7 Şubat 2008 Perşembe

Durum güncellemesi ve belki sezon sonu

Efendim, önce Sonuç gibi durum demişiz, adından bağımsız olarak, ilk başta.
Sonra da Aile babası olduğumuzu kabul etmişiz.

Şimdi de durumu netleştirelim dedik. Yazıların yorumlarında da dediğimiz gibi (ama yeterince geciktikten sonra) balkonu devraldık tekrar. Ama doğal olarak alışmış kudurmuştan beter. Bakınız aşağıya. Sanki etrafında yuvası varmış da, yuvanın salon kısmında uyuklarmış gibi, değil mi.




Huylu huyundan vazgeçmiyor, çete yine yine buralarda biz balkonu temizlesek de. Utanmazlar  rezervuar köpekleri pozu da verdikler bakın.




O tepesindeki nedir dersiniz diyerek elemanı çektim kenara, ayrı aldım. Çakal dalaşmış biriyle, belli.




Yani sonuç olarak, ben ortamı temizledim ama onlar gidici değiller. En azından sahiplenmeyecekler artık diye düşünüyorum, periyodik bakımları ihmal etmeyeceğim bir iki ay. Belki ayaklarını keserim (lafın gelişi).

12 yorum:

Çağlar dedi ki...

atalet 7/2/2008
.

uğraş uğraş..
bütün yaz laptırdın balkonu..
bi de.. aile babası ..
=P
esas şimdi yemlemek filan lazım..
su evet su koyman lazım garibanlara..
hani şefkat hani..

Çağlar dedi ki...

senfoni 7/2/2008
senfoniden

evet şefkat ve merhamet...
çağlar yapar bunu

Çağlar dedi ki...

veroçka 7/2/2008
...

ben güvercinleri hiç sevmem efendim

o yüzden fazla laf etmeyeyim

kanımca gitsinler başka yere, kovun onları...

Çağlar dedi ki...

atkadehielinden 8/2/2008
..

babaneminde var böle
onlarda önce iki taneydi
sonra çoğaldılar şimdilerde altı tane filam var
yanlız babanem onlara yem su filan veriyor
o olmayınca gelmiyorlar :)

Çağlar dedi ki...

alpernatif 8/2/2008
değişik çare

Hocam
Güzel bir güvercin yahnisi tarifi biliyorum
Lazımsa atarım :D

Çağlar dedi ki...

vivaforever 8/2/2008
galiba aile babası

kimliğine pek ısındın çağlar can..
ehh bu durumda bizde üzerimize düşeni yapıp seni başgöz etmenin yollarına bakarız artık.. :P
(içses: yuh yani..güvercinin neresinden tuttun da işi evliliğe getirdin yine..bu kız beni öldürecek anacım..:P)

senin yavruların akrabalarının bir kısmı bizim evde..fotoları görünce selam edip gözlerinden öptüler balkondaki yakınlarının..
elçiye zeval olmaz diyerekten ben de yorum arasına sıkıştırdım işte..
bizdeki saygıdeğer konuklar balkonu değli de mutfak penceresini ve aynı pencerenin biraz üzerindeki çatı boşluğunu kullanıyorlar konaklamak için..deniz manzaralı ya.. :))
ama pencereyi açık unuttuğum zaman mutfağa giriş yaptığım an tüm dengeler alt üst oluyor..üstelik geceyse...artık hangimizin nabzı daha çok ve hızlı atıyor ölçmek lazım.. :)) tabi benim nabız atışıma ilaveten minik çaplı çığlığımda renk katıyor olaya..
ben kendilerini evden uzak oldukları zaman daha çok seviyorum ama anlatamıyorum muhteremlere.. boş buldukları yere yayılıyorlar..
bi keresinde yaş aldığım cevizleri kurusun diye balkonda bırakmıştım..
akşam saatinde evin yolunda ilerlerken baktım bir kalabalık..
haliyle merak ediyor insan..ee bi de senin apartmanın önünde ise kalabalık daha merak dozu artıyor..
yakınlaştıkça çözdük olayı..
artık bey oğlumuz mu hanım kızımız mı hangisiyse gagaladığı cevizi aşağıya atıyormuş, millet de gökten ceviz yağıyor diye bizim binanın altında toplaşmış ceviz kırıp yiyordu.. :))
boş bırakmaya gelmiyorlar..fazla yüz vermeye de..
:))

bi de batıldır belki ama güvercinlerin uğursuz olduğuna dair bir rivayet var ..
güvercinin konakladığı evlerde bi türlü düzen tutmaz, plansız, hesapsiz kitapsiz işler, zaman zaman belalar da ev sahibine uğrarmış..
tabi batıl bir rivayet bu..ama bazen arka arkaya yaşadığım olumsuzluklar olduğunda acaba diye aklımdan geçirip faturayı güvercinlere kestiğim oluyor.. :))

Çağlar dedi ki...

somebuddy 8/2/2008
kargalaaaarr :p

zannımca bu kuşların sana vermeye çalıştığı bir mesaj var:

"her horoz kendi çöplüğünde öter"

yani diyor ki "burası benim anacım.. burayı temizliyerek gelen misafirlerinin burada sigara içmesini sağlamaya çalışıyorsan çoook beklersin.. zıkkım içsin .pneler.. şimdi defol git buradan.. hem unutma, onlar yokken biz vardık.. peeehh!"

o zaman bir aile babası olarak yapman gereken şey, onlara özledikleri baba kucağını yeniden sağlamak der, saygılarınızla huzurunuzdan ayrılırım :)

Çağlar dedi ki...

hbasak 8/2/2008
??

