam gönüllü olarak meftayı ( inşallah doğru yazmışımdır :) yıkıyor,cenazesini kıldırıyor, defnediyor ve yine tarlasına dönüyor...tam işine koyuluyor ki yine geliyorlar: "hocam,bir cenaze daha var...."yine yıkıyor,kıldırıyor neyse dönüyor tarlasına,akabinde : "hocam bir cenaze daha var.... size zahmet"
adam dayanamıyor artık en sonunda patlıyor tabi :

"buldunuz bedava hocayı ölür de ölürsünüz" :)

/////////////////////////////////////

bu slaşlar da yorumuma "g-mail" hesabımdan devam ettiğimin göstergesi ..şöyle ki :
blogcu sağolsun ikindiden beri yazmaya çalıştığım bu yorumu bir türlü sahil-i selamete (= ki bu sizin bloğunuz demek olur ) ulaştırmadı...ben ne yaptım peki ? "copy-paste" ve sonrasında yorumuma e-mail adresimden aynen devam.... blogcu ne yaptı peki ? blogcu ( ! ) luğa aynen devam.....tarih artık 22 ocak 2007...ve saat 00.38 "bakım" hala sürüyor....gerçekten bu kadar zor mu bu bakım ? pardon da nereye bakıyorlar bu kadar uzun süre ? neyse.... ya sabır demekten başka ne gelir elden..hoş sabır çekmesen ne olacak ? kimin umrundasın ki ! yazılacak yazın var...banane....gönderilecek yorumun var ...banane....!
o kadar bakım yapılıyor , ben hala bloğumda yanlış yazdığım yazıları bile silemiyorum....aynı yazıdan bloğunuzda arka arkaya iki tane olsa ve siz bunu silemeseniz ne düşünürsünüz....ben söyleyeyim....şahsen kendi bloğuma dışardan misafirmiş gibi girsem, "ya bu adam/ kadın / kız --( = malum profilden cinsiyetler de silindi :)) artık cins'ellikten ve jin'sellikten azadeyiz..vatana millete hayırlar efendim.. )-- geri zekalı mı nedir aynı yazıyı iki kez koymuş bloğuna ? diye düşünmeden edemem....ki o kadar da hüsnüzan sahibi olduğum halde....varın gerisini siz düşünün gayrı....
elektrikler deseniz ayrı bir alem...sular deseniz kendi sularında...halk haberlerinden edindiğim bilgiye göre bulunduğum şehrin bir buçuk aylık su ömrü kalmış..elektrik kesintilerinden sonra da su kesintileri başlayacakmış....işin komik yanı da şu : bu şehir türkiyenin en verimli ovalarının üzerinde kurulu..diğer şehirleri düşünemiyorum bile...allah sonumuzu hayr eyleye..yağmur dualarını masallarda bilirdim ben..yoksa buna muhtaç mı kalacağız....:(
kıymetli çağlar bey, kusura bakmayın sanki sizin bloğunuzu bir "günah çıkartma yeri "ya da "deşarj olma yeri " gibi mi gördüm ki bu kadar saçmalıyorum ben....gerçekten affınıza ve engin hoşgörünüze sığınacağım efendim...bakacağım şimdi eğer blogcu yoruma izin verecekse postalayacağım ..yok eğer vermeyecekse, artık "ermeni" sorunları ile sohbete devam edeceğe benzeriz....:))

minik bir dipnot yapalım : yorum başlığımı ikindi üzeri "yorum yazım aşamasında " diye koymuştum..allah bilmiş de söyletmiş kuluna....
yorumumun hala "yazım aşaması"nı aşamaması canımı fena halde sıkmaya başladı....offf ya offff.....bir iki yazı okudum ,geldim...saat 01.11 hala blogcu tatilde....ya da "hamdım,piştim,yandım" felsefesine bizi hazırlamaya mı çalışıyor dersiniz ? neyse bu defa da "bisikletle" imzalı yazılarınızı okuyayım..bakayım anlayabilecek miyim :)
ha bu arada hani tanım kısmına "Hadi bakalım hayırlısı, kendimizi anlatabilir miyiz, süreklilik arzedecek fikir yazıları yazabilir miyiz, deneyeceğiz. " yazmışsınız ya...bloğunuza ilk girdiğimde beni çok gülümsetmişti...akabinde bu gülümseme endişe dolu nazarlara bıraktı yerini...bu defa ben düşünmeye başladım : "hadi bakalım hayırlısı,çağlarbilir'i anlayabilir miyiz,süreklilik arzedecek fikir (!) yorumları :) yazabilir miyiz deneyeceğiz :)) yani bu yorumlar bir deneme efendim deneme....staj bir nevi..."allah asıllarından korusun" mu diyorsunuz :)) valla haklısınız...."çağların sanal alanı"bir müddet sonra "sismaresin staj alanı"na " inkılab etmesin sakın :P

