29 Eylül 2007 Cumartesi

Bayram değil seyran değil, NEREDEYİM?


Dün akşam 2200 sularında telefonla aramda geçen konuşma ve beynimin içindeki uçuşmalar:

  • Zırılılılilulilulooğğmmm muuğğoomm (polifonik ya artist)
  • Eşhhaasshobaa. (Feyza burda, Gökhan burda, Ulaş burda. Bu numara anam babam da değil, beni kim arar ki...)
  • Klink.
  • Alo?
  • Çağlar bey, sen misin. NERDESİN!!!
  • Hık mık (ve dahi cık cık cık) . Benim? Buyrun??
  • Evde değil misin, NEREDESİN!!
  • ... (sonsuzdan azıcık daha uzun bir süre geçer) ...
  • Mahmut ben Mahmut. Site yöneticin. Eve gelmeyecek misin.
  • (Öeeaahh) Dışarıdayım Mahmut bey. İş güç, uzaktayım biraz. Yarım saatlik yoldayım(Nası yalan)
  • Gelmeyecek misiniz eve.
  • (Ulen emecen mi, derdin ne) Nedir sorun efendim.
  • Doğal gaz sayacında kaçak varmış, herkesi ayaklandırdım, bütün bina gaz kokmuştu. Patlayacaktı, atlayacaktı, zıplayacaktı. Ters dönecekti. Başı kıçına geçecekti. (Bık bık bık vık vık vık cık cık cık) Ben Gaz Arızayı aradım, gelecekler bir iki saate. Vanayı kapattım. Havalandırdık tüm binayı. GELECEK MİSİN!!
  • (Behey mübarek... bir, karnında megafon mu var; iki, ağız ishali mi oldun) Gelelim efendim. Kırk dakika, bir saat(şişir) sürede gelebilirim sanırım. Gelmemiz elzem midir acaba. Evin içinde yapılacak birşey var mıdır acaba? (Eceline susayan soru)
  • Gelseniz iyi olur, gelmenizde fayda var. GELİN. (bık vık ve cık x 17)
  • Peki ben ayarlamaya çalışıyorum.
(Bir dakika sonra)

  • Zırlöyhgulp(çaldırıp kapatan tanımsız bir enişte)
  • Alo, bu numaradan beni aradınız.
  • Hüsnü bey siz misiniz, ben Mahmut2. Güvenlikten. Neredesiniz. (Alacakaranlık kuşağındayım, sen de gelmek ister misin!?!)
  • Dışarıdayım Mahmut2, ne oldu.
  • Gaz..
  • Tamam Mahmut2, Mahmut bey aradı, bilgi verdi. Gelmem zorunlu mu, anlayıp bir bilgi verir misin bana.
  • Tamam Hüsnü bey. Ben size gelişmeleri bildireceğim.

(Tahminen yirmi dakika kadar sonra)

Mauhmut2 arar. Ekip gelmiştir. İlgili conta arızası giderilmiş ve gitmişlerdir. Bilgi verir, teşekkürleşilir. Konu biter mi... Hayır tabii ki. Daha Mahmut vardır.

(Yine bir dakika sonra)

  • Zıırrrrrlililohleleleyyy
  • Alo, buyrun.
  • Çağlar bey, NEREDESİN?
  • (Nası lan, bir şaka sitesinde mi yaşıyorum) Hala dışarıdayım Mahmut bey.
  • Tamam, gelmene gerek yok. Haber vereyim diye aradım. Ekipler gelip tamirat yaptılar. GELME.
  • (Emredersin komtanım) Anladım Mahmut bey. İlginiz için teşekkür ederim. İyi akşamlar.


Notlar:

Tahmin edeceğiniz üzere Mahmut ve Mahmut2, kişileri adresleyen sanal isimlerdir.
Yazıda farkedilmese de Çağlar da konunun öneminden dolayı kendi çapında gaz üretimine geçmiş(kibarca götüm attı demeye çalışıyorum), -sanırım- tüm konuşmaları ayakta yapmıştır. Psikolojik destek ekibi olarak yanımda bulunan Ulaş "Beraber gideriz oolumm" demiş, Gökhan ile Feyza da "Hadi olmazsa sikrebılı sende oynarız nolcek, gidince bi de ustaların yanında cigara yakarız, ehehhe ehehehe" şeklinde yanımda olduklarını hissettirmişlerdir. Saygı belirtirim.
Ayrıca Mahmut ve Mahmut2 beyler espiri kaynağı olarak kullanılmalarından ziyade, ilgileri ile beni mutlu etmişlerdir.

7 yorum:

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 30/9/2007
**

aman geçmiş olsun.site yöneticisi hakkatten yöneticiymiş mübarek.neyse gene de ilgili olmaları iyi bi şey tabi.

Çağlar dedi ki...

Shiver 1/10/2007
;

ama ne ilgili yöneticiymiş:D:D

takdir ettim şahsen:)

Çağlar dedi ki...

atalet 1/10/2007
..

ben anlamadım..
seni neden aramışlar..
patlarsa..
patlamayı kaçırmayasın diye mi..

Çağlar dedi ki...

tursusuyu 1/10/2007
Tyler Durden

bıraksaydın patlasaydı.. ''dövüş kulübü''nden bir arkadaşa sığınabilirdin..

Çağlar dedi ki...

atkadehielinden 1/10/2007
:)

ya bütün site seni arasaydı ...

-Çağlar bey doğal gazınızda kaçak var ...

Çağlar dedi ki...

farmau 1/10/2007
:))

Sanırım bu türleri site ya da apartman yöneticiliği için özle yetiştiriyorlar die düşünüyorum iyi mi:))

Düşündüm de sizin yöneticin 3G ye geçtiğini,yandım çağlar yandın ki sorma:))

Çağlar nerdesin diye sormaz o zaman bilesin:))

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 8/10/2007
işte geldim burdayım ben bu işte ustayım - 3

* İmbir:
Valla evet, yazıyla eğlendik ama cidden önemli ilgilenmeleri, ben de sevindim.

* Shiver:
Mahmut bey, askeriyede sivil memur olarak çalışmış. Olay oralardan kaynaklanıyor. :)

* Atalet:
Heheh, bilsem... ben de onu anlamaya çalıştım telefonda ama beceremedimdi :)

* Turşu:
Eğlence olabilirdi evet. Gerçi bırakmak ya da tutmak konusunda benim bir dahlim olmadı. Ben bırakın patlasın deseydim de amcalar tamir ederlerdi. o kadar insiyatif yani..

* Kadeh:
Hepsi ile akraba olurdum daha telefonda :P

* Farmau:
Evet, çağlar burnunu karıştırma der tahminen :D