26 Eylül 2006 Salı

.



Kalemim ol, yaz bana...


7 yorum:

Çağlar dedi ki...

Zü-Leyla 26/9/2006
***

Hayırdır inşallah...

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 26/9/2006
:)

artık hayrı şerri okuyanın yorumunda. anlatmayınca derdimizi, böyle öksüz kalmış ortalık.
demem o ki bakıyorum hepinizin yazılarına, iki satır bişey yazıp bırakıyorsunuz, sonra bizim karnımıza ağrılar giriyor ne denmiş şimdi burda diye. madem öyle ben de içi dışından geniş birşeyler yazayım, görsün millet gününü dedim. hadi bakalım buyrun :P

Çağlar dedi ki...

butterflyvalley 26/9/2006
Butterflyvalley'den..............

Dostum,

Seraptan bol ne var bu dünyada. Her yanımız Serap. :))

Aman kendine iyi bak. Baki selam...

Çağlar dedi ki...

zuleyla 27/9/2006
hımm

aman öyle olsun da...önce sabahın kör karanlıklarında balkondaki halini, sonra efkarlı türküleri bugün de bu yazıyı okuyunca noluyoooo bu Çağlara dedim :))

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 27/9/2006
vaha ve görüntü

butterflyvalley,
bir vahada yaşamaktayız diyorsun, ben de katılıyorum şimdi sana. doğrudur ben de bazı bazı dakkada bir aşık oluyorum. geçiyor ama sonradan, biraz bekleyip rahatlıyorum, hehe.

züleyla, olan bilinen dışı birşey yoktur. sen dükkanı geçici kapatırsın, başkası yazmaya ara verir, beriki de aklından parmaklarına akanların rengini değiştirir. yok yani ciddi bir durum.
üstte butterflyvalley'e cevap verirken zahir kelimesini kullansa idim mesela, cümlenin hissettirdikleri farklı olurdu değil mi.
zarf ile mazruf demiştik ya başka bir yazıda. o da benim bu da ben.

Çağlar dedi ki...

istanbulsiyah 12/10/2006
kontür

kontürün olayım harca beni gibi bir şeyler çağrıştırdı bende

Çağlar dedi ki...

isimsiz 25/10/2006
:D

Yorum yapılamayacak kadar derin olmuş be çağlar, bu da beni fena halde aşar...