7 Şubat 2007 Çarşamba

Olacağı buydu


Şu an saat 0330. 0300 itibariyle zınk diye doğruldum yataktan. Bizim dükkan rüyama girdi. Şu an su basmasını hiç kaldıramayacağım önemli salonlarımızdan birini şırıl şırıl damlarken gördüm. İnşallah öyle birşey olmamıştır binanın su tesisatında öyle birşey. Yok yok olmamıştır diye kendimi teselli ediyor, uyanmama gerçek sebep olarak da akşam yuttuğum bir tam litre salep'in benim bünyenin su tesisatına yaptığı baskıyı görüyorum.
Hadi bakalım, hangisi iyi.

Sözde bitti şimdi bu yazı. Bi okudum üstü, ben hiç bi nane anlamadım. Siz anladınız mı.
Öf ulan, niye uyandım ki gene ben. Bünye gene ayar kaçırdı.


22 yorum:

Çağlar dedi ki...

sharquteri 7/2/2007
üzmeyelim bünyeyi

Tesisat musluğu bünye musluğundan her zaman iyidir. Niye? Çünkü contası var, ingiliz anahtarı var, tesisat yünü var... Sorun bir şekilde hallolur, lakin bünyenin hassas borular patlarsa hiç bir alet, hırdavat, yedek parça yok...

O yüzden bünyenin tesisata mümkün olduğunca yüklenmemek lazım. Çok zor durumlarda ek bir drenaj ünitesi oluşturmakta fayda var, onu da ben burada yazamam...

Bu arada uykunun kaçması iyi oldu çağlar, sonunda ilk yorum rövanşında bir-iki sayı kazanabildim... Bu yorumu bitirene kadar birisi yazmışsa sinir olacam ha...

Çağlar dedi ki...

sharquteri 7/2/2007
Neyse ki!

Birinciyim... Sırf bunu yapmak için bayağı bi meridyen değiştirdim sevgili dostlar, lütfen sevincimi kursaklamayın...

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 7/2/2007
yok yok

yazmazlar, kim yazacak abicim bu saatte. bu saat dediğim burada 0424, gidip az biraz daha zıbarmayı denesem mi ki. yoğusam zabah dükkanda terör estirecem sinirden. hele bir de o rüyamdaki su basma olayı gerçek olsun...

Çağlar dedi ki...

kevserbanu 7/2/2007
Katre dedi ki;

Bir bünyesi bozuk olaraktan ben de uyugunsuz vakit uyanmalrından birini gerekleştirmiştim ama benden daha uygunsuz olanları varmış :p Şarküteri'yi 26. meridyenin solundaki koordinatlarından dolayı hoşgörüyorum ama Çağlar'ın bir uygunsuz olduğunu söylemekte sakınca görmedim. :p

İşini seven Çağlar seni :) Biim şirketi su bassa içimden şöyle birşey demekten korkuyorum;

HMM BUGÜN GELMİCEZ YANİ :P

Tamam birşey deme, şaka.

Çağlar dedi ki...

alpernatif 7/2/2007
Başlık yazmaya son kampanyası

Sen gene uyu en iyisi :)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 7/2/2007
kalktım, dükkandayım

ben dükkandayım, sular ise sadece boruların içinde, dertsiz.
sinirlenecek başka birşey bulayım ben en iyisi :)

Çağlar dedi ki...

hicasliyok 7/2/2007
Hayırdır inşallah

Rüya da kötü bi şey görüldüyse rüyalar tersine çıkar derler. Rüyada iyi bir şey varsa yine iyiye yorulur:) rüyada "Bu ne şimdi iyi mi kötü mü?" denilecek şeyler de "kısmet,murat,talip.." vb. saçmalıklara yorulur..
Dolayısıyla sizinki hayra yorulacaklar kateorisinde :)) Ne demişler rüyalar tersine çıkar :)))
Siz rüyadan kalkarken ben derse oturduydum 37298479327. kez :))))
Kolay gele.
ASLI

Çağlar dedi ki...

