24 Ocak 2008 Perşembe

Ben bunları size gösterdim mi?



Biliyorsunuz, fi tarihinde(geçen bayram) eve gitmiştim. E evde de boş durmadım tabii, orada da yedim. O bayramın kurban bayramı olmasından tamamen bağımsız olarak yedim hem. Antalya gitmelerimin tarihinde ilk kez, gitmeden önce liste yaptım, "Ne istiyorsun oğlum, canın ne çekti ise söyle, yapalım" cümlesine cevabım hazır şekilde gittim yani.
Listem tirmis, kuru köfte, piyaz ve mozayik pasta şeklinde idi. Tirmis nedir diyenler için sözlük önereceğim. Ve evet tirmis dışındaki tüm taleplerime ulaştım. Piyaz zaten görselleştirilmişti, köftenin ise fotosunu ben çekmeyi unuttum parmaklarımı yerken. Size sadece mozayik pasta kaldı arkadaşlar. Buyrun:



Not1: Bu mozayik'in özelliği de normalde yumurtalı yapılıyorken, kendisinde yumurta olmaması ve fındık eklenmiş olması. Mis, mis, miisss. Yapanların elcağızlarına sağlık.
 
Ayrıca şu fotoda görüleceği üzere, başka katılımcılar da vardı yememiz için. Ev yapımı poğaça ve alaman işi ufak ufak şeyler.. bilmiyorum onların adını. Sadece yutmasını öğrendim.


Not2: Yaparız diyerek beni bekleten, Antalya gidişine kadar şişmeme sebep olan mozayik pastası beklentisi maymun edicilerine de buradan selam ediyorum, hehe.


9 yorum:

Çağlar dedi ki...

somebuddy 24/1/2008
mozayik pastası beklentisi maymun edicisinden

öncelikle afiyet olsun.. ve tabii bir de "Allah doyursun!".. :)

ve şu "Not2: Yaparız diyerek beni bekleten, Antalya gidişine kadar şişmeme sebep olan mozayik pastası beklentisi maymun edicilerine de buradan selam ediyorum, hehe." durumu..

ehem.. öhömm.. ben alıyım o selamı önce..

ve hemen belirteyim, lütfen kimse "mozayik pastası beklentisi maymun edicileri" sıfatını üzerine alınmasın.. zira ben, şahsen, bizzat, kendim o sıfatı aldım, yedim ama hala sindiremedim, geviş halindeyim..:)

ama ama.. ben yaptıydım o pastadan da.. tam da getiriyordum hatta sana.. ama inanmazsın, heh, tam evden çıktım, bir de ne göreyim.... eeee... bir şey.. şeey.. şey işte yaa.. uzaylı!!! he valla.. uzaylı işte.. bildiğin uzaylı.. "ey insan.. o elindekini bana ver yoksa dünyanızı yerle bir edecek mekanizmayı ateşlerim" dedi.. yapamazdım bunu Çağlar.. insanoğlunun geleceği ellerimdeydi.. içim kan ağlayarak vermek zorunda kaldım pastayı.. bir an gözlerimin önüne senin hüzünlü yüzün ve aç karnın gelip tereddüte düşse de saadetini neslimizin devamına tercih etmek zorundaydım.. beni anladığını biliyorum.. ne olur affet beni..

aaaa... Allah seni inandırsın böyle oldu ayol.. sana yalan borcum mu var???

hamiş: kendimi çok kötü hissettim :p cidden özür dilerim..

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 24/1/2008
ne yapsam, ben de mi açsam...

Kardeşim ne o hemen doluşmuşsunuz diyeceğim, diyemiyorum. Zira doluşmamışsınız :D
Ne yapsam ne etsem, ben de bu yazıyı yazarken donsuzdum felan mı desem, ahaha. İlgi çeker miyim ki. Şuna bak, bir tanecik yorum sadece...

