24 Mayıs 2007 Perşembe

Yine mor gece ya da sabah


Vaktinde şöyle bir yazı yazmışız. Aynı hal yine tekrar etmekte. Madem öyle, biz de biraz nazire yapalım o yazıya.

Uykumu kaçırdı alerjik bünyem. Hem de nasıl ama... Bu sefer neyin dokunduğunu da bulamadım. Göz, burun, damak kalmadı. İkibuçuk saattir evin içinde deli danalar gibi dolanıyorum. Yatağı salona bile taşıdım, ama yok, bulamadım. Neyse dedik, kabullendik. Blog dolandık biraz, görmüşsünüzdür. Eski yazıda da dolanmışız ama o zaman o kadar ortama girmemişiz ki ce-kutusu notları yazamazmışız.

Toprak kokuyor mu diye balkona çıkayım dedim, karanlığın içinde güvercin korkuttu beni, hemen geri içeri kaçtım. Gerçi benim korktuğum şey onun korkup kaçması idi. Zaten hep bilmediğimizden korkarız, değil mi.

Ayrıca çıksa idim balkona pek de toprak kokmaz idi herhal. Toprak kokusunu alabilmeniz için genelde yağmur gerek. Aslında yağmur yağsa şu bizim alerji illeti biraz sakinler diye umuyorum.


Eski yazının dibinde edebiyat yıkmışız, şimdi burada canım istemedi.  Yalnız, bi yerlerden bir dua aldık herhalde, 0510 itibariyle sakinledim biraz.


10 yorum:

Çağlar dedi ki...

kevserbanu 24/5/2007
Banu dedi;

Çok geçmiş olsun Çağlar.
Yağmur yağsa keşke de alerjiyi de silse toprağın kokusunu yedinci katına da getirse.
Yazma iştiyakini tetiklese.
Sen yine tutuşturssan yorumcularını :D

Yerin yedi kat üstüne acil şifalar :)

Çağlar dedi ki...

zuleyla 24/5/2007
***

Çok çok geçmiş olsun... Hatta o kadar geçmiş olsun ki yolu bulup bi daha geri gelemesin...
Hem yarın yağmur da yağacakmış sizin oraya...
Öyle diyo meteoroloji...

Canın istemese de yine yıkmışsın ki...
Güvercinli kısım çok şıktı...

Çağlar dedi ki...

jidotakafu 24/5/2007
hı hı

Evet ben ettim dua ..
Sabah ezanına kadar otrudum dün gece ....
Nolurr dedim geçsin caglar'ımın bu alerji gıcığı...
Geçmiş ohh ...
Artık bende geceleri rahat uyuyabilirim :P

Yaa benim odanın balkonuna da koca martı girdi gecen gün ...
Ödümü patlattı...
Güvercin gibi minik de değil ki , bi kanat açıyo hey maşallah diyosun ...
Camın kapalı kısmına çarptı kaç kere kuş yazık kaçacam diye... İ
yi yapmışsın ürkütmemek lazım şaşkınlaşıyo yavrucaklar..
Ben bilemedim ..
Deneyim oldu...

Çağlar dedi ki...

nsysr 24/5/2007
herkes geçmiş olsun demiş...

bir de ben geçmiş olsun diyeyim dedim.

Çağlar dedi ki...

dolphinblue 24/5/2007
abooo!

çağlarım hasta mı olmuş!!!

uykusuz mu kalmış sabahın körlerinde!!!

yav sana acil cep telimi yollamam lazım

sen orda uykusuz

ben burda :)

konuşur konuşur uyuturduk birbirimizi :)))

sana çook geçmiş olsun diyorum

banada iyi geceler

uyumayı becerebilirsem tabii ;)

sevgiler

dolfinişka :)))

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 25/5/2007
denden nasıl yazılır ki.

* Banu:
Valla tutuşma falan bilmiyorum ama bugün bu işe bir çare bulsak iyi olacak. Zira yine aynı şey oldu. iki saat uyku...

* Zuleyla:
Yağmadı yağmur. yağmayacak gibi de duruyor.
Güvercinler teşekkür ediyorlar.

* Jido:
Sağol güzelim :)
Ama anlaşılan bu gün etmedin bişeyler ;)

* Neşe:
Millet geçirmese sen sallamayacan yani, öyle mi bacaksız.

* Dolfin:
Valla dolfinaanım, cep mep diyosun, millet yanlış anlayacak bak :)
inşallah uyumuşsundur, ben uyuyamadım.

Çağlar dedi ki...

dolphinblue 25/5/2007
ya millete ne!

derim beeeen

derim işteeeeeeeee

sana cebimide veririm adresimideee

kim karışabilir ki?

aaaaaaaa!

arkadaşlık öldümü be çağlarım?

iyi arkadaşımdır ben ;)

yok zor uyudum gözlerim yanıyor şu anda ama açılcaz mecburen

günaydın bu arada :)

Çağlar dedi ki...

sarkuteri 26/5/2007
Yoksa?

Ben balkondaki güvercinden işkillendim hoca. Büyü müyü olmasın o?

Çağlar dedi ki...

atalet 26/5/2007
=)

değişti mi ilaçlar..
mor geceleri severim..
aslında büyük şehirde nerde toprak kokucak.. galiba biz kendimizi kandırıyoruz..
ama bi konuda haklısın.. evet allerjenler yatışır.. yere yapışır.. yağmurla.. da yağmıyor..

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 26/5/2007
şu yazıya da bakalım bir

* Dolfinisiyeviçişka:
Günaydın dolfin, heryere de yazdığım üzre dün gece uyuyabildim. Ama tabi bu sabah mahmurluğunu üzerimizden atma işi pek zor evet. Ayrıca kızma, bağırma sen :)

* Yec:
Ne büyüsü abi? Yok bildiğin kanlı canlı, senin benim gibi bi kuşcağız o da.

* Atalet:
Değişti evet abla. Aha son yazıya çiziktirdim :)
Sağol alaka için.