12 Eylül 2007 Çarşamba

Çaktırmayın

evet çöplük mü yapsam diyordum. bu göreve devam
caglarbilir.blogspot.com
caglarb.blogspot.com
caglarblr.blogspot.com

artık ne yapacaksam...

ama asıl ve hala caglarbilir.blogcu.com

EK: Temmuz 2006 ile Şubat 2009 arasında, caglarbilir.blogcu.com'da 250-300 arasında yazı yazdım. 2007'de yedek olsun diye blogspot'ta da yer açmıştım. Blogcu yazdığım süreçte kerelerce güvenilirlik, devamlılık sorunları yaşadı ve yaşattı. Sanırım bir iki kere de bütünlük sorunu da yaşadık. Bu sorunlar süresince birçok arkadaş bu servisi bırakıp başka yerlere gittiler. Bu gidişlerin çoğunluğu blogspot'a doğru oldu. Her seferinde de taşınmam için baskılara maruz kaldım. İnadımdan, alışkanlıklara çok bağlı olmamdan ve kelebek etkisine inancımdan, sabit kaldım. Sonra askere gittim, geldim. Üretkenliğim azaldı. Ziyaretçilerim azaldı. Yazmaya olduğu kadar, hatta belki daha fazla, okunmaya bağımlılık geliştirdiğimi farkettim.
Blog işine paydos demeden bir önceki debelenme de, bu eki yazdırdı. (08.02.2009)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çakarım ben.. pehhh :P

بerجesتe dedi ki...

sora sora bağdat,yora yora çağlar bulunurmuş..

Adsız dedi ki...

buldummm..
hoşgeldin...
=)
atalet..