KemiKtozU 7/2/2007
.

O saatte olmasınlar gelmiş belli :P

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 7/2/2007
iyiye yoralım iyi çıksın

rüyayı ilk yorumlayanın yorumu tutarmış bu yüzden ben rüyalarımı kimseye anlatmadan önce kendim hayra yoruyorum :))bende de bugünlerde hırsız paranoyası başladı geçenlerde rüyamda evimize hırsız giriyordu pijamamın ceplerini karıştırıyordu heheh..
bizim ev birinci kat olduğundan bi korku geldi ondan sonra ..bu günlerde hırsızlık olaylarıda artmış zaten bizim buralarda neyse allah muhafaza.
akan su görmek iyidir diye biliyorum iyiye çıkar inşallah:)

Çağlar dedi ki...

zuleyla 7/2/2007
***

Bir litre salepin yaşattığı kabusa bak...
Çok ciddi okudum hiç gülmedim...
:P

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 7/2/2007
aslında boğaz sınıfına yazı olacak bir yorumumsu

* Aslı:
Harbi tersi çıktı, amanın.

Başımıza neler gelecek daha. Bak şimdi bu benim moralimi bozdu. Bazen beb gece rüyamda güzel güzel hanımları sevdiğimi görüyorum. Gerçekte hiç sevemeyecek miyim şimdi ben. Yoksa yine yanlış mı anladım. Ahahayt. İnsan sevmek iyi bişey di mi millet.

* Keşkül:
Ablam, valla birileri dürttü gece beni ya, hayır oldu bu tüm gün. Şer görmedim hiç. Gittim su basmamış. Gün içinde bi hasta taburcu ettik, iyi gördük, sıkıntı olmamış. Konuştuğum kimse ile tartışmadım da bu gün içinde. Daha ne olsun.

* İmbir:
ben çok yorgunum, kimseye yordurmadım :) Ha bu arada hırsıza kat, kilit, güvenlikçi dayanmaz. Olacak olan olur, takılma derim ben.

* Züleyla:
Salep konusunu senin adının altında irdeleyeceğim izninle...

Şimdi hani litrelik tetrapak kutuda hazır salepler var ya, pınarın var, ülkerin var. onlardan bir tane aldımdı dün akşam. Bu ürünü kaba boşaltıp istediğimiz ısıya kadar ısıtıp sonra da bardağa alıp tarçın marçın ne istersek ekeleyip götürmeliyiz normalde. Yani en azından kullanma kılavuzu böyle der. Kişi bu yönergeyi nasıl kendine göre değiştirir, nasıl kişiselleştirir dersiniz? Mesela ısıtırken durultmak için su ya da süt konabilir, kaynatılabilir. Ya da belki içine çikolata parçaları atılabilir(atıyorum ha, yapmadım bunları, ne olabilir diye düşünüyorum şimdi) uç noktalarda. Ben lavuk ne yaptı peki, açtı kutuyu, bardağa doldurdu doldurdu ve içti. o kadar. bekar, bezgin, mecalsiz ya eleman, böyle yaptı işte. aman neyse. bir anlamda itiraftır, çok da baaaarrrsaak sorunu etmedi bu çalışma bende. Pistir benim bünye. Ama yaptı ise uykumu çalan budur.

Çağlar dedi ki...

nsysr 7/2/2007
bugün

suratsızlığın doruğunda bir gün daha biter....

Çağlar dedi ki...

sevenmonths 7/2/2007
Mesane Fesadı :)

Freud'un rüyalar, bilinçaltı ve psikanaliz konusundaki çalışmalarına verilebilecek güzel bir örnek olmuş bu seninki çağlar...

sevgili mesanen bakmış ki; "sıkıştııııım, patlıycaaaaam" diye bağırıp çağırınca uyanmıyorsun, durumu patrona arz etmiş ve "şu adamı zınk diye kaldıracak bir mesaj gönder, bir rüya göster, kulun kölen olayım, elini ayağını öpeyim beyin efendimiz..." diye dilekçe yazmış...

