22 Eylül 2006 Cuma

sabah sabah ya da daha gece


Saat an itibariyle 04:12, bu günü erken getirdik. Biraz önce sanki gelmemiş gibi yapma denemem yine başarısız oldu ve sızamadım yatakta, kalktım. Uykunuz gelmiyorsa çıkın yataktan diyorlar ya, sonra ne yapacağımızı buyurmamışlar fakat.

Şu blog memleketinde ucundan kıyısından gezdiğim sayfaları (eryol, zuleyla, butterflyvalley, hicasliyok, kiytirik ... ) bi kolaçan ettim. Çoğunda mesajlaşma kutuları var fakat utandım, bulaşamadım hiçbirine. Ki zaten bu saatte ne arıyorum değil mi.

7. kattaki balkonda da toprak kokar mı insanın burnuna, kokuyormuş. Güzel. ( Çok basit ama bu ilk 7. kattaki balkonda toprak kokusu alma deneyimim, kayıt düşmek lazımdı)

Herkesler ayakta iken doğa yağmuruyla, rüzgarıyla, güneşiyle, yani elinde ne varsa onu kullanarak insancıklarla kavga ediyormuş gibi geldi şimdi bana. Ama geceleri biz dinlenirken o ortalığı topluyor, silip süpürüyor, temizliyor, sabahı bize hazır ediyor.. desek çok mu uçtun oğlum dersiniz.
Pencereden, balkondan tanık oldum gibi geldi şu hazırlanma işine ama neyse.

Ulen kafa arıza yaptı gene, şimdi de "doğanın, dünyanın işini gücünü, davranışını hangi doğal dille nasıl anlatırız, yapabilir miyiz, bak yukarda iki satır denedik, birşeye benzemedi" diye dönmeye başladı. İçmese miydim akşam.


7 yorum:

Çağlar dedi ki...

kiytirik 22/9/2006
!!

seni anlıyorum....

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 22/9/2006
evet

uyuyamadık. uyusak ve belli bir süre kaçsak çok iyi olacaktı.

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 22/9/2006
uyuyamayandan ek

10 dakika içinde siyahtan mora, oradan da koyu ve en sonunda açık maviye döndü gök. Ama yağacak yine... derken televizyonda havadurumu başladı ve doğruladı, Ankara yağmurlu 20 derece.

Çağlar dedi ki...

zuleyla 22/9/2006
**

ben beğendim bu yazıyı...olmuş yane...

Çağlar dedi ki...

isimsiz 25/10/2006
:D

Kitap okusaydın çağlar belki uykun gelirdi...

Çağlar dedi ki...

Icha 6/4/2007
toprak kokusuna takılmadım sadece, yazının bütününeydi de yorumum, ordan çıktım mevzudan :)

Hımm..
Biliyorum bu durumu, benim de farklı bi şekilde dilime vuruyor..
bilmiyor da olabilirim, çok hissettim gibi oldum da birden..
ne diyorum ki ben..!
cezam bitti, hatta yenisi başladı ş.dışına çıkıyorum bu kez de, ama gitmeden bi geleyim dedim sana, kaç gündür okuyup geri dönüyorum :) eski yorumuma döncektim kaldığım yerden ama biraz daha geriye gitmiş olmak daha güzel oldu, ben böyle böyle bitircem zaten senin arşivi :)

gittim ben.. 7.kattaki toprak kokusunu duyabilmeyi başaranların olduğu bir dünyada olduğumu bilmenin mutluluğuyla..

Çağlar dedi ki...

hbasak 24/5/2007
gece niye karanlık?

"Herkesler ayakta iken doğa yağmuruyla, rüzgarıyla, güneşiyle, yani elinde ne varsa onu kullanarak insancıklarla kavga ediyormuş gibi geldi şimdi bana. Ama geceleri biz dinlenirken o ortalığı topluyor, silip süpürüyor, temizliyor, sabahı bize hazır ediyor.. desek çok mu uçtun oğlum dersiniz. "

Yoo, "uçtun" demek kimin haddine, öğrendim ki Kutsal Kitap'ta bile öyle diyor! ....Bugün bir blogcu, sayfasında Kuran'dan bir ayete yer vermişti (Yunus Suresi, 67. ayet) :

"O, içinde dinlenesiniz diye geceyi sizin için (karanlık); gündüzü ise aydınlık kılandır"

Gene de alerji seni pek dinlendirmiyor geceleri galiba, alerjik bünyene acil şifa dileklerimle....