29 Eylül 2007 Cumartesi

Trt2 - Dem bu dem


kesin birileri bana birşeyler söylüyor olmalı, bakalım.

...
...
bu genç yaşta yar yar neler geldi başıma
bir sazım var iki telden bağlama
ben gidersem yar yar kara gözlüm ağlama
ben gidersem vah vah kara gözlüm ağlama
ölür isem karaları bağlama
...
bu genç yaşta yar yar neler geldi başıma

************

havar havar canım havar havar
aman annem zülüfte gerdanı ?döyer havar havar
bir can bir canı severse havar
aman annem altı aylık yolda ne var havar havar

fırarına? daş olaydım havar
aman annem yüzüyüğüne gaş olaydım havar havar
vefasız nazlı yarime havar
aman annem bir gencecik eş olaydım havar havar

************

bir daş attım bahçanızda vişneye
kimseler yarinden ayrı düşmeye
yarim.. .. ..
çile ile yandı kurşun işleye

dağı var ovası var
elalemin yuvası var
mevlam vermiş bunca derdi
çekilecek neresi var

yaylasına vardım yağmur yağıyor
yaslanmış duvara ruhu eriyor
.. güzel bunu neylersin
dedi babam beni sana vermiyor

************

gül yüzlü cananıım sana eyy doyamadım doyamadım oyy
o güzel kıymatlıı canaa doyamadım doyamadımm oy
ah yayla yolu nerden aşar aman amaann
seyit meftuni bir deree akar bilmem nere oyy oyoy
hal böyle bööyllee cananım gell geeel
güneş yüz bir dilberee doyamadımm doyamadımm
ah yayla yolu nerden aşaarr
güneş yüz bir dilberee doyamadımm doyamadımm
ah arguvan yolu nerden aşaarr amannn oyy

************

yamacımdan gelen küçücük bir gelin
bir saat karşımda yar yar durabilin mi
şu dertli gönlümümn ihrarı sensin
kolumu boynuma yar yar sarabilin mi sarabilin mi

evlerinin önüü yazıdır yazı
böyle durak .. yar yar ceylan atası?
salınma karşımda yosmanın kızı
ölürsem kanımı verebilin mii

karadır kaşların hilal getirir
bu güzellik sana yar yar bela getirir bela getirir
aşıgın sazını dile getirir
çaresiz derdimi sorabilin mii sorabilin mii

************

malatyaanınn kavaklarıı öleeemm?
dökülüyoo yapraklarıı
bacın ölee öksüz ogluu
öksüz oğlunu vurmuşlarr
çürütüyorr topraklarıı
bacın ölee öksüz oğluu
anan öksüz oğluu bacıın ölee öksüz oğluu

malatyanın karşısındaa öleem
sular akar çarşısına
bacın ölee öksüz oğlu
öksüz oğlunu vurmuşlar öleem
... gelir çarşısında
bacın ölee öksüz oğlu
anan öle öksüz oğluu bacın ölee öksüz oğlu

************

bir ince yağmur yağar..
... kurban olam sen..
.. ..
ah bana gurbanın ola hey ...
..

anam sen uzun boylu musun minare boylu musun
her gelen huyun sorar .. ..
..  .. . .
.. . . . .

söğüt uzanır gider .. ..
gönül vermeyen gızlar günah gazanır gider?
. ..
. .. .


4 yorum:

Çağlar dedi ki...

xLethex 30/9/2007
bu da benden

Şu Kışlanın Kapısına
Mail Oldum Yapısına
Telli Kurban Bağlayayım
Asker Yarin Kapısına

Yüce Dağlar Olmasaydı
Laleleri Solmasaydı
Ölüm Allah'ın Emri De
Şu Ayrılık Olmasaydı

Kara Kazan Kaynamasın
Atım Cirit Oynamasın
İki Sene Asker Oldum
Nazlı Yarim Ağlamasın

Yüce Dağlar Olmasaydı
Laleleri Solmasaydı
Ölüm Allah'ın Emri De
Şu Ayrılık Olmasaydı

Kıratımın Beli İnce
Ölürüm Yar Görmeyince
Telli Yatak Serdiremem
Asker Yarim Gelmeyince

Yüce Dağlar Olmasaydı
Laleleri Solmasaydı
Ölüm Allah'ın Emri De
Şu Ayrılık Olmasaydı

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 30/9/2007
.

efendim, bir ek:

"uykusuz mu galdın dünki geceden, neydem geceden"
...
"madem soysuz goynün bende yoğudu, neydem neydem yoğudu
niye doğru yoldan şaşırdın beni"
...

Çağlar dedi ki...

atalet 30/9/2007
..

ben dün gece zaplarken.. türküleri duyunca..
dedim çağlarım dinler midir..
bu kadar..

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 8/10/2007
işte geldim burdayım ben bu işte ustayım - 2

* Sağol letiş, ve evet dinliyodum atalet hanım... aynı program.