yazılarınıza devam ederken, "avanak otu" tabiri çıktı karşıma....epey güldüm...meğer o sigara demekmiş...:) sigara demişken aklıma bir şey daha geldi yazacağım müsaaadenizle.... ( maşallah ya gerçekten alzheimer olmadığıma inanmaya başladım artık ...yakın geçmişi unutuyordum ya :) hani nescafe içmek için sütü ocağa koyup bıraktığımda ve ancak "cossss" sesleriyle mutfağa yeniden döndüğümde yok yok ben kesin alzheimer' ım galiba diye kendi kendime üzülmeye başlamıştım..ama sizin bloğa girdim gireli aklıma takır takır her şey geliyor....içim rahatladı yani.... :)) ne diyordum tütün ile alakalı bir şey iliştirecektim değil mi ?

tarikat şeyhlerinden birine gelerek derler ki;
-şeyhim..müridlerinizden mehmed'i dün sigara içerken gördük...

bunun üzerine şeyh,hemen çağırır mehmedi yanına..

- mehmed,arkadaşların seni sigara içerken görmüşler..doğru mu??

-yaa şeyhim..allah hayr etsin ben dün gece bir rüya gördüm.

rüyamda bütün otlar,bütün nebatat allah'a secde ediyordu..

bir tek "tütün" etmiyordu..ben de dedim ki; madem ki allah'a secde etmiyor..

-"getirin şu meredi yakalım...! "



blogcu hala çalışmıyorsa, artık ermeni sorunları ,dink cinayeti, saddamın idamı 'ndan başlayacağım haaa....yeter ya hû.....!!!!!



kıymetli çağlarbilir, affınıza sığınıyorum tüm fuzuliyatım için... ben artık burayı terketsem iyi olacağa benzer....:) hoşçabakın zatınıza....





bâki selamlar...





( SİSMARES )







:::: //// deyip gece yorumu bitirmiştim...yanlış hatırlamıyorsam :P lakin sabah neti açtığımda gördüm ki blogcuda hala bakım var .!!! pes doğrusu !! öyle sanıyorum ki bu blogcu darwinizmle falan yakından ilgilenmeye başladı.......neye benzetmeye çalışıyor ki bu blogu...yani ortaya çok mu farklı bir şey çıkacak acaba ? bekleyeceğiz ,göreceğiz gerçekten çok merak ediyorum !



blogcu hayırlı olsun.....hemen göndereyim bari sayfalar uçuşmadan ...sonra gelir düzenleme yaparım artık :P



****bu bloğa ne oldu allah aşkına...neden önceki yorumları tıkladığım halde göremiyorum???

maşallah blogcu pek bir iyi çalışmış!!!

Çağlar dedi ki...

handeelibir 22/1/2007
@?

Çağlarcım şimdi yine bir açıklama gerek bu cümleye..

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 22/1/2007
şimmdii..

bu söze çok fazla bakış açısıyla bakabiliriz.bir noktadan geçen sonsuz doğrular gibi.bi saniye her doğrunun diğer ucu ters tarafı gösteriyor hımm olmadı şöyle diyeyim aynı noktadan çıkan sonsuz sayıdaki ışın gibi.

bu arada yorumların silinmesi benimde başıma geldi ama benim sade yorumlarım değil yazıda silindi kökten uçurmuşlar hiç olmamış gibi:-(

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 22/1/2007
vardı

açıkçası açıklama vardı burada Hande. Ama blogcu sağolsun, şu anda o yorumlar yoklar... mektup attık, talep ettik ama pek de ümitli değilim.

