21 Ağustos 2007 Salı

Göğüs mü, kalça mı


Hadi bakalım, delikanlı olan itiraf etsin, hangisi.
Göğüs mü, kalça mı.

Bazılarımız göğüs tercih ediyordur, bazılarımızsa kalça. Konuyu açmak için ben başlayayım mesela. Ben göğüs isteklisiyim. Nasıl desem, tüm dünyada kalça göğüse göre biraz daha toplu. Yani lütfen yanlış anlaşılmak istemem, kiloların sebebi göğüsten çok kalça değil mi. Kibar olmaya çalışıyorum ama hanımlar da böyle düşünmüyor mu.

Niye böyle bir seçim yapayım ki diyenler olabilir aramızda, onları boşverin. Ağızlarının tadını bilmiyor onlar. Olsa yemem yanında yatarım diye demogoji yapmak isteyenler de olabilir, lütfen yorumlarda kalsın bu duygu sömürüsü.

Bakın tahminen bir de bilinçli kesim çıkacaktır, bu küresel dünyada eskiye rağbet gösterenler. Onların argümanı da gideceksin köyden alacaksın, şehir yerinde hayatın tadı tuzu olmuyor, içi dışı bir olmuyor şeklinde olacak muhtemelen. Bit pazarına nur yağıyor mu, yağmıyor. E o zaman malesef şehirliye talim edeceğiz diye bir cevap vermek isterim.

Neyse ben çok sizin yerinize konuştum, buyrun fikirlerinizi alalım.

En son tercihimi yineleyerek konuyu kapatayım. Aşağıda gördüğünüz gibi, göğüs...




Not: Hindi göğüs ikiyüz gram kadar. Bir çorba kaşığı fındık-zeytin yağı karışımı. Karabiber, tuz, pul ve toz kırmızı biber, köri, iki çeşit kekik, domates. Yanında yoğurt ve ekmek.


21 yorum:

Çağlar dedi ki...

xLethex 21/8/2007
hahhaytt

başından beri biliyodum ki ben senin hindi memesinden bahsettiğini :p

Çağlar dedi ki...

buyulugozler 21/8/2007
SELAM

YAZINIZ HOŞ BİR GÜLÜMSEME YARATTI BENDE SAĞOL PAYLAŞIMIN İÇİN BENİM BLOĞADA BEKLERM OK SEVGİYLE KAL

Çağlar dedi ki...

dolphin 21/8/2007
...

ııhhh ben göğüs sevmem hoşlanmam yani hem cinslerimden :) hahahaa konuyu bağlama şeklinede bayıldım doğrusu... ama derler ya alimin fikri neyse zikride odur diye :)

Çağlar dedi ki...

carpisanaraba 22/8/2007
yemeğin salçalısı, tavuğun kalçalısı:))

zuhahaha:) sazan ben hemen atlıyordum bende göğüs severim diye:))) eee...ööö.. yani hindi göğsü tavuk göğsünden daha güzel yani bence o anlamda:))) saat 12 yi geçti allahtan:)) nese ben kaçayım:)

Çağlar dedi ki...

jidotakafu 22/8/2007
:)

Önce ...
Seviyorum seni :))))

Sonra...

Ben ikisini de istemem ...
Taze fasulye var mı :)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 22/8/2007
Ne var, ısıramaz mıyım

* Letişya:
Akıllı bıdık, nası bildin. :P
Ha bu arada bizde hala göte göt denir. Yanlış anlaşılmasın. Buradaki kalça kavramı üreticinin koyduğu terim olduğu için öyle söyledik, yapacak birşey yoktur :)

* Büyülü:
Hoşgeldin, ben de uğradım valla bloona.

* Dolfin:
Bak fikir-zikir meselesinde hemen düşmüşsün. Biz buna arazi olmak diyoruz. Sen to keep low profile diye anla.. Meme dedik, dikkatleri oraya çektik, gergin abimin orada da göt dedik. E şimdi noldu, hadi bakalım. Kişisel tercihlerimi bilebildin mi, yook :D

* Çarpışan:
Memelere özgürlük, yaşasın memeler ve meme sevenler diye haykırsan... haykırsak :)

* Jido:
Sen bi gel şu memlekete, ben sana sebzenin kralını yedirecem. Geçen Güveçte anlatıyolar, bi masa yedi porsiyon zeytinyağlı fasulye yemiş, noluyo diye yan masa da istemiş iki üç porsiyon... Sonuç... fasulye iki masa tarafından bitirilmiş :)
Böyle yani...

