10 Aralık 2006 Pazar

Çamaşır Yıkadım

Bugün sabahtan iki posta çamaşır yıkadım.
Birincisinde;
  • iki hırka,
  • bere, atkı, eldiven,
  • havlu
İkincisinde;
  • iki pantolon
  • 4 gömlek
  • 7 kağıt banknot, 5 plastik banka kartı, bir nüfus cüzdanı, bir ehliyet, bir dalgıç kartı, bir öğrenci kimliği ve cüzdanın kendisi
vardı.

Asılabilecekleri astım, serilerek kurutulacakları da serdim. Paralarda falan askı izi olmasın diye sererek kurutuyorum onları.

Birazdan hepsi kuruyunca ütüye geçerim sanırım. Arada da belki süpürge açarım.


Of.
İnsan kendi normal hızında yaşamalı. Eğer hızlı hareket ederseniz olmayacak şeyler oluyor. Eskiler iki ayağı bir pabuca sokmak diyorlardı, e herhalde ben cüzdanı makinada yıkamak diyebilirim sanırım.



7 yorum:

Çağlar dedi ki...

zuleyla 10/12/2006
:P

ne günah işledin de başına bunlar geldi acaba? :))))
banknotları da ütüle bari :p

Çağlar dedi ki...

kevserbanu 10/12/2006
KATRE dedi Kİ;

Hah Zü-Leyla doğru demiş. Vardır senin bir suçun.

Dur ben tahmin edeyim, birisi Çağlar'ı kahvaltıya davet etti. O da iki ayağını ve aklını bir pabuca soktuğundan paralarını dezenfekte etti.

Gerçi bu iş yiyinti sonrası da vuku bulmuş olabilir. Bu durumda da şişkin göbek akla zarar sonuçlandırması yapabiliriz :)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 10/12/2006
kuruma sonrası sonuçlar

paralara birşey olmamış.
kredi kartını da kullandım, sorun yok.
kafa kağıdını yeni yenilemiştim, onun kaplamasının iki köşesi maymun olmuş, ona üzüldüm.
deri de yıkanınca çabuk kurumazmış, onu öğrendim.

Ek: Katre'nin ilk tahmini doğru.

Çağlar dedi ki...

SAKSI MAHMUT 11/12/2006
çamaşır

paylaşım için sağol ne de güzel anlatmışsın
yüreğine sağlık

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 11/12/2006
ıınnggh

boşa saksı demedik işte.
rica ederiz efendim. hep hep paylaşacağız.

Çağlar dedi ki...

handeelibir 11/12/2006
@: H@ndeCe

Günaydın Çağlar!
Öncelikle güzel bir hafta diliyorum,
Hadi yavaş geçmesini de dileyeyim.
Bu küçük insanlar pek bir tatlıymış, yemek üstüne yerim ben onları bilesin.
Gelelim file çorap olayına,
yoksa sebgili moda editörüm beni beğennnmiir misin?
File çoraplerım veto mu yiyor?!

Diğer mevzu, derlen toparlan yuvarlan yazılarımı takip ederek harika bir ev erkeği olabilirsin. Ama anlaşılan okumuooorsun?!
HehhHHeee
:-PP

Çağlar dedi ki...

gergin 13/12/2006
PARALARA DON MUAMELESİ

Paralara don fanila muamelesi yapıp iç tarafa assaydın
bari..
Görgüsüz derler de..O bakımdan..