Açmak gerekirse;

Coolio diye bir sanatçımızın Gangsta's Paradise diye bir türküsü vardır... O türküde "vay ar vi so bılaynd tu si, ded dı vans vi hört ar yu end mi" der şair. onu diyorum ben de.. o kadar :)

Çağlar dedi ki...

dilaya 22/1/2007
ama ama...

Ya ben bu yazıya yorum yazmamşı mıydım?
Allah Allah ben bunuyor muyum bu yaşta?
Yok yok var bu işte bir iş.... Ya bu yazıya yazmadıysam hangi yazıya yazdım ki?
Ayyyy, hatırlamıyorum...

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 22/1/2007
Blogcunun azizliğine uğrayan yorumlar:

zaman sıralaması konusunda sıkıntı olacak ama; züleyla sağolsun, kaybedilmiş yorumları bulduk. aşağıdadır:

************************************************************************************************************
ne açıdan?
bi durum mu var?
eryol () - 21/1/2007 - 00:58 - Düzenle - Sil

************************************************************************************************************

Gangsta's Paradise
Böyle bir şarkı vardı değil mi? Sözleri de şöyleydi:

As I walk through the valley of the shadow of death
I take a look at my life and realize there's nothing left
Cause I've been blastin and laughing so long that
Even my mama thinks that my mind is gone

But I ain't never crossed a man that didn't deserve it
He be treated like a punk, you know that's unheard of
You better watch how you talking, and where you walking
Or you and your homies might be lined in chalk

I really hate to trip, but I gotta loc
As they croak I see myself in the pistol smoke, fool
I'm the kinda G that little homies wanna be like
On my knees in the night
Sayin' prayers in the street light

Been spending most our lives
Living in a Gangster's Paradise
Been spending most our lives
Living in a Gangster's Paradise

Forget the situation, they got me facin
I can't live a normal life, I was raised by the street
So I gotta be down with the hood team
Too much television watchin' got me chasin dreams

I'm a educated fool, with money on my mind
Got my ten in my hand and a gleam in my eye
I'm a loced-out gangsta, set-trippin banger
And my homies is down, so don't arouse my anger, fool

Death ain't nothing but a heart beat away
I'm livin life do or die ah, what can I say?
I'm twenty three now, but will I live to see twenty four?
The way things are goin I don't know

Tell me why are we so blind to see
That the ones we hurt are you and me

Been spending most our lives
Living in a Gangster's Paradise
Keep spending most our lives
Living in a Gangster's Paradise

Power and the money, money and the power
Minute after minute, hour after hour
Everybody's running, but half of them ain't lookin
What's goin on in the kitchen, but I don't know what's cookin

They say I got ta learn, but nobody's here to teach me
If they can't understand it, how can they reach me?
I guess they can't I guess they won't
I guess they front; that's why I know my life is out of luck, fool

Been spending most our lives
Living in a Gangster's Paradise
Been spending most our lives
Living in a Gangster's Paradise

Tell me why are we so blind to see
That the ones we hurt are you and me

E güzel sözler...

Asıl incinenin kendimiz olduğunu kavgaya kendimizi deli gibi kaptırışımızdan göremiyoruz... Yara hep taze kalıyor çünkü,sıcakken acı vermiyor...incinilmişliği hissettirmiyor...


Düzenleyen zuleyla gün: 21/1/2007 saat: 01:27
zuleyla () - 21/1/2007 - 01:25 - Düzenle - Sil

************************************************************************************************************

???
Bu blogdan garip kokular geliyor???
dilaya () - 21/1/2007 - 02:26 - Düzenle - Sil

************************************************************************************************************

ha ne
Gökhan, yok abi, sadece Züleyla'nın da altta(üstte) yazdığı türkü denkgeldi önüme yeniden, ondan... Zül de sektirmemiş göğüs istopu ve gol. Sözler sınıfının ilk yabancı dilde girdisi de kendisinin emeği ile oldu, teşekkür ederiz.
de
Dilay? :) ne gibi kokular, nasıl yardımcı olabilirim...

