23 Eylül 2006 Cumartesi

Bir Deneme: Dem Bu Dem



Şu anda Trt2'de Dem Bu Dem adlı müzik programı var. Bir deneme olarak duyduğum türküyü yazmaya çalışacağım:
Not: Ham haldir.

1. Türkü

Nakarat=(
De gülüm nanay nanay
De kibar nanay nanay)

Atı havada uçarsın
...
...
Budak budak gül dalında
.
Kondurayım gönül seni
.
Yüce dağlar yüce olur
.
Gündüz geçer gece olur
.
Bu ayrılık nece olur
.
Ayırayım gönül seni
* . olan yerlerde nakarat var


2. Türkü

Aşk kalbimde yer açtı
Atma bana bu taşı
(Zülüflerin tel tel olmuş
Dökme rüzgara karşı) x 2

[Di gel ağam
di gel paşam
yeter ağlatma beni

(di gel varım
di gel canım
yaktın yandırdın beni) x 2 ](Nakarat)

bahçada güller açtı
gidek havuz başına
(insaf merhamet eyle
bak gözümün yaşına) x 2

(#Nakarat#)

Bitti program.

7 yorum:

Çağlar dedi ki...

isimsiz 24/9/2006
son durumum

İlgin için teşekkür ederim Çağlar...şifremi vs. yeniledim her ihtimale karşı...ama eskiyazılarımı sadece ben görebiliyorum şimdilik...o da düzelir sanırım...sevgiyle...

Çağlar dedi ki...

Zü-Leyla 24/9/2006
**

benim o son durumunu arz eden :)

Çağlar dedi ki...

hicasliyok 25/9/2006
Programı Takip Etmiş gibi oldum burdan

Şiirleri, şarkıları kopyala-yapıştır yapmadan klavye ile yazan insanlara karşı bi sempatim var. Sözü edilen "Emeğe saygı" laflarına gönderme yaparak, birinin emeğinize saygı duyması için önce emek verdiğinizi görmesi gerekir öyle değil mi, diyorum.
Eserlerin hiç birini bilmemem de içler acısı ama durun hele bi iğneyi başkasına batıralım. Sonra geleceğim ben kendime :)
Kolay gelsin
AsLı

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 25/9/2006
iğne?

Aslı, ben bana batan iğneyi anlayamadım gerçekten. emeğe saygısızlık mı ettim, beklememem gereken bir saygı mı istedim, anlamadım :) ya da ben yanlış anlamamak için mesai saatlerinde yorum okumamalı mıyım. biri kafama 100 mumluk bir ampülle vurabilir mi lütfen.

Çağlar dedi ki...

Zü-Leyla 25/9/2006
:)

Aslı iyi bişi söyledi Çağlar...Copy paste yapmadan yazdığın için seni taktir ettiğini söyledi...Ben öyle anladım yani :))

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 25/9/2006
aslında

sempati falan görünce bana da öyle geldi de sonra iğne görünce kafam karıştı. halbuki iğneden de korkmam ya. sen öyle diyosan tamam. :)

Çağlar dedi ki...

isimsiz 25/10/2006
:D

di gel di gel... ne demek yaw... bir sürü Türküde geçiyor...