29 Temmuz 2007 Pazar

Koyun mu sandın

bizden geçti sevdalık, al cebimden saçları


9 yorum:

Çağlar dedi ki...

dolphinblue 29/7/2007
ala ala öyle demek!

ver uleeen saçlarımı!

sana mı minnet etcem :P

hahahahaha!

Çağlar dedi ki...

sarkuteri 30/7/2007
Debreli Hasan

Sanırım "divane aşık gibi" türküsünden. "Koyun mu sandın?" ı niye oraya yazdı çağlar bilemiyorum.

Benim bildiğim:

Adam öldürmeyi hasan oyun mu sandın?
Mezar taşlarını bre hasan koyun mu sandın?

Çağlar dedi ki...

atalet 30/7/2007
..

fazlasıyla kentkültürüyozlaşmasıyaşayan atalet.. bu konuda hiçç yorum yapamayacak..
bitek.. gelirgelmez..
arızalı blogcuda.. hangi aralık başarıp yazı yayınladığını anlamaya çalışacak..
anlayamayıp gidecek =)

at martini de bre çağlar..
dağlar inlesin..

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 30/7/2007
genel ve toplu cevap tarzı yorum nasıl olur ki bu sefer acaba

antalya'da idim, pazar günü sabahtan araba ile yola çıktım, ankara'ya döndüm. yolda trt radyosu dinledim hep. "ben seni sevdiğimi" isimli türküyü kazım koyuncu-şevval sam'dan dinledim. Kazım'ı başlıkta andım inceden, "koyun mu sandın" diyerek. bu lafı isterseniz alıp, çernobil sonrası radyoaktif çayların içirildiği insanlarımız için kullanabilirsiniz.

tek satır söz de o türküden. o türkü yec'in de karıştırdığı gibi "divane aşık gibi" ile çorba edilebiliyor, dikkat etmek lazım. ama ikisi de erkan oğur-ismail demircioğlu ikilisinden dinlenir, deli olunur.

ayrıca blogcu bi gidip bi geliyor sanırım ki denkgetirmişim ben.

bi de, beyin süblimleşmesi diye bir kavramı ortaya atmak istiyorum. bana sanırım şu anda olan bu. ha tabi iiyyymeliyygötcek beyefendinin ankara'nın susuzluğunu yağmursuzluk ve küresel kuraklığa ve yani allaha havale etmesinden anlaşılıyor ki onunki benden çok daha önce buhar olup uçmuş gitmiş. bre .. beyefendi.. dsi raporlarını sallayıp sakarya havzasından takviye işini sümenaltı eden sen değil misin. of. gemi azıya almak böyle birşey sanırım.

Çağlar dedi ki...

xLethex 31/7/2007
merak ettim

bu cümleyi günümüz aşklarına uygun olarak devşirsek ortaya ne çıkardı acaba?

Çağlar dedi ki...

yicemkelleyi 1/8/2007
dam üstünde

dam üstünde saksağan
öter Allah deyü deyü

not: konuynan alakası yok,bende buradayım babında...saygılar.

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 1/8/2007
***

bu divane aşık da bu türkü de çok hoşuma gidiyor.bi debu neredesin firuze filminin müziklerinde özlem tekinin söylediği bi türkü vardı "dua eyle sevdiğim de kuş olup da uçalım sevdalım he de he de de var buradan kaçalım" deyü o neydi ki?bi hatırlayım ben.

Çağlar dedi ki...

sojo 2/8/2007
son yazım:: yazan: sojo

Sayın H. Çağlar Bilir!! öyle bi satır türkü yaz, sonra otur, gelsin yorumlar, gitsin yorumlar.?!! bizim canimiz cikiyo yazı yazicaz diee.. yok bi girişelim, gelişelim, konuyu bağlayalıp, etkileyici bi son falan??!!

o zaman ben de yeni soyle bi yazı yazar hatta ahanda buraya bırakırım (fazla yer kaplamıyo ya, o bakımdannn :) )

DÜM- BELLEK (etkileyici bi başlık)

dümbeleği çala çala, (dinamik bi giriş)

yoruldu bileklerim, (gelişmeyi salla)

al beni kıyamam seni (romantik bitiriş)

?!!!! nasilmiş??? hadi buyur burdan yakalım :))))))))

ps: buruşturdun mu suratını bana mi öyle geldi :)))?!!

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 2/8/2007
top derken?

* Letişya:
madem pas böyle geldi ben de en dejenere türünden örnek vereyim: vannaytsitend aşıklar işlerini becerdikten sonra sabah... oğlan kıza der "akşam çektiğim mesajları cep telefondan silebilir miyiz"

* Kelle:
Aplam gelmiş.. hoşgeldin.

* İmbir:
İlgili şarkının ismi Kara sevda, söz-müzik Fuat Saka.
Evet, Neredesin Firuze albümü sağ elimin altında :)

* Sojo:
Yok buruşturmadım da harbi ne diyo bu kız dedimdi... Bi sonraki yazıyı yazınca gör o zaman.. Ama yiyosa yorumsuz geç onu. Ona göre. Madem öyle işte böyle.