1 Kasım 2007 Perşembe

Sesi Güzel Adamlar


Mehmet Seske
Yusuf Taşkın
Çağrı Göktepe


16 yorum:

Çağlar dedi ki...

pelin 1/11/2007
?

duymadım, sesi de ismi de

(? )

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 1/11/2007
aman yanlış şeyedilebilir....

* Pelin:
Mehmet Seske Trt sanatçısıdır. Arıza bir kaydı yoktur.
Çağrı Göktepe kişisel tarihime İnşaat filmi müziği seslendirmesi ile, Yusuf Taşkın ise Ağır Roman filmi müziği seslendirmesi ile girmişlerdir. Örnekler altta. Bu iki gencin kendi albümleri fikir edinmek için riskli olabilir.

http://www.youtube.com/watch?v=pnFixYaHGvs
http://www.youtube.com/watch?v=JL9zvffzUfw

Yalnız Kadir... Kadir birşey.. Bir genç daha var. Unuturum adını. On sene filan oldu. 3-4 kez unuttum, 2-3 kez hatırladım. Şu anda hatırlamıyorum. Kadir... Kendi albümü vardı bir tane. Albümün içinde bir şarkı vardı... Şarkının içinde "Eminönünde şişe satılır, şişe" diye bir söz vardı. Kimdi o.

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 1/11/2007
Tamam, bir kere daha buldum.

Kadir Demirel'in ilk albumu Yarali Bulut'tan Eminönü isimli şarkı ve sözleri:

eminönü iskelesi'nde şişe satılır şişe
kızlar kibritle oynar gülüm erkeklerin eli cebinde

bekçi ahmet işe gider tabancası da belinde
bir yoksulluk türküsü gülüm düşer dillerden dillere

oy gülüm,oy gülüm bu ne yaman iştir gülüm
bu ne yaman çelişki böyle
bu ne yaman umut gülüm

iskeleye yanaşırken gemiler
herkes kendi derdinde
kimi loto oynar gülüm kimi de ekmek peşinde

cigaramı söndürürken baktım son kez bu kente
bir yoksulluk türküsü gülüm düşer dillerden dillere

Not: Sözler ve bilgi zamane-sozluk.com diye bir siteden denkgeldi.

Çağlar dedi ki...

alpernatif 2/11/2007
:)

Kendimi bulamadım bir an?

Çağlar dedi ki...

atalet 2/11/2007
..

gene bi sürü ders çalışmam gerekecek..
naapcam hocam..
daha sosyal mühendislik konusu bitmemişti.. =P

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 2/11/2007
şimdi şöyle oluyo aslında

* Alper:
Bunlar sadece sesi güzel olanlar. Senin herşeyin güzel Alper. Yüzün güzel, gözün güzel, sesin güzell... (tamam dur çağlar)

* Atalet:
Bişicik olmaz, sen altından kalkarsın. Hem ben yardım ederim.

Çağlar dedi ki...

yokumolmucamda 2/11/2007
"yokum"

olamaz...bilemiyorum...:(

Çağlar dedi ki...

xLethex 2/11/2007
Mehmet Seske

yi bildim bi tek.
uzuuun zamandır da dinlemedim.

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 2/11/2007
**

ay hiç birini tanımıyorum.çok cahil hissettim kendimi bir de sınıf öğretmeni olacam püüü bana :((

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 3/11/2007
ya bişi olmaz ki

* Yokum:
Ben bilince birşey olmuyor zaten.

* Letiş:
Sesi güzel adamın.

* İmbir:
Bireysel şeyler ki bunlar. Öğrencide ilgi uyandırmak yeterli.

Çağlar dedi ki...

atkadehielinden 5/11/2007
....

çağrı göktepeyi bilirim
dinlerim hatta severimde ... :))

ötekinleri dinlemedim hatta hiç duymadım da

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 7/11/2007
çağrı kadeh

* Kadeh:
İlginç projelerde yer alan bir adammış. Yazdıktan sonra baktım.

Çağlar dedi ki...

yutaskin67@hotmail.com 27/12/2007
hayal

arkadaşlar ben yusuf taşkın. sizlere göre sesi güzel adam, bizleri tanımıyo olmanız çok şaşılacak bi durum deyil bu piyasada o kadar kötü sesler bi yere geldigi sürece bizler daha uzun süre bekliycez gibi malesef insanlarımız çok cahil ekrana çıkan herkesi sanatçı zannediyolar ortalık soytarıdan geçilmiyor çağrı benim yakın dostum aynı firmadaydık sony muzik ama yıllar oldu görüşmüyoruz .umuyoruz ki adam gibi müzik yapan ve yorumlayan insanlarında bir gün zamanı gelicek . yani bu bi nevi avrupa birligine girmemiz gibi bişey . yani hayall sevgiler

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 28/12/2007
Yusuf Taşkın not bırakmış

* Yusuf Taşkın
Merhabalar, hoşgeldiniz.
Malesef birçok konuda olduğu gibi alelade insanlar(mesela biz), kendilerine kapalı dünyaları(mesela sizin müzik piyasanız) bilmeden yaşayıp gidiyorlar. Medya, reklam vb. araçlar ile maniple edildiğimiz kadar biliyor ya da bildiriliyoruz. Hiçbir şeyin kendi kendine gitmediğini, götürüldüğünü düşünüyorum ben. O nedenle nereye çekilirsek, oraya gidiyoruz. Sizi pas geçmediğimize sevindik, o kadar.
Saygılar.

Çağlar dedi ki...

isimsiz 31/12/2007
umut

sakın sizi kast ettigimi düşünmeyin lütfen cahil derken,. malesef bi çok insanımızın durumu bu sizi tenzi ederim yanlış anlaşılmak istemem belki çok sert oldu bu açıklamam ama biraz kırgınım tabiki bizi duyurmayan ve çıkışlarımızı önleyen düzene. ama yine diyorum.. fakirin ekmegi umut, yutaskin67@hotmail.com

Çağlar dedi ki...

Alp 20/9/2008
Paylaşmanın en güzel yanı...

Ben bu Kadir Demirel'in şarkısını ,senelerdir araştırır , ama bi türlü aklıma getiremezdim...Ve google'da denemedigim yol kalmadı...Ama, şarkıyı bi türlü hatırlayamıyordum...Loto'dan fln bahsediordu diodum...Dün gece rüyamda gördüm, sarki rüyamda çaldı, sabah ilk işim sözleri yazmak oldu GOOGLE abi'ya (: sonra bi baktim...Çağlar'ın sanaL dünyası, derken Yotubue'da şarkıyı dinleyince, emeğe teşekkür etmek istedim (; hoşkalın ... hoşcakalın...