31 Ocak 2007 Çarşamba

Rapor

dükkanı yeni yerine taşıyoz, stop.
işçiyim ben işçi kalacam, giy dediler tulumları, stop.
ulen ben bu iç duvarları alçıdan yapanın..., stop.
yapısal kablolama yaparken etiketleme yapmayanın da ..., stop.
günde üç öğün süpürüyoz, yeni inşaat temizliği ne zormuş, stop.
geceleri de iş yapıyoz, ne zaman uyuyom bilmiyorum, stop.
yazıları, yorumları toplayacam, stopsöz. ( atasöz gibi )
yönetim paneli tarafı yeni aklıma geldi, arkadaş dürtenleri ekledim, gecikme için kusuruma bakmasınlar, istop.

bekleyin gelecem anacım.



8 yorum:

Çağlar dedi ki...

keşkül 31/1/2007
.

Sen stop deme de Çağlar nasılsa yerleşirsiniz :)
Abla ekledin diye ötekini önemsemedim :P
Kolay gelsin diyeyim..

Çağlar dedi ki...

kevserbanu 31/1/2007
Katre dedi ki;

Bekliyoruz :)

Çağlar dedi ki...

zuleyla 31/1/2007
Zül Katre'ye katıldı...

Evet bekliyoruz...

Bir de ekledi:

Kolay gelsin.. :)
Güzel süpürün toz kalkmasın... :P

Çağlar dedi ki...

nsysr 31/1/2007
yeni tükkan

güzel süpürmek mi? yeni binayı temizlemek ne kadar güzel süpürdüğünle alakalı değil kesinlikle. kim ne kadar süpürürse spürsün o tozların gidesi gelmiyor. içimden tüm binayı yıkamak geliyor. ama laminantlar kabarırmış :p ama yıkasak mis gibi olur yaff :D

Çağlar dedi ki...

hbasak 31/1/2007
yıkama meselesi.

Kolay gelsin, iyi süpürün ama içinizden ne kadar gelse de kendinize halim olun, sakın yıkamayın...Biz geçen hafta tecrübe ettik; ıslak parke hakikaten kabarıyorumuş, bizim salonda bir küçük davul var mesela......:)

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 31/1/2007
***

kolay gelsin yerde boya lekesi varsa ve tiner yoksa onlarda çok zor çıkıyor .gerçi iş yerinde bu kadar detaya inilir mi bilmem evde bir garip duruyor bu boya lekeleri el atmak gerekiyor.tornavidayı alıp saatlerce çömelip kazı allah kazı.zor ve sabır gerektiren işler bunlar aynı zamanda vakit kaybı keşke herşey kendiliğinden oluverse araya bunlar sıkışmasa ne güzel olur gerçi çok tembelce bi düşünce oldu :)

Çağlar dedi ki...

dolphinblue 1/2/2007
:)

bekliyoruz anacığım stop :)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 1/2/2007
şöyle bir durum var aslında

* Keşkül:
Ablacım eyvallah.

* Banoyla zül:
Ufak ufak yazacaz kızlar. Ama öyle patlama matlama beklemeyin. Yoruk biriyim. Yorulmuş anlamında.

* Neşe:
Benim de aklıma dev gibi bir süpürge makinası projesi geldi. Na böyle bi kamyon kasası boyunda bir süpürge düşün. boruları olacak bi çok... Binanın içine sokulacak, havayı çekecek... Böylece havadaki asılı toz gidecek. Biraz pahalı bi çözüm gibi geldi ama yine de para kazandırabilir :)

* Başak:
Yok yıkamayacaz, ben tutuyorum neşeyi :)

* İmbir...:
Tornavida var, mala var, kürek var. Bir çok kazıma malzemesi var, kaygılanmayın.

* Dolphin:
Biraz da sizi okuyacağım, gezemiyorum blogları. Geliyorum.


Yorumları yorumlamanın sonunda bir genel değerlendirme yapacaktım sözde, buraya gelene kadar unuttum. Tüh. Bunadık be yav.
Neyse...