15 Mart 2009 Pazar

Söyleyin, bundan sonra ruhları visko malzemeden yapsınlar

Visko malzeme olmasa da olur. Mesela geçen bir eğlenceli bilim belgeselinde görmüştüm. Bir malzeme vardı. Şimdi unuttum adını, birşey nişastası ve su karışımı olabilir. Neyse işte. Bu sıvı belli bir sürede belli bir darbeye katı gibi tepki verirken sonra sıvı gibi tepki vermeye başlıyordu. (Ciddi bilgi; Newton sıvıları ve Newton sıvısı olmayan sıvılar, Newtonian fluids and non-newtonian fluids)
Şimdi ben yine konuyu uzatacağım, kimse anlamayacak. Kısa keseyim Aydın havası olsun.
Efendim, ruhları visko malzemeden yaptıralım ki darbelere, baskılara maruz kaldıklarında eski hallerine geri dönebilsinler. Tabi ben bi ek hizmet de isteyeceğim üretici firmadan, varolan ruhlara kaplama talebim de var.
İyice arazi şartlarında çalışanlar içinse şu acayip sıvıdan istiyorum. Sert, kesici, delici alet uygulamasından da sorunsuz çıkabilsinler diye.
Olmuyo böyle batırıyorlar, çıkarıyorlar. Kanıyo falan. Cık cık cık.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

ben o acaip sıvıdan istiyorum..
evet.. teşekkürler yararlı bir iş için hatta feys de gup kuralım bu yazı ile..
süper olur..
=)

alpernatif dedi ki...

aynı ben
önce katı görünüp sonra yamışarak sıvı haline geçmek :)

.. dedi ki...

listeye adım yazılsın lütfen
ben de istiyorum.
ücreti mukabilinde.

Adsız dedi ki...

hani bir oyun vardır..
taş kağıt makas..
taş makası kırar..
kağıt taşı kaplar..
makas kağıdı keser..
doğaları gereği böyle yani..
sürekli bir didişme halindedirler..
ama oyunu güzel yapan da budur aslında..
aksi taktirde ne kadar tekdüze olurdu.. ıyy..

işte o yüzden ruhumun viskolaştırılmasına karşıyım ben..
yeri gelsin makas kessin..
kağıt kaplasın..
taş kırsın..
bunların izleri de kalsın..

dedeme birgün sormuşlar "saçların iyice beyazlamış.. boyatmayı düşünmez misin?" diye.. o da şöyle cevap vermiş - Allah rahmet eylesin:
- ben bu rengi bulana kadar 60 yıl bekledim

herşey bizler için Çağlarım..
hem visko da bozar delikanlı adamı..

Adsız dedi ki...

hayata, insanlara karşı kocaman bir nanik olurdu bu.aslında insan kendi de becerebilir o naniğii.umursamakla ilgili üzülmek.ama insan umursadıkça insan.du bakalım.

Gökhan Eryol dedi ki...

visco, yastıkta güzel. Ruhta iyi durmaz o kadar.. Polyanna mı olacaz :)

bu vesileyle, gecikmiş bir hayırlı olsun diyeyim bloğuna.. Gecikmesi okumadığımdan değil, bilirsin, kendimin de taşınma işleri ile uğraştığımdandı sanırım.. Neyse, artık ben de bu blogspot alemine geçiyorum. blog.eryol.com adresindeyim :)

Çağlar dedi ki...

* Atalet:
Kolay yapılan bir sıvı imiş bu. Ama bulamadım malzemeleri bi türlü.
Napçaz grup falan, anlamadım orasını.

* Alper:
Sen süblimleşiyorsun paşam :d

* Bacım:
Getirtiyorum, sana da keseriz bi kalıp.

* Adsız:
Sağlam kalabilmesi adına böyle bir öneride bulundum. Tekrar değerlendirilmesini öneririm.

* İmbir:
Doğru dedin bak. Umursamak. Bakalım, nasıl ilerleyecek konu.

* Gökhan:
Oh oh mis. Sana da hayırlı olsun abi. Şu taşıma şeysi bitsin, sana da vercem :)

Portia dedi ki...

ruhlar visko olmasa bile birçok insan için huylar halihazırda visko sanırım :)

Şarküteri dedi ki...

Ruhları kaplama işine girelim patron. Bir akü, bir seyyar araba bi de bayan sesinden doldurulmuş bant işimizi görür. Pazarlara çıkarız, işlek caddeleri mekan tutarız. Olur bu iş, iyi ekmek verir. Yalnız sen kaplama malzemesini bul...

Çağlar dedi ki...

* Portia:
Eh, can çıkar visko formunu kaybetmez demiş atalarımız.

* Yec:
Yo dostum yoo, kaplama malzemesi zaten sizin oradan geliyormuş, sen gönderecen malzemeyi. Ben bayan sesi bulurum ;)