26 Mayıs 2007 Cumartesi

Ordan burdan :-).


  • Hakan Öge 3 yıl süren yelkenli ile dünya turunu yarın tamamlıyor. Ben orada olamayacağım ama yarın(pazar) saat 14:00 gibi Antalya'ya girecek inşallah.
  • Cumadan beri büyüklerden birkaç tane özlü söz dinledim, pek beğendim, listeleyelim:
    • Bir tas yoğurt için inek besleme (Berber Muharrem Abi)
    • Eşşeğin büyüğünü ahırda unutmak (")
    • Ne davul ister ne düdük, it gibi oynar bizim güdük (")
    • Ağzının tadını bilse kıçının kenarına bakkal dükkanı açar (eski... babam)
  • Alerji durumları: Atalet'in ce-kutusunda da özetledim ama, yazalım buraya da: Kan testinde IgE 101 çıktı, bu bizim yaş grubu için sınırın hemen üzerinde bir alerjik olma durumu, kriz değil. Solunum fonksiyon testlerine göre astım değilim, normal o da. Doktor Singuleyir(SingulAir) gece kullanım, Telfast gündüz kullanım için verdi. Bir de fısfıs verdi değişik... Ben de feyza'nın önerisi ile Tefal'in şu bebe serisi, buhar üreten cihazlarından aldım. Akşam uyuyabildim. Ama şu anda biraz yavaş yaşıyorum, dikkat azaldı ve odaklanma yavaşladı. Ha bi de; dün akşamüzeri yağmur da yağdı Ankara'ya :)

Not: Nasıl yaptım bilmiyorum ama koskoca Hakan Öge'yi Hakan Öğe diye yazmışım sabah, özür diliyorum, düzelttim. İlaçlar... deyip kaçayım.

12 yorum:

Çağlar dedi ki...

vivaforever 26/5/2007
Yağmur bi bizim memlekete yağmadı gitti..

Yağmur da yağdığına göre toprak kokusu yayılmıştır artık evine.. Aksilik işte, mor gecede bekledik toprak kokusunu ama ilaçlar ile uyuduğumuz geceye denk geldi..

Zaten şu beklenilen ile bekleyen aynı zaman diliminde buluşamamıştır hiç..
Onun için birbirlerine dayanılmaz çekici ve güzel gelirler..
Yazı ile ne alaka sorma ben de bilmiyorum..
Hani öyle alerjik falan durumlarım olmasa da yorgunluk hastasıyım bende.. (Yeni hastalık ismi sayılabilir..Tıp literatürlerine almazlar ama ben kendi literatürüme aldım gitti bile.. :))

Geçmiş olsun dileklerimi de ilettikten sonra miniminnacık bir not iliştireyim şuraya.. Çağlar'ım seni evermenin zamanı geldi de geçiyor..Şu yalnız yaşamak olayı pek sana göre değil.. Baksana güvercinden bile korkar olmuşsun.. Gergin Hocam biara seni evermek için araştırma yapıyor gibiydi sanki ama o da durdu.. (Ya da ben yanlış hatırlıyorum.. :P :)
Bari hatırlatayım da senin için öyle bir araştırma girişiminde bulunmadıysa da bulunsun.. Şu genç yaşında bu kadar yalnızlık çekilecek dert değli yani..

Aklıma şimdi geldi belki Gergin Hocama hiç ihtiyacımız bile olmayabilir.. Sen şu cep numarasını versen de uğraştırmasan güzel kızları ya, neyse.. :))

(Ya valla yanlış anlamadım ben yorumları, şakacıktan yazdım öle.. Hem her şakanın altında bi gerçek yatar sözüne de inanmıyorum ben.. belirteyim de bu sözü bana iade etmeyin.. :))

Ne diyorduk;
Hoşça kal Çağlar..

