9 Aralık 2006 Cumartesi

Bu gün ve akşam


Can Elif,
Toprak da Yağız.

Uzunca bir toparlama yazısı yazacaktım, günü lastik gibi çekiştirerek anlatacaktım. Ama çok yorgunum şu an. Küçük insanlar resmen tüm bünyedeki enerjiyi sömürdüler öğleden sonra 1400'den gece 2200'ye kadar.

Aşağıdaki resimde iki küçük bi kocaman kafa görüyorsunuz: Biri Elif Ezgi, diğeri Yağız. Kocaman olan da ben oluyorum haliyle. Malesef şu an elimde Toprak ve Can'a dair foto bulunmadığından dolayı bununla idare edeceğiz.

Yani demem o ki bu dört canavar bitirdi enerjimi. Belki planladığım bi yazıyı daha sonra yazarım. Şimdilik bu kadar.

Not: Resim fikrini aklıma pörtleten hicaslıyok Mandalin aslısına buradan gıyabında teşekkür etmek istiyorum.


5 yorum:

Çağlar dedi ki...

dilaya 10/12/2006
????

Peki kimdirler arkadaşlar????

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 10/12/2006
cevap

Elif'in doğumgünü.. Elif benim bir arkadaşımın kızı. Diğer tüm insanlar o kutlama partisindeki davetliler. Çocuklar da o partideki davetli ailelerin çocukları. Ben de tüm gün çocukla Çağlar oldum.

Çağlar dedi ki...

isimsiz 10/12/2006
:)

Şu melek suratlara bak ya (ortadaki hariç:p) hiç enerji sömürecek halleri var mı? olsa olsa enerji verir bunlar insana...

Elifin yeni yaşı da kutlu olsun... :)

Çağlar dedi ki...

hbasak 10/12/2006
benim hikayem.

büyük geçmiş olsun. "hiç enerji sömürecek halleri var mı?" diyen arkadaşı kınıyorum. Ben halini çok iyi anlayabiliyorum Çağlar. Garip tesadüf, Cumartesi akşamı ben de dört çocuklu bir doğumgünü partisindeydim: Yiğit-Arda-Barlas-Seçil. Doğum günü onlardan birinin değil, babalardan birinindi. Neyse uçan tekmelerden falan kafamı kolladım.....sağ ve salimim şu anda.....Konuk olduğumuz evde koltukların yüz değiştirmeye gitmiş olması sebebiyle sandelye ve minderlere oturuyor olmak işi kolaylaştrdı. Koltuktan koltuğa sıçrayışların daha tehlikeli olduğu önceki konukluklarda tespit edilmiştir, örneğin yakın geçmişte konukların gömleğinin falan yırtılması, darmadağın vaziyette eve dönme durumları yaşanmıştır, bu parti vukuatsız idi.

Bu vesileyle benden tavsiye : Siz siz olun 4 yaşındakilerden uzak durun. Çok tehlikeli bir yaş. Huysuzluk zirvede. İlle de her şeye "hayır" denecek, ağlanıp huysuzlanacak, yetişkinlerin sabrının sınırlarının insan yavrusu tarafından test edilip öğrenildiği dönem.

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 10/12/2006
ekenek

foto insanları yanıltıyor olabilir. şöyle bir durum var ki, biz bu canavarlarla öğlenden akşam 2200 ye kadar uğraştık. ayakta uyuyorlar ama yine de debeleniyorlardı son saatlerde. foto da gece herşey bittikten sonra çekildi. yani sakinleştirici almış gibi bebeler onlar.