22 Mart 2007 Perşembe

ooh yandan yandan

yine kulaktan klavyeye. bu sefer trt1'de duyuverdiğim kadarı. 3 hanım birlikte okuduğu için karıştı sesler biraz. illa ki yanlış vardır altta ama ben böyle duydum.

ezel bahar olmayınca
kırmızı gül bitmez imiş
kırmızı gül bitmeyince
dertli bülbül ötmez imiş
bülbül....
sarılıp güle yatmaya
bahçıvan gülü satmaya
gül kadrini bilmez imiş
bahçıvan satma bu gülü hey yar
haramdır parası pulu
ağlatma dertli bülbülü
gözyaşını silmez imiş
bülbül güle hayran olur
hayran ola seyran olur
bazı insan gafil olur
gafil arif olmaz imiş
şah atayım ölmeyince
elim turan olmayınca
dost dosttan ayrılmayınca
dost kıymetin bilmez imiş

**aşık daimi imiş**



12 yorum:

Çağlar dedi ki...

gergin 22/3/2007
KULAĞA BAK HİZAYA GEL!

İyi ki de duyuvermişsin.Artık bu nasıl bir "duyuvermek"se..
Allah aşkına senin kulaklar duyduklarını biriktiriyor mu?
Hani sonradan lazım mazım olur bakımından..:))

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 22/3/2007
hehe

* Gergin:
Yapar abi, biriktirir. Kinci kepçelerdir benim kulaklar. :)

Çağlar dedi ki...

zuleyla 22/3/2007
:)

yav senin bu sözleri okurken çok gülüyorum ben...
muhakkak bi yerinde bi kopuyorum..
benim okumamdan mıdır senin yazmandan mıdır
anlamadım gitti..
:)

Çağlar dedi ki...

dolphinblue 22/3/2007
şarkımı bilmecemi?

bu şarkı sözlerini ingilizce öğretmenim Rob'a versem kaç yıl içinde ezberleyip söylerdi acep :)

türkçeye benzemiyorki meret bilmece gibi hem :)

gergin hoca haklı sendekide ne kulakmış be çağlarım taaa ordan klavyemin tuş seslerinide duyabiliyormusun bari :)

dolphin

Çağlar dedi ki...

Icha 23/3/2007
mektepli-alaylı çatışması.. :)

Sağlammış kulağın :)
Ben de inan ilk kez duyduğum şarkıyı hiç unutmam :))
Alaylı mısın Mektepli mi yoksa?

not: yorumumun altında gözüken dakikayaaaaaaaaa
1 dakka gerimden geliyosun farkında mısın?
bu kez düzenlicek yanlış bişi yazmıyorum, oyalama beni hıh..!

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 23/3/2007
açılın, açılın ben mühendisim

Arkadaşlar şimdi genel bir açıklama yapalım, Yanda gördüğünüz Sözler sınıfının şöyle bir özelliği var; genelde televizyonda bir şarkı-türkü vb. dinlerken o anda bilgisayar da açıksa, duydukça yazdığım sözler bunlar. Yani simultane(neydi bunun türkçesi yahu)(anında desek) birsöz yazma çalışması bu. Ondandur ki genelde yazı başında hep kulaktan klavyeye diyorum. Dinledikçe yazıyorum. yani kafadan ya da işkembe-i kübradan atılan sözler değil bunlar. olsa olsa sağır duymaz uydurur diyebiliriz.

* Zuleyla:
Gülmek gülene de güldürene de tabidir sanırım.

* Dolphin:
Kız, anlaştık mı, ezber değil. Ve evet duyabiliyorum.

* Icha:
İkisi de değil, anarşistim ben :)
(Aa bu kız da dakikalarla kavga ediyo, hayrolsun inşallah)

Çağlar dedi ki...

jidotakafu 23/3/2007
:)

Kızdın ya türkü dinle türkü dinle diye...
Türkü yoktu hali hazırda
bende kendi türkümü kendim yaptım şimdi bu sözlerle ...

Bir güzel oldu bir süper :P ...
Hem söyledim ,hem alkışladım kendimi :)

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 23/3/2007
**

hakkat güçlü bir hafıza.ben olsam hiç aklımda tutamam.hatta o yayına denk gelmiş bile olabilirim bizim evde de babam çok sever .tv mutfakta bizim her fırsatta gelir trt de sanat müzği halk müziği dinler bulaşıkları yıkarken bana da dinlettirir:))

Çağlar dedi ki...

hbasak 23/3/2007
değerlendirme

Bana "öğretmenim" demişsin ya, o gün bugün öğretmen havasına girdim. Şimdi düzeltme yapıp not veriyorum:

1- Bülbül............ > Bülbül havastır ötmeye
2- Hayran ola seyran olur > Hayran olur Ziyan olur
3- Gafil arif olmaz imiş >Gafile arif olmaz imiş
4- Elim turan olmayınca > Tenim turan olmayınca

Aşık İsmail Daimi (Erzincan)

Kulaktan klavyeye yeteneğini ben de çok takdir ediyorum, uydurduğundan daha çoğunu duyuyorsun, 100 üzerinden 95 verdim..

Çağlar dedi ki...

kevserbanu 23/3/2007
..

-Kulaktan klavyeye- tanımı çok bi' hoş olmuş.

Çağlar dedi ki...

Icha 24/3/2007
obsesifliğim ve ben..

Obsesifim ben obsesif :)
Ben pek bakamadım aslına bakarsan eski yazılara falan arşivcilikten anlamam, dakikayı farketmem tamamen bu takıntılı tarafıma dayalı..

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 29/3/2007
yekün alalım

* Jido:
Kızmadımdı ki ben. Ama en güzelini etmişin.

* İmbir:
O programın adı da sanırım üçü birarada falan. 3 adet trt sanatçısı hanım yapıyor...

* Başak:
Heyyoo, geçtim.
-kalacam diye mızırdayıp en yüksek notu alanlar geldi aklıma, hiç onlardan olamadım :) -

* Banu:
Al, bu da bin yıl sonra okuyan şaşkınlardan...

* Icha:
Tamam, peki öyle olsun. Ama ben yine de arşiv didikleyecem :)