6 Aralık 2006 Çarşamba

Ayıp günlük

Seninle buluşmaya akşamüzeri karar verdim. Aklıma geliverdin birden, bilmiyorum neden. İşte insan tensel isteklerine gem vuramıyor çoğu zaman, tadın hala aklımda. İstiyordum seni yine tenimde.
Dolayısıyla duramadım hemen koştum iş çıkışı sana. Koştum işyerine. Arkadaşlarınla beraberdin. Ama seni hemen yakaladı gözlerim. Gözlerim birşey daha yaptı, ama çok ayıptı. Bir arkadaşına takıldı gözüm. Ama çok kısacık. Hemen unuttum onu, sana odaklandım. Sen de bana özlemle bakıyordun. Çektim aldım seni arkadaşlarının arasından.
Çok oyalanmadık, hızla benim eve gittik birlikte. Sen salonda beklerken ben hızla mutfakta yemeklik birşeyler hazırladım yalapşap. Öyle ciddi şeyler değil, karnımızı en hızlı nasıl doyurursak işte. Amacımız yemek değildi biliyorsun. O ritüeli tamamlayıp asıl amacımıza ilerlemeliydik. Sen yemedin nedense. Oysa makarna basit de olsa, iyiydi be. Sonra biraz beraber biraz televizyon falan.
Artık duramayacaktım, kavradım seni, çektim kendime. Hiç öyle ön'lü, hazırlık'lı şeylerle harcayacak dayanma gücü yoktu bende. Enerjimi çok daha ayıp şeylere harcayacaktım. Üstünde ne varsa çıkardım. Çırılçıplak bedenine ulaştım. Artık geri dönüşsüz bir yoldaydık.
Isırdım seni.
Tadın dudaklarımdaydı.
Buradan sonrası ise ayıp başlığı ile bile açıklanamayacak kadar müstehcendi.
.
.
.
Eti Antep Fıstıklı Çikolata Keyfi ile aramda olanların gerisi bana kalsındı. :)



17 yorum:

Çağlar dedi ki...

karanliginmelegi 6/12/2006
ıyyy

çok kötüydü bea :D :D

yok yok yinede güldüm :D

Çağlar dedi ki...

imbirgaripsinbirgaripler 6/12/2006
ehem ıhım

mrb,he he keyfiniz bol olsun da ben pek alakasız bi şey diyecem aslında...
bloguma hoş gelmişsin.dediğin arkadaşta pek seviyomuş hurma yemeyi hakkatten aşmış iki üç taneyi birden götürüyomuş valla ben o kadarını yapamıyorum.takip edecem onu..neyse kib

Çağlar dedi ki...

hercaiviolett 6/12/2006
eti bu sayfaya sponsor mu oldu?:)

Betimlemeler güzel. Sonundaki sürpriz tadından yenmez. Ama bu yazı tipini gözüm bir yerden ısırıyor:P (bknz: "Benim sevgili pijamalarım")

Çağlar dedi ki...

hbasak 7/12/2006
yorum

ilk cümleden itibaren "acaba hangi tatlı ile buluşmuş" diye merak ederek okudum. "sen yemedin nedense"de takıldım, tereddüte düştüm. Allahaşkına, Eti Antep Fıstıklı Çikolata Keyfi'nin makarna yediği nerede görülmüştür? :) Neyse, o kadar kusur kadı kızında da bulunur; gayet eğlenceli bir yazıydı.

Çağlar dedi ki...

kevserbanu 7/12/2006
Sırf Boğaz :p

Şimdi yapılacak iş mi bu Çağlar?

Feyza'nın bloğu okuyup avakoda yiyesim geliyor,Gökhan'ın bloğu okuyup kendimi mantıcıda buluyorum. Şimdi de sen çıktın. Acıyın yahu, hasta hasta şimdi nasıl kalkıp da ben fıstıklı bulcam kendime?

Bunu bir kere de bitterle yapmıştın :) Suçun ikiye katlı.

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 7/12/2006
hehe

daha elimde bi tane de antepfıstıklı m-joy mu ne, ondan var tutsak. onu da her an ısırabilirim ama sabah sabah hiç gereği yok, biraz daha işkence çeksin evde kendi başına diyorum.
sütümü içip çıkıyorum :)

Çağlar dedi ki...

vaveylaa 7/12/2006
tutku

benim de bitter ile böyle tutkulu bir ilişkim vardır.
Denedim, başkalarını da denedim ama olmuyor.
Vazgeçemiyorum ondan hehee

Çağlar dedi ki...

handeelibir 7/12/2006
@

Damak tadım devredeyse, işe 3 gün gecikmeli bile gidebilirim...
:-D

Çağlar dedi ki...

dilaya 7/12/2006
???

Ben son cümleye kadar yanlış anladım, içim fesat benim....

Çağlar dedi ki...

gergin 7/12/2006
ASIL AYIP BİZE YAPILAN !

Resmen dolandırıldık.:-)

Çağlar dedi ki...

butterflyvalley 8/12/2006
where ?

ben dün buraya bi yorum yazdım diye hatırlıyorum.
allah allah...
bunuyorum galiba...

yok ayzdığım yorumda erke nin sırrını falan açıklamıyordum,
yani önemli birşey değildi ama...
maksat yazıyı okuduğum bilinsin diyeydi..

hay allah.. nerde benim yorumum çağlar?

yoksa onu da mı yedin ?

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 8/12/2006
ayıpçıdan cevaplar

* Eti sponsor olmasa da gönlümüzde yeri ayrıdır.
* Pijama konusu: Gerçekten böyle bir tarz olduğunu bilmiyordum, bir anda bu yazımdan soğudum.
* Çikolataya rejim yaptırıp makarnayı reddettirmek doğal olarak sizi tereddüte düşürmek içindi, bilinçliydi.
* Banu, senin heryerin boğaz olsa ne olacak be :)
* Çağlar, hani aldatmamıştın Eti'yi, M-joy ne oluyor, konuş.
* Bitter, evet evet bitter.
* Fesat değil, naif.
* Valla kastelliden beter olabiliyorum bu ayıp ayıp konularda abi.
* Cem'cim yorum yazmadın, en azından klavye ile yazmadın, belki aklına yazmış ama bizle paylaşmamış olabilirsin, yemedim ben :)

Çağlar dedi ki...

fatoscb 9/12/2006
merhaba

paylaşımın için teşekkürler,iyi hafta sonları dilerim sevgi ve saygılarımla....

Çağlar dedi ki...

mankey 9/12/2006
bu ne istek böyle...

sabahın erken saatinde bu denli istek,arzu ve keyif... ne diyeyim. umarım aynı şeyleri sevgilime karşı da hissederim.

Çağlar dedi ki...

eryol 9/12/2006
reklam

Aynı, bu ürünün reklamında benzer şekilde zırvalayan kadına kocasının dediği gibi:
İyi misin??

Ek olarak, batırfılayvaliy in notunu gördüm ben, blogcu iyice zırvalamaya başladı demek ki.

Acıbadem kurabiyesi yedim, 8 tane kadar, yanına tanımam öyle şeyleri, buda son ek olsun, gideyim.

evet, gideyim.
-ge

Çağlar dedi ki...

dilaya 9/12/2006
denedim...

Gittim aldım yedim güzeldi....

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 9/12/2006
he bi daa topluyak

* Mankey, blogcu'da saatler 24 saatlik tutulmuyor, yazının saati akşam dokuz civarı idi.
* Gökhan, ben bi çikolata yemişim, sen ise 8 acıbadem... sen nasılsın.
* Dilay, afiyet.