* Sambadi:
Anacım, yemezler güzelim. Hadi canımcım, hadi. Ben boğazımdan geçene bakarım(Bakınız yazının dahil olduğu sınıf; Boğaz)
Yaptım, ettim, şeyoldu, meyoldu, elektrikler kesildi felan dinlemiyoruz. Yapacan, koyacan. Bak mesela ben Boğaz sınıfında ettiklerimi yazıyorum. Ama kendi yaptıklarımı da aha burda diye çekip koyuyorum albüme. Aha bak hemen sağda linki var.
Yani sonuç olarak, lafa karnımız tok, harbi yiyeceğe ise hep aç :D

Çağlar dedi ki...

atalet 24/1/2008
.

hahahaha
yutmasını bilirsin sen anacım zaten...
süper olmuş.. mozaik..
tirmisi de çalışıyorum şimdi..
canım ya..
bi daha ne zamana antalya.. =P

Çağlar dedi ki...

atalet 24/1/2008
.

neeee.. donsuz muydun gerçekten..
diyorum sana..
sen yemek kitabı yaz..
adını da donsuz aşçıdan esprili yemek tarifleri.. filan koyalım.. hahahaahahahah

Çağlar dedi ki...

atalet 24/1/2008
.

çağlaaaaaaaaaaaaaaaarr
ben tirmisi bilyorummmm
knya da yemiştim ilk..
sora bi gün nişantaşında havalı bi manavda gördük..
havalı bi arkadaşımla yürürken..
aaa dedi.. bu neki..
amannn tirmis dedim yürü geç kalıcaz sinemaya..
dibi düştü.. =P
hehehe
atalet her şeyi bilir anacımmmmmmm=P

Çağlar dedi ki...

dolphinblue 24/1/2008
...

mozaik pastaya lafım yokta ( hatta canım bile çekti şimdi )

ataletin bir üstümdeki yorumuna koptum gülmekten :)))))

Çağlar dedi ki...

atkadehielinden 25/1/2008
..

sabah kavaltı etmedim
öğle yemeği yemedim
vakit akşama yaklaşıyor
bişi yiyesim yok
lakin midemin boşlundan ve içtim çay kahve vb içeceklerden olsa
gerek bi sallantı içindeyim
hatta bi ara durdum baktım
ellerim titriyo :)azer bülbül misali
lafın kısası aç olup da üstüne senin mozaikli pastayı görünce
dibim düştü diyebilirim
not 2 okuyunca :) haber etsendi canımız mozaik pasta çekti die
yapar gönderirdik yada antalyaya gitmeyi beklemeyip
değerli memleketimiz niğde ye buyursaydın
şişmezdinn :)
(ayhhh bildimi nası belli etsem die boş mide ve boş kafayla anca bu kadar oluyo severim bu mozai sınırlı sayıda bildim ve nadiren bişiler yapmak için uğradığım mutfakta yaptıklarımın arasındadır.canın isteyince haber ette yapalım :) )

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 25/1/2008
**

afiyet olsun pastagillerden mozaik pastayı çok severim hem hafif olur baymaz pek lezzetli.ben de bugün annemin nefis içli köftelerini götürecem. anne yemekleri başka yemeklere benzemio.
anneme sordum bu tirmisi bilmiomuş alla alla bu blogtan ne sorduysam bilemedi şimdiye kadar. gene hayal kırıklığına uğradım. annem hakkında tüm bildiklerim yanlış mı yoksa? birden her yemeği bilen süper anne imajı silindi.inanamıyorum bi daha sorim :p

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 26/1/2008
ne yapalım cevaplamaktan başka...

* Atalet1:
Bir daha Antalya? ... karanlık.

* Atalet2:
Yok, ben anladım. Benim kalıbımın işi değil kitap. Okunmuyor diye gider kendim satın alır, dağıtırım. Olmaz.

* Atalet3:
E tabii ki bileceksin, senden kaçacağını düşünmemiştim zaten.

* Dolfin:
Vesile oldu isek ne mutlu.

* Kadeh:
Birşey yiyesim yok demişsin ama dibin de düşmüş, bi mozayik bu kadar çelişki üretebilri mi ki acep.

* İmbir:
Ama yerel bir tat bu tirmis. Anneyi üzmemek lazım.