1 Ekim 2007 Pazartesi

Arabadan eve, yutüpten klavyeye

the shocking blue - araba radyosu...



before loneliness will break my heart

send me a postcard darling

how can i make you understand

i wanna be your woman



here i'm waiting for a little sign

??waiting till the end of time??



send me a postcard darling

send me a postcard now



i cant taste the lonely night

need someone i can turn to

look out what the? ???

?i want to know your own mind?



please dont let me down

aint no lover like me in town


4 yorum:

Çağlar dedi ki...

atalet 1/10/2007
..

nasıl da takılır..
diline insanın..

ben yutuba gidene kadar..
cep telefonunun ses kaydına basıyom bazen..

yoksa unutuyorum..
arama şeysine yazılacak anahtar sözcükleri..

gündelik yorum..

bak postacı geliyor .. selam veriyor..
ve postacı kapıyı iki kere çalar..

serbest çağırışımlı yorum..

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 1/10/2007
iki mi?

sanmam. bazılarımızın tek şansı bile olmuyor

Çağlar dedi ki...

xLethex 1/10/2007
Çağlar

sevdim ben bunun sözlerini de bana biraz kontör at sevgilimvariymiş gibi geldi :p

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 8/10/2007
işte geldim burdayım ben bu işte ustayım - 4

* Letiş:
Valla zamanında yakıp yıkan bir grupmuş...