19 Ekim 2006 Perşembe

Hah Özlem Özdil


An itibariyle Özlem Özdil trt4'de programda konuk. Programın adı Katre'dir :)
Ben bu kızı pek seviyorum. İlginç bir havası var. Çekici bir soğuk, sinirli bir çalış tekniği ve çatık kaşlar. İşine saygılı bir duruş...
Birşeyler söyler ve ben yetişebilirsem yazacağım bu yazıya devam olarak.

Ayrıca içimde kalmış alakasız not: İki önceki yazı umduğum ilgiyi görmedi. Mutsuzum ( Düdük, sana kaç yıldır umma, umarsan ezilirsin dedik, dinletemedik. Git Direkler'e yaz da unutma bi daha )


Uzakların Türküsü - Dursun Özdil(Özlem'in babası)

Karanlık bir akşamüstü
hüzünlü gezer olmuşum
Gözüm dalar uzaklara
Bir hayal rüya olmuşum (?)

Şehir yanar deniz susar
Fabrikalar zehir kusar
Bize benzemez buralar
Kendime diyar bulmuşum (?)

Başımda savulan insan
Gündeme gelir bu isyan
Özdilim yıpranmış bu can
Bir hayli ziyan olmuşum

Not: kızın ağzının içine girdim, yine de anlayamadım son satırları hep...

*****

Gözlerin Eladır Yar - Sinan aygül (?)

Gözlerin eladır yar
Hicrin bir yaradır yar
Derdimin dermanıdır yar
....

Gözlerini süzme yar
yüreğimi üzme yar
senden başka kimim var
benden tez tez küsme yar (?)

Taze bahar gülümsen
yar benim sevgilimsen
serhat kalksın göre y (?)
başımın tacısın sen

---Çok hızlı, dağıldım.---

2 yorum:

Çağlar dedi ki...

dilaya 26/10/2006
sinsiyiz galiba...

Bari birini yorsaydın da sevindirseydin şu garibi... Neyse hiç de farketmedim takip ettiğini...

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 26/10/2006
dilay'ın yorumlarına dair

Dilay (dilaya.blogcu.com) dün gece sürpriz olsun diye baştan aşağıya tüm yazıların altından girip üstünden çıkmış, hepsine de yorum yazmış. ayrıca benim kendisi ile kendi sitesindeki cee-box'da konuşurken bu yaptığını farketmediğimi sanmış. halbuki ben arka taraftan dolanıp bakıyordum gözucuyla hep :)
pek eğlenceli vakit geçirdik bir süre :)
Dolayısı ile isimsiz diye biri tarafından yazılıp başlığı da :D olan 30 kadar yorumun hepsi dilay'ın işi.
yordu gözlerini kızcağız, teşekkür ederim kendisine.