13 Aralık 2007 Perşembe

Aynı serinin üçüncü yazısı ya da Tespih taneleri gibi lambalar




Saat 0439. Otuzdokuz dakika kadar önce kalkmışım. Nedenini bilmem. Bolu dağı tünellerimin soldakisi daha kısa biraz. Nefesyol böyle iken ara yollarda da tıkanıklık ve asfalt kaplamada kistleşme olduğunu tahmin edersiniz. Ondandır herhalde. Neyse, kalktık ya, o önemli.

Benim kaldığım evin konumu ve yapısı gereği eski bir çinko damlı gecekondu yağmur efekti yakaladım yine. (Gecekonduda kalmadım hiç, atıyorum. Hem ayrıca bu demin okuduğun "hayvanlama isim-sıfat tamlaması, ortaya karışık" idi)

Geceli veya yağmurlu önceki iki yazı bu ve şu idi. (Önceki bu, sonraki şu) Ama bu sefer o kadar da ağdalı cümleler kurasım yok. Belki şöyle diyebilirim: Kalktım, ilginçtir dışarıdaki yağmur sol gözüme de yağmış. Okuduklarımı bulanık görme pahasına, gözümü sıkıca kapayıp yanağıma kovalama eylemini gerçekleştirmiyorum. Sanırım yastığa öteleyeceğim.

Aynı efekti aşağıdaki fotoda daha mı iyi yakaladık ne. Bakın, yol ıslak.



Not1: Yorumda "bir sonraki yazı çok kötü olacak, çook" dedik. Ama bu yazı, o yazı değil. An tespiti adına bunu öne aldık.
Not2: Harbi bi virgülcü vardı, ne oldu ona :)

8 yorum:

Çağlar dedi ki...

atalet 13/12/2007
..

hatbi ne ??

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 13/12/2007
:)

hatbi değil de harbi olacaktı.. düzelttim :P (sağol)

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 13/12/2007
:))

bu hayvanlama isim - sıfat tamlaması kısmında koptum heh heh. evin şehrin dışında biraz sanırım.öle olması ne güzel.sessiz sakin.hem yol,bayır manzaralı aman pek severim :) aslında deniz manzaralı olsa daha ii tabi ama denizi her yerde bulamıo insan dağa, bayıra, yola razı oluo.çarşı manzaralı ev değil hiç değilse.
gece yağmur yağdığı zaman çok güzel oluo şehrin ışıkları yola vuruyoor işte böle fotoğraftaki gibi çok hoş çok hoş.nedense böyle olduğu zaman aklıma istanbul gelir.

Çağlar dedi ki...

atkadehielinden 13/12/2007
...

ikinci foto daa nettt :;)

Çağlar dedi ki...

somebuddy 13/12/2007
kötü

"Kalktım, ilginçtir dışarıdaki yağmur sol gözüme de yağmış. Okuduklarımı bulanık görme pahasına, gözümü sıkıca kapayıp yanağıma kovalama eylemini gerçekleştirmiyorum. Sanırım yastığa öteleyeceğim."

bu yukarıdaki satırlar, sabaha ulaşan geceler içerisinde en ağırı olmuş be Çağlar.. böyle yumru gibi çöktü boğazıma..

hamiş: şu kötü yazıyı merak ettim.. kötülere bişi olmaz.. bir de yaşasın kötülük diyesim geldi.. ama iki nokta üst üste ve kapa parantez yapasım hiç yok..

Çağlar dedi ki...

SunnyCameHome 13/12/2007
yastık

ne çok şeyi saklıyoruz ona...

uyuyacaksın geçecek...
uyuyacaksın geçecek...
uyuyacaksın geçecek...

Çağlar dedi ki...

sarkuteri 13/12/2007
hımm

Okuduklarımdan şöyle bir sahne çıkıyor:
Çağlar yattığı yerde, leptabını göbeğiyle dizi arasına dengelemiş bir biçimde yazıyor bu yazıyı. Gözünde biriken sulanmayı da eliyle silmeye üşendiğinden (eller klavyede) alternatif teknikler deniyor.

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 14/12/2007
cevap sayılır mı bilmem ki.

* İmbir:
Kimse inanmıyor ama gerçekten deniz manzarası aramıyorum ben. Bakana, herşey güzel. Adı istanbul ya da başka birşey olsun, farketmiyor.

* Kadeh:
Birinci foto panoramik ve alet otomatik ayarda, ikinci foto test için alacakaranlık ayarında. (muhtemelen enstantane daha düşük tutuldu, daha çok pozlayabildi)

* Sambadi:
Bazen de şair sanat yapıyor işte, yalandan. Ama bak o kötü, düşündüğün gibi bir kötü olmayacak ;) (gülelim rahatça)

* Sunny:
"Yatcaz kakcaz, yatcak kakcaz, baba gelceekk" gibi bir kullanım vardı bebelere zaman kavramını anlatmak için, o geldi aklıma. Uyumadan bile geçmişti. Ama uyandım, erken uyanmışım yine.

* Yec:
Tip aynen dediğin gibi, ama bi de gözlük var gözde, iyice uğraştırıcı :)