16 Ekim 2006 Pazartesi

796K

Sanki başka hiç işim yokmuş gibi, sanki yarınki derste yerin dibine geçmeyecekmişim gibi oturdum, burada şu ana kadar yazdığım yazıları yedekleme derdine düştüm. Yanlış hatırlamıyorsam daha önce bu yönetim penceresinde Blog Yedekle diye bir işlev vardı, kaybolmuş ya da ben bulamadım. Çözüm olarak oturdum, yazıların kalıcı bağlarını (sayılardan oluşanlar) topladım, bilgisayara indirdim toptan. Sonra ne yapmışım bi baktım:

ibook-g4:~/cbarsiv/cbozel/cblog/16102006 cb$ du -hs *
4.0K    komut
796K    www.blogcu.com
4.0K    yaziliste


Yekün üstte. 796K. Kurduğum arşivleme mekanizmasının yapısı gereği bu 796 kilobayt'ın içinde yapılan yorumların yanında, yan menüler, cart curt da var. Yani benim emeğim pek daha azı. Yani birkaç aydır debeleniyorum buralarda. Yani ara toplam herhangi birimizim canı sıkılıp cep telefonuyla çekeceği herhangi bir resmin kapladığı alandan daha az. Yani bitlerin baytların bu boyutta hüzün vereceğini oturup düşünsem, tahminleyemezdim.
796K, peh.





9 yorum:

Çağlar dedi ki...

dilaya 16/10/2006
şimdi...

Açıkçası yazdıklarının bir kısmını anlamadığım için, yorum yapamayacağım, zaten morelim de bozuk... Başka yazına artık... ama uğraşmışsın... eline sağlık diyeyim sadece... zorlama anlamıyorum şu kb mb işlerini...

Çağlar dedi ki...

eryol 16/10/2006
aah ah

şu ödevlerini de vaktiyle bu özenle yedekleseydin, bak bu kardeşin bu hallerde olmayacaktı :D

neyse, güzel bir çaba, takdir ediyorum, darısı başımıza..

Çağlar dedi ki...

kevserbanu 17/10/2006
K. Banu Dedi ki...

Senin iş benim kendi hayatımla ilgili istatistik çıkarmalaıma benzemiş. Ama ben bu tür girişimlerimi çok sıkışık zamnlarda kedime işkence olsun diye yaparım :p

p.s. Yahu ne evden ne işten msn ye bağlanamıyorum bugün, annemle konuşcaktık :p Aankara'lılara msn kızdı mı diye bir Ankara kişisine sorayım dedim. Telekom Ankara msn ye uyuz mu oldu? Ya da sadece bana :p

Çağlar dedi ki...

isimsiz 17/10/2006
mesane

msn bilmem, skype insanıyım. o da kibar kibar çalıştı. ha, şirkette msn çalışıyor. yani sorununuz size özel efendim :)

-caglar

Çağlar dedi ki...

handeelibir 17/10/2006
@:

Bir, hadi bakiim derlen toplan şu derslerini hallet, sonra H@nde Aplan kısar, yoğunlaştırılmış blog programı uygular ona göre :-P
İki, önemli olan nicelik değil, nitelik...
Hala oturuyor musun sen?!!!

Çağlar dedi ki...

isimsiz 17/10/2006
oturmuyorum

gittim, geldim. hoca oymadı. gece vermeliyim ödevi.
ama aynı zamanda işlerimi yetiştiremediğim için işyerinde -tahminen- sabahlayacağım. nasıl olacak bu iş. sonra küfretmeye günah derler.

bir şey aynı zaman diliminde en fazla bir yerde olabilir diye bir fizik kuralı vardı, onu halleden olmuş muydu...

Çağlar dedi ki...

Zü-Leyla 17/10/2006
bilmece çözen çağlar'a..

o 796k ya harcanan emek tüm bitleri baytları alt eder...biz biliyoruz emeğinin kıymetini...Bitler, baytlar utansın :)

Çağlar dedi ki...

hbasak 17/10/2006
yedek

Hakikaten "blog yedekle" yi ben de aradım, bulamadım geçende. Sadece "şablon yedekle" var. Çözüm olarak ne yaptığını anlayamadım ama iyi yapmışsındır herhalde...

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 18/10/2006
uzun gün raporu

Hiiç öyle de süper değilmişim. Aynı 24 saat içinde kendimi yalanlayıverdim.

Bi kere ödevi yalandan yaptım, teslim etmeye gönlüm elvermedi. Akşam düzenleyip göndermeliydim. Onu da yapmadım.

Dersten sonra dükkana geldim, yetişmesi gereken bir iş ile uğraştım geceyarısına kadar, ama onu da yapamadım.

Bu zaman diliminde tüm motor sinir sistemim iflas etti. Sol tarafımda boynumdan belime, sol dizimden ayağıma kadar bütün bir ağrı hasıl oldu.(lafa bak) Bu sıkıntı sürekli benimle. Var sinirlerde bir dert ama. Bu iş sürekli oturur halde kalırsam ortaya çıkıyor. Özetle çekmedi bünye beni.
Çürümüşüz.

Ayrıca iki-üs üstte yorum yapan hande'ye sert çıkmışım gibi görünüyorsa da, kusuruma bakmayın efendim.