"işe" de yaramış hani...

hadise budur...

Çağlar dedi ki...

hbasak 8/2/2007
hayrolsun

Rüyada su-sel-taşkın görmek, idrar yollarında sıkışmaya işarettir bildiğim kadarıyla....Geleceğe dair bir haberci değil, o andaki bir durumun işaretidir yani, telaşlanmaya gerek yok.....C-box'taki mesajını gördüm, hemen taslaktaki yazıyı yayına aldım; ziyaret için teşekkürler.

EK: Spam? Hatalı bir ifade. Biz onlara "bilgilendirici e-posta" diyoruz ! :)

Çağlar dedi ki...

pelinsworld 9/2/2007
:)

1 litrelik sahlep tüketiminde abartma var değil mi :))

Çağlar dedi ki...

KemiKtozU 9/2/2007
.

Burdan da bi günaydın diyelim , paşa paşa gidelim :)

Çağlar dedi ki...

dolphinblue 9/2/2007
:)

yok pelin yok, çağlar abartmaz direk yaşar :) bir litre salep içtiyse içmiştiiiirrr :) sen bide onun yemekli hikayelerini okumalısın. yerken abarta abarta yiyor her şeyi :) o salepi içmeyi nasıl becerdiğini anlıyamamıştım ilk okuduğumda ama züleylaya yapılan açıklamayı okuyunca ikna oldum biraz. bekar adamın salep içme zevkinden bile yoksun olduğu bu sayede anlaşılıyor :) o nasıl bir içme şekliymiş öyle...

dolphin

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 9/2/2007
adam kendi bloonu bile unutmuş.

* Neşe:
Ayın dokuzu biterken ayın yedisinde yenilen suratsı lafına cevap verecek mecalim kalmamış.

* Seven...:
kalktım kalkmasına da çişe durmadım ki. yani işe yaramadı bünyenin bana yaptığı oyun buydu ise. hoşgeldin.

* Başak, sen bizim sürekli takip ettiğimiz günlükçilerdensin. sessiz dursak da okuyoruz sürekli. ara açılınca da dürteriz böyle. ha spam konusunda da mı dürtsek... boşver, çok yorgunum şimdi.

* Pelin:
Dolphin'in de dediği gibi yok malesef abartma. İçtim hepsini, evet hayvanım.

* Keşkül:
İyi geceler apla.

* Dolphin:
Ya yapmayın, soğuk da güzel oluyor bu hazır salep. hatta size bir tarif vereyim: buz kesikleri hazırlayın, hani kıyılmış buz işte... sonra hazır salepi soğuk sütle biraz seyreltin, seyreltmeden de olur aslında. buz ve salep'i karıştırın. ha bunu yapmak için yaz aylarının gelmesini bekleyin. iyi olur (sanırım, hiç yapmadım.)

Çağlar dedi ki...

sunayilmaz 10/2/2007
reyting canavari

Olm senin blogun da "ehehe ayh ilk yorumu ben yazdim yasasin!" tadinda bloglara donmus ya, neyliyim.
bi imza rica edebilir miyim?

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 10/2/2007
lan kız suna

dükkanın önünü kapamasana be :)
kıskanma bi kere. biz bi şeyler karalıyoruz, millet de okumak isterse okuyor. lüften...
hem bi kere sen git kendi yıllığına bak.
şaka bi yana, yazsana bişeyler be.

Çağlar dedi ki...

figoltx 13/2/2007
.......

Tam vakitli uyanmissiniz :))))....... figoltx

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 14/2/2007
merhaba

Figotlx merhaba, hoşgeldiniz. Evet kazasız belasız uyandık. :))