Şu karda kışta balkon temizliği nereden aklına esti?

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 8/2/2008
**

şimdiye kadar balkonda bi tek civciv besleme gafletinde bulundum bir kez ki zaten onları da kargalar yedi.
ama güzel bi meşgale aman ii bak onlara :)bugün teyzemlerin evinde muhabbet kuşu gördüm canım çekti özlemişim kuş beslemeyi. ölünce üzülüyoruz deyüü almıodum. bana denk gelen kuşlar da ayrı bi manyak oluo gerçi.biri vardı sigara tiryakisiydi.ama yalnızlıktan sıkılıcam sanırım bi adet alayım manyak çıkarsa çıksın evde ses olsun eheh :p

Çağlar dedi ki...

bunyaminakkaya 9/2/2008
10-12 YIL ÖNCE

Şu en üstteki gibi aynen
Gelip bizim balkona acil iniş yapmış.
Yaklaşmama rağmen kıpırdıyacak hali bile yoktu.
Kanatının birini haifiçe aralayınca gördüm ki;
her yanını kene gibi asalaklar sarmış.
Tabi o yıllarda henüz öldüren kene veya kuş gribi
ile tanışmamışız.
Önce güvercinin kafasını avucum içinde korumaya alıp
yoğun bir raid spreyi ile bir kaç saniyede
elli kadar kipalı yahudi keneyi ausviçe gönderdim..
Sonra da bol limon kolonyası ile kanat altları, göğüs, kuyruk
ve ayaklara kadar dezenfekte yaptım.
Yarım saatlik operasyon sonrası bir uçuşu vardı;
şahinleri kıskandırır...

Çağlar dedi ki...

sarkuteri 10/2/2008
yönetim uyuma, vatandaşa sahip çık

1.takla atmak için özel kalkış pisti.
2.aksamayan bagaj ve yer hizmetleri
3.inişte kazaları önleyen otamatik ikaz sistemi
4.barınma koşullarının iyileşmesi, yumurta bırakma olukları
5.uçuşa elverişli olmayan günlerde sosyal faliyet, eğlence tertibi
6.İki esas bir zeytinyağlıdan oluşan standart menü, açık büfe meşrubat
7.Paçalı olan arkadaşlara kuru temizleme ünitesi

çağlarcım vatandaş mağdur, bu hizmetleri sunmayacaksan buradan ayrılabilirler bak. benden söylşemesi.

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 10/2/2008
aa ülen bura ütüsüz kalmış

* Atalet:
Şefkat mi? hehe yok. Şimdi artık kendi başlarınalar. Hava da o kadar kurak değil daha.

* Senfoni:
:) Ya yapmayın.. Tamam hiç kötü davranmadım ama, kabul etmek lazım ki bu bir hakimiyet mücadelesi. Onlarla benim aramda :)

* Veroçka:
Imm, onlar seni seviyolar mı?
Şimdi, gelebilirler ama bu sadece ziyaret olsun. Kalmasınlar. Sahiplensinler ama sadece kendilerine ayırmasınlar.

* Kadeh:
Onlar şımarmışlar, benimkiler ise utanmazlar.

* Alper:
Yemezler ki :)

* Viva:
Efendim yorumunuzu gören cennetlik, hoşgelmişsiniz.
Ya iyi de yaş ceviz aldıysan yaş yaş yesene onları, neden kurutuyorsun. Kuru yiyeceksen kurusunu alsana :)
Güvercin uğursuz... düşünelim.. Yeterince çok güvercin benim ziyaretçim oldu bu güne kadar. Buradan onların uğursuzluklarının sebebinin benden onlara bulaşması ve buradan da tüm güvercin milletine yayılması olarak değerlendirebiliriz sanırım.

* Sambadi:
Hayır, balkonu yıkadım da artık. Balkon benim, üzgünüm güvercinler :)

* Başak:
Taşınacağım, en azından bu kısımı erkenden halledeyim dedim. Budur asıl sebep.

* İmbir:
Ben onlara bakıyorum, onlar da bana. Bakışıyoruz karşılıklı. Ama karşılıklı bir anlaşma ve bağımlılık yoktur.

* Bünyamin:
Vay, kene katliamı. Ama zaten onlar da polonyalı kumruları gagalamışlarmıştır :)
Ama şaka dışında düşünürsek, o güvercin üzerinde hakkınız var artık. Alacaksınızdır bir zaman.

* Yec:
Valla uyumuyom, şu yorum cevaplarını bitireyim, uyuyacağım ama. Gözlerimden uyku akıyor zira.
O arkadaşların taleplerinin hepsini yerine getiririm ama arkadaşlarının bazılarını alırım hizmetlerin jarşılığında. Turşularını kurar ya da yukarıda Alperin dediği gibi yahnilerini yaparım. Uyar mı bu onlara. :)