Çağlar dedi ki...

hbasak 22/8/2007
!!

Ayıp ayıp.. Göğüsler böyle bir başına uluorta fotoğraflanmaz ki...yoğurt yetmez, yeşillik lazım yanına

Çağlar dedi ki...

bitti 22/8/2007
....

takdir ettim=) yemek gayet güzel görünüyor...
göğüs mü kalça mı mevzusuna gelince
her ikisi de çok fazla tercih sebebim diildir...
pek aram yoktur et ve et ürünleriyle
ama yine de illaki nedir die soracak olursan baget derim
ya da kanat=))))ama ben tavuk baz alarak sölüorum bunları
hindiden niese hiç hazetmiorum
bir de çin pilicini ısrarla tavsiye ederim...
ve körili tavuk da möhkemdir=))
hımmm düşündüm de o kadar da kötü dğilmiş aram et ve et ürünleriyle...
yapmasını bilene göğüs de güzeldir kalça da but da=)))

hehheheh şimdi yorumları okuyunca bi düzeltme şeedesim geldi...ben mi konudan sapmışım konu mu benden sapmış=))hani aklıma fikrime ve zikrime pek gelmedi bahsedilen mevzular=))kategori boğaz olunca=))) hem böyle göze sokar gibi başlık atılmazdı çünkü=)))içi fesat canımm bu blogcuların=)))))))))))

Çağlar dedi ki...

vivaforever 22/8/2007
çift yönlü cevap :P

tercihimi göğüsten yana kullanıyorum.. kategorisini görünce yazının zaten öyle fesat şeyler düşünmedim.. ama düşünecek olursam fesat fesat ve bir dişi olarak yorumlayacaksam kalça derim.. :P

(içses: viva sabah sabah ne diyorsun kuzum, adın sapık diye çıkıcak, hadi acele et kaçalım bu blogtan.. :))))

Çağlar dedi ki...

vivaforever 22/8/2007
bu arada

itiraf etmişiz sanırım farkında olmadan..
bu durumda delikanlı mı oluyoruz? :)))

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 22/8/2007
Her durumda tercih meselesi tabi

* Başak:
Biliyosun tarz olarak minimalistiz :P
Bi de marketten bir adet yeşil soğan ya da ne bileyim dört dal maydonoz da istenmiyor ki malesef. Yedik, gitti işte :)

* Bitti:
Et konusunda, ya aslında her türlü yiyecek konusunda pratik, çabuk uygulanabilen, küçük boyutlarda edinilebilen, keyif sonrası yükü az olan.. diye bazı ön şartlarım var sanırım benim. Bir de eğer et yiyeceksem az işlenmiş olacak, mümkünse işlenmemiş olacak. Bu bağlamda mesela şinit... neydi o .. işte onun üstündeki örtü tavada kalacak ve bana temizlik konusunda zorluk çıkaracaksa listeden düşer. Ya da kemik.. yok anacım. Bana ters. Ben paşa paşa doğrarım, cız bız.. yuttum, tamam. Böyle işte. Tavayı da sudan geçir.. Ohh. Mis gibi kolay yıkanacak bulaşık.
Çin tavuğu mu.. Nasıl ya, burunları akıyo onların. Köy tavuğu derim. Tülin Şahin derim. Yerli malı yurdun malı, herkes onu ısırmalı derim

* Viva 1ve2:
Öncelikle bu ne kız iki lokma cevap, bana ne, ben na böyle ekranda iki karış tutacak yorum istiyorum, anlamam.
Şimdi bana da fesat cevap verdirme... Benim de belli tercihlerim var zira :P
Ve evet sen delikanlı blogcu hanımlarımızdansın. Ona süphemiz yoktur :)

Çağlar dedi ki...

hicasliyok 22/8/2007
göğüs diyorum gerisi yalan :)