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 26/5/2007
Amanın

* Viva:
Aman allahım, küresel bir kumpasın içindeyim, haberim yokmuş. Anam babam dahil tüm akrabalar, Feyza başta olmak üere tüm arkadaşlar, patron, ve şimdi de blog arkadaşları... hiyaaa, kaçayım benn. :D

Çağlar dedi ki...

farmau 27/5/2007
hemeşerim

Çağlar hemşerim ne yapacağız bu alerji durumlarını bende bilmiyorum.Aynı problemin biraz ilerlemişi bende var.Yani alerji önleyici ilaçlar bile alerji yapıyor bende.Bununla yaşamak zorunda olduğumuzu söylüyorlar hep sana söylemişlerdir mutlak.
En kötüsü neye karşı yaptığı sürekli değiştiğinden bir türlü alerjik etken tanımlanamıyor ben de kısaca herşeye ama herşeye karşı alerjm var.
Bağışlayacağım bu bünyeyi et*balık kurumuna diyorum yazık adamlara onlara da bulaşacak değil mi?
Bak bu konuda da hemşeri çıktık sende:}

Çağlar dedi ki...

vaveylaa 27/5/2007
geçsin

diyeceğim de geçmiyor işte öyle kolay.
ne dedim ben şimdi demi ??

senin durumunla benim durumumu kast ettim işte.

Çağlar dedi ki...

vaveylaa 27/5/2007
çağlarrrr

bilmeyen birisi sana asıldığımı falan sanacak şimdi yaaa :))

Çağlar dedi ki...

gergin 27/5/2007
HASTAYIM ŞU VİVA'YA

Hayret bişey ya..
Bi eşşek yükü yorum yazmış ama nasıl becerdiyse asıl konulara
teğet bile geçmeden anlatılanlardan adamın "evlenmesi" gerek-
tiği manasını çıkarmış gitmiş.
...
Vallahi pes!

Çağlar dedi ki...

sarkuteri 28/5/2007
Sonuna kadar direneceğiz

anneye babaya, konuya komşuya, iş bilir teyzelere, bilmemkimin yiğenlerine, kuzenin iş arkadaşlarına, memleketten hayriye yengeye, tüm tahsilli hanım kızlara, taşa, toprağa, denize...

Eeee amaç ne peki? Amaç afedersin, küçük abdestini defetme yöntemiyle pek bi paralel:

Kendi işini kendin görmek, kendi çişini kendin yapmak...

Çağlar dedi ki...

atalet 28/5/2007
=)

aslında seneye..
bu allerji azmadan.. şööle mart ayında filan koruma programına başlasan iyi olacak =)
dr'ca yorum =)

Çağlar dedi ki...

yicemkelleyi 28/5/2007
benden

at kaçtı,torba düştü.
nasıl?
eşşekler tepişir olan sıpalara olur
bu nasıl?

nedense hep çift toynaklılarla ilgili,tesadüf diyelim.
keyfim yokta bugün,iş,güç...
saçmaladı isem ki kuvvetle muhtemel öyle
affola...

bu evlilik mevzularına da manevi annen olarak,keyfimi bulduğumda el koyarım ben,kimseyede bişi dedirtmem.
o kadar...

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 29/5/2007
tostoparlak

* Farmau:
psikolojiktir :P

* Vav:
anladım seni ben. geçecek, o da geçecek.

* Vav2:
yok yok bili olmaz, yanlış anlamaz kimse :)

* Gergin:
Abi sorma, aynen öyle. Viva da yumuşak karna vurdu ya daha ne diyim bilmiyorum ben. atacam kendimi blogspotlara :P

* Yeciş bücüş :)
Valla abi haklı direnişimiz gerekiyorsa dağa çıkarır bizi de, nereye kadar :)

* Atalet:
Bu konuyu kutuda tartıştık ama ben hala anlamadım. neyse...

* Kelle:
Saçmalamak, estağfurullah. Başımız üstüne.
Hımm, peki o zaman. Ne diyelim iki sarmaya kendimizi kaybettik ya neyse :P

Çağlar dedi ki...

zuleyla 30/5/2007
özlü söz

büyüklerini iyi dinle de araya serpiştir böyle özlü sözleri...
bilmediklerimiz oluyor...
öğreniyoruz..
e güzel oluyo...
:)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 2/6/2007
yaparız

* Zuleyla:
Valla hatrımıza yazıldıkça yazarız. Mesela "Aç it fırın yıkarmış"