(Alakasız not: Blogcu hayatımda yapmamış olduğum "yorum kodunu hatalı girmek" son 10 dakikada iki kez geldi başıma, hayırlısı)

Düzenleyen caglarbilir gün: 21/1/2007 saat: 09:21
caglarbilir () - 21/1/2007 - 09:21 - Düzenle - Sil

************************************************************************************************************

Hiç işte...

İncinmeye bile isteye gidiyor olmayalım?
kevserbanu () - 21/1/2007 - 16:37 - Düzenle - Sil

************************************************************************************************************

yorum yazım aşamasında....


:)

-yok illa düzenleme yapacağım ya alt yapı hazırlıyorum da denebilir -

efendim görüşmek üzre.... bi saniye önce şu kodu bir okuyayım da yanlış yazmayayım hafinallah :P hımmm... : 559422

tamam tuşlu'yorum...




sismares () - 21/1/2007 - 16:39 - Düzenle - Sil

Çağlar dedi ki...

dolphinblue 23/1/2007
önce ben!

görmüyoruz çünkü insanın kendine kıyabilme şekli daha kolaydır. yapmayanlarada toplumca bencil deriz. önce ben diyenede enteresan şekillerde bakar dururuz. halbuki en doğru olan onun yaptığıdır. hep acı çekerek ve yaşlandıkça tecrübe edindikçe öğreniriz aslında önceliği kendimize vermemiz gerektiğini...

böyle iki satırlık yazılarla insanın nasıl bamteline dokunuyosun öğretsene bana biraz :) benimkiler söylediğin üzre upuzun çıkıyor bu bünyeden...

sınav arası yazmadan gitmiyeyim dedim :)

dolphin

Çağlar dedi ki...

KemiKtozU 23/1/2007
.

Çağlarım bilirim onu bilir onu sölerim..
Hangi yöreden olduunu bilmediğim bi türküden esinlenmiş olabilirsin ama..
Öz değişmiyo..
İncinenden öte zararın feriştahını gören de kendimiziz..

Yorumunu henüz gördüm..
Tartışmalara girmemek konusunda..
Değişmez tutumumdur..Sana kanım kaynadı birden..
Arkadaşım diyebiler miyim :)

İşlerin kolay gelsin..
Kendine iyi bak :)

Çağlar dedi ki...

farmau 23/1/2007
mrb

Böyle bir çok şeyi aynı anda düşündüren cümleleri çok seviyorum...


Koy ortaya isteyen istediği gibi anlasın......


Bu arada ziyaretiniz için teşekkürler...

Çağlar dedi ki...

joone 23/1/2007
eee...

görüyoruz da..
bişey deişmiyo

www.hebelebe.blogspot.com

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 24/1/2007
şimdiii, sevgili okuyucuu

inanmazsın, ben, yani çağlar... yetişemedim yorumlara biliyo musun. iş beni pek bi yıbrattı şu son bir iki gündür. ama kızma ha, toparlayacam ortalığı sevgili okuyucu. bak valla diyorum. yemin ettim.
aha topluyorum:

* Dolphin:
Her organizma önce kendini düşünür. Düşünmelidir. Önce de kendini yıpratıyor insan olan organizma demek ki. Kısa yazı yeteneği malesef öğretilemiyor. zaten kendimde de o yeteneğin olduğunu sanmıyorum zira bu kısacık cümleler bir şarkı sözünden çalınma idi...

* Kemiktozu:
Dersin tabi ama bu sefer ben de sana abla derim abla :)
Tamam anlaştık, arkadaş olduk biz.

* Farmau:
Blogcu geneli insanlar kısa yazı mı seviyorlar ki acep. Halbu ki ben uzun yazıyorum bazen. naapacaz.

* Joone:
Hoşgeldin. Kendimize dikkat edelim, sakınalım kendi kendimizeden diyorum.

Çağlar dedi ki...

KemiKtozU 28/1/2007
.

Abla de bana Çağlar :)
Hatta içinden geliyosa teyse de diyebilirsin..
Ama keşkül paşa tercihim :)