29 Şubat 2008 Cuma

Yörükhan Güveç Lokantası Hürriyet Gazetesinde


Kendimizin bildiğimiz lokantamız, Hürriyet gazetesi 29 Şubat 2008 Cuma günü(bugün) sayısında "Cuma" ekinde "En iyi 10 Güveç adresi" başlıklı haber/araştırma yazısında 5 numarada kendine yer bulmuş. Ankara bu onluya iki lokanta sokmuş. Biri bizimki.



Not: Kız sambadi, senin parmağın var mı bu işte, ya da kardeşin :P

Not2: Tekrar yazmakta fayda var. Basit adres "Aşağı Öveçler Mahallesi 7. Cadde Pazaryeri karşısı Ankara". Telefon: 0312 472 3192. Adres tarifi isteyenler bu linke



7 yorum:

Çağlar dedi ki...

atkadehielinden 29/2/2008
..

ayy şimdi bi kere daha kalkıp gidesim geldiii bakk

vardırr :)

Çağlar dedi ki...

somebuddy 29/2/2008
parnak

şeyy.. ımm.. evet.. sanırım artık tüm gerçekleri açıklamamın vakti geldi..

arkadaşlar.. sevgili bilgocugiller.. canım vatandaşlarım.. kendinizi aldatılmış, kandırılmış gibi hissettiğinizi biliyorum.. sizler benim bunca zaman sadece, zeki, akıllı, komik, güzel, yetenekli yönümü gördünüz.. ama ben bunlardan daha fazlasıyım.. aynı zamanda ben.. benn.. of.. nayır.. yapamıycam..

böyle biri olmak dışarıdan harika görünüyor olabilir.. biliyorum, hepiniz benim gibi olmak istiyorsunuz.. ama inanın bunu taşımak çok büyük bir yük.. tüm gözler üzerinizde......

ayhhh.. sıkıldım :))

Çağlarım.. bidenem.. parmağımız yok, ama ayağımız olabilir.. zira ayağımızı sürümüş, kısmetli gelmiş olabiliriz.. diyecektim.. demiycem.. vazgeçtim..

çünkü.. Güveç, bunları ve daha fazlasını hak ediyor.. :) çok sevindim.. Erol Abi'yle, Nurcan Abla da eminim çok sevinmiştir.. ve inşallah, bu takdirlerin hiiiç sonu gelmez.. gelemez de.. o özveri onları daha da iyi yerlere getirecektir..

Çağlar dedi ki...

sarkuteri 29/2/2008
Tebrikler

Güveç' in bu başarısını gönülden kutluyor, artık şu masa örtüsünü değiştir çağlarcım, diyorum.

Çağlar dedi ki...

atalet 29/2/2008
..

bu listedeki bir numara var ya..
o da benim sana anlattığım kırmızı fenerli yerin şubesi =P

kutlarız efendim..

sevdiklerinizin başarısını =)

Çağlar dedi ki...

farmau 29/2/2008
:)

Tebrik ediyorum bende ne de sevinmişlerdir sahipleri :)

işini iyi yapan,emek veren herkes takdiri hakediyor ve de bu tip şeylerde motivasyon oluyor diye düşünüyorum...

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 1/3/2008
güveç toplaması

* Kadeh:
Karayolları 348 kilometre diyo :P

* Sambadi:
Hehe, ayağı uğurlu olan benimdir genelde ama, siz de o faydayı sağlıyorsanız ne mutlu işte.
Bu arada bu yazının haberini verdim onlara. İyi dileklerinizi de aktaracağım.

* Yec:
Ovv, çok ters köşeye yattın birader :)
Bu foto evde değil dükkanda çekildi. O örtü o örtü değil

* Atalet:
Teşekkür ederiz efendim. Kırmızı fenerli dedin mi benim aklım hep başka yere gidiyor ya, neyse :P

* Farmau:
Sen de blog işini iyi yapıyorsun, motive ol. (Anladın sen onu)

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 2/3/2008
**

aa iyi çok güzel sevindim ben de. ben gidemesem de kardeşimi gönderim temsilen hem karnı doyar çocuun doğru düzgün bi yemek yer yavriiim. malum öğrenci evlerinde düzgün yemek görmüyorlar nerde yesek die bakıolar.