17 Mayıs 2007 Perşembe

Bakın, ben size yeni bir memleketi savunma yöntemi söyleyeyim


Bugün muhtalığa gittim seçmen listelerine bakmak için. Biliyorsunuz daha birkaç ay önce adrese dayalı nüfus sayımı yapıldı. Onun sonucu olarak ben artık bu mahallede seçmen olarak görünmeliyim diye düşündüm. Baktım, yokum... Zaten http://www.ysk.gov.tr/ysk/secmenBilgi.jsp adresindeki uygulamadan bakınca da eskiden oy kullandığım yerde görünüyordum. Neden böyle oldu dediğimde muhtarlıktaki görevli şunu dedi: "Zaten o işi ellerine yüzlerine bulaştırdılar, yine bize yıkacaklar gibi görünüyor". Sonuç itibariyle ben bu işte de artniyet ararım arkadaş. Bilginiz olsun, muhtarlığınıza gidip listeleri incelemek, hata varsa seçmen bilgi düzeltme formu doldurup geri teslim etmek için sadece ve sadece 21 Mayıs'a kadar süreniz var. Bakın, bu da aynı iş. Bayrak sallamak gibi birşey, kesinlikle oyunuzu kullanın demek gibi birşey. Hakkımız olan şeyin peşinden koşturmamız gerekiyor evet, ve bunu adamlar doğru dürüst iş yapmadıkları için yapmamız gerekiyor evet... ama yapmazsak ne olduğunu son yıllarda net olarak gördük.
Buyrun, yine... yersek.


9 yorum:

Çağlar dedi ki...

atalet 17/5/2007
=)

bi arkadaşım.. ilk askıda.. herşeyi düzgünken bu sefer.. bak şu şeytanın işine.. ki.. Belçikada görünüyor..
bi arkadaşım.. gene ilk kontrolda sağlam.. sonra aa.. evlenmeden önceki soyadında..
bir hanım efendi de..
iki liste arasında.. fransaya yerleşmiş olduğunu gördü..
yani..

eh ne olsa Istanbuldan 70 milletvekili çıkacak di mi değer çalışmaya.. =)
geçersiz ve kullanılmayan oylar ile.. seçim kazanmak demek ki alışkanlık yapabiliyor..

Çağlar dedi ki...

vaveylaa 17/5/2007
hmmm

şeytan aldı götürdüüü oldunuz yani.
ve evet bayrak sallamak gibi birşey bu, istanbuldan kalkıp izmire gitmek gibi de, gerekirse tatile çıkmamak gibi de.

söylemleri eyleme geçirsek bir de, çok süper olacak :))

Not: sayfamızda bizde yayınlamak istiyoruz böyle bir yazı (gerillalar biliyon). senin yazdıklarından azıcık, ufacık, minnacıcık, bit başı kadar kopya çekebilir miyim, müsaade var mıdır ;)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 17/5/2007
hızlıca cevap:

* Atalet:
bi söz vardı.. şerefli de şerefsiz kadar cesur olmalı minvalinde birşey...

* Vav:
Müsaade sizi efem, buyrun.

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 17/5/2007
hımm

bu işler ne zaman düzgün oldu ki zaten.bizde bu işe hala babam bakıyor.bu seçimde evimdeyim ama artık bir dahaki seçime nerede olurum allah bilir. bunun sorumluluğunu almalıyız.insanları uyarmalıyız.özellikle insanları kandırmaya çalışan partiler konusunda.

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 18/5/2007
düzeltme

* İmbir:
Evet hep sorunlu oldu. zaten bugün bir arkadaş beni uyardı.. iş akışı zaten böyle imiş. yani adrese dayalı sayım seçmen bilgilerinin güncellenmesini amaçlamıyormuş. bunu beklememeliymişiz zaten. dolayısı ile yukarıda yazıdaki haksız yargılarımı törpüleyerek okuyunuz lütfen arkadaşlar.yani son oy kullandığınız zamandan farklılık varsa, zaten düzeltmemiz gerekiyormuş. e ben de ev değiştirdiğim için bu işi becerecem.

ha bu beklentiye neden girmiyoruz ki, aynı iş değil mi bunlar derseniz, yine kötü işi kanıksama sorunudur bu, hakkımızı aramama, iyiyi istememe problemi bu dedim.

Çağlar dedi ki...

vaveylaa 18/5/2007
efenim

çok teşekkür ettim ben de :)

Çağlar dedi ki...

atalet 18/5/2007
=)

günaydın.. bi gelsene benim bloa..
komik oldu ama.. =)

Çağlar dedi ki...

farmau 19/5/2007
:}

Yemeyiz hemşerim sen merak etme:=}

Herkes sadece konuşmakla olamadığını umarım artık anlar.Oy vermenin öneminin farkına varmışımıyızdır millet olarak görücez.

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 20/5/2007
söyledim, bitti

* Vav:
rica..

* Atalet:
Bloa gidildi, görev yapıldı, dönüldü.

* Farmau:
Oy vermek, önemli... En temel bilinçlenme. Daha ilerisi de var da... bundan başlayalım bakalım şimdilik.