Başlığı görünce "Çağlar yine yemek tarifi verecek ama bakalım bu sefer konuya nasıl girecek?" diye düşündüm :) Hatta sonra "Sanırım yemek tarifi değil?" derken "kikiki ben biliyorumdumm." dedim ( O ne demekse :) )

Gel geledim tercihime.. Göğüs forever.. :)) Her zaman kalçadan daha yumuşak olur. Tavuk kalçası diye tatlı var mı mesela? Yok! ama tavuk göğsü var.. Olsa da yesek :)


ASLI

Çağlar dedi ki...

dilli börülce 22/8/2007
**

göğüs tercihimdir, mümkünse düz olsun :P

baharat tercihine hayran kaldım. kekiğin çeşidi nasıl oluyor? onlar da şehirli köylü diye ikiye mi ayrılıyolar?

Çağlar dedi ki...

somebuddy 22/8/2007
ayak

"Ayak" diyorum ben de.. Nispeten daha etsizdir ama hem yağsızdır, hem lezzetlidir, hem de kişisel tercihimdir ;) (sorgulanmadan kabul edilmesini önemle reca ederim :) )

Yeni bir blogcuyum ben ve bloglar arasında seyr-ü sefer ederken çoğunluk size rast geldim.. Dün ilk defa girdim sayfanıza ve bir çok yazınızı okuma şerefine eriştim.. Çok keyifliydi, çok zevk aldım.. Teşekkür ederim..

Çağlar dedi ki...

burdasaklaniyorum 22/8/2007
but

buda bacağa meraklı olan da var esasında.
tercih meselesi işte :)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 22/8/2007
mutfakta kuş mu var

* Aslı:
Becermeye çalıştığım şey "yok canım çağlar bunu böyle yazamaz, ama kerataya bak görüyon mu nasıl da etrafından dolanmış" dedirtmek. olmuş mu :)
Hımm meme tatlısı. evet.

* Börülce:
Düz mü, nası yani. Annamadım.
Yok şehirli ve köylü değil tabii ki. Kekik hep köylüdür. buradaki fark farklı köylerden gelmeleri. Yani demem o ki yabani çeşitleri de var kekiğin. limon kekiği falan yok muydu mesela. onlardan işte.

* Somebuddy:
Merhaba, hoşgeldin. Senin blogdayım okuyuverecem yazıları. İltifatlar için de çok teşekkür ederim.
Ayak.. fetiş gibi anlatılmış :) ayifet olsun diyelim o zaman. :)

* Burada:
Hah, bi ters grekoromen daha :)
Tercih tabi canım. bişi demedik... :P

Çağlar dedi ki...

diili börülce 22/8/2007
izah

düz diyerek tercih ettiğim cinsi belirttim :P

Çağlar dedi ki...

sarkuteri 23/8/2007
:)

önemli olan kafaların uyuşması bence...

Çağlar dedi ki...

KeLLe 23/8/2007
yok

ne meme,ne kalça,onlar diri vücutta kalınca güzel
(buradaki diri iki manada kullanıldı
1) diri =canlı
2) diri = pörsümemiş )

imza : veceteryan kelle

not: yavrular yımırtadan çıkmış he,gözün aydın,Allah yuvadan uçtukları günüde görmeyi nasip etsin.aminnnnn

Çağlar dedi ki...

beyazgelinciik 23/8/2007
...

güzel bi yazıydı... gülümsetti :) kadayıf dolması cekiyor canım :) hiç alaka ama napiim yani :)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 23/8/2007
hah sayı tamam gibi

* Börülce:
Errkek. Tamam. :)

* Yecaittin Yeciklibatur:
Hiç bir kanatlının kendi isteği ile yenileceğini sanmam ben. Hem ünlü replik değil midir, ben senin bildiğin lokmalardan değilim diye :)

* Kelle:
Haa bi de bu tercih var evet. Di mi ya. Biz tabi kimsenin kutsal değerlerine söz etmiyoruz :)

* Beyazgelincik:
Kadayıf dolması mı. Bilmiyorum ben onu ki. Gri altı hücre: bul ye, bul ye, bul ye. :)