10 Ekim 2006 Salı

Yazılacaklar - Taslak.



  • Kişisel tanıtım/tanıyor muyum yazısı [ Nasıl birşey olacağına karar veremedim ama başladım, taslak olarak kayıtlı ]
  • Kaybetme dinamikleri, korku kayıp mıdır, kaybetme, yitme...  ve  güç ilişkisi (karışık bu)
    [ Bu da yazıldı iyi kötü - Üstte ]
  • İletişim sınıfına ilgi gösterilecek, kevserbanu'nun bugünkü yazısından ilham... (dil)
    [ Banu'nun yazısına kısa yorum yazıldı, herhalde onaylar, görülür.]
  • 04:00-22:30 arası Ankara-İstanbul-Edirne-Ankara yazısı yazılacak (dilay'dan ilham) [Yazıldı - Üstte]
  • determinizm ve gündelik yansıması yazısı ( züleyla birşey demese de bekliyordur)
  • insan anlamadığı şeylere nasıl yaklaşır, ne yapar, nasıl davranır, yabancıya karşı duyulan korku, yoksayma... (ne çıkacak bundan, bir üstteki ile mi birleşir, evet) 
    [Bu son iki tanesi için de bir yazı yazıldı - O da üstte ]

hımm. iş çokmuş. ben bunları ne kadar vakitte yazabilirim ki acaba.

Bu anda neler oldu:
  • Butterfly da böyle önceden yazı reklamı yapmış.
  • Gökhan'ı skype'da bir dürttüm ki sormayın, gaza geldi birşeyler yazmaya başladı
    [ Yazdı, Yordum bile ]
  • züleyla geldiysen ses ver.
  • trt1'de de tv8'de de türküler var. sakin ol çağlar, yazma, dinle yeter.


5 yorum:

Çağlar dedi ki...

dilaya 10/10/2006
o zaman...

kolay gelsinmiş, ben de şaka yapıyordum hem...

Çağlar dedi ki...

kevserbanu 11/10/2006
K. Banu Dedi ki...

Sağolasın Çağlar yorumunu onayladım da cevap bile yazdım :p

Yazı reklamı işi hoşuma gitti, şimdi ben dil konusunda yazı yazacak mısın diye beklerim falan :p Pusuda yorum yapmak için bekliyorum :p

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 11/10/2006
biliyorum

Banu, yorumunu yazdığından dakikalar sonra okudum, uyumadım pek.

evet evet kendi aramızda biraz reklamın kötü bir yanı yok sanırım.

iletişim: eski bir iki yazı var, okuyabildin umarım. yeni yazı için söz vermeyeyim ama akşam enerjim kalırsa oturabilirim başına, sanırım, umarım, korkarım :))

Çağlar dedi ki...

zuleyla 11/10/2006
ses :)

ya evet çağlar tanıyosun valla okuyucunu..
istiyorum o yazıyı..
bi yaz sen..bi okuyayım ben..
sonra bi karışayım..
bekliyoruz efendim..

(iki konuyu birlikte irdelersen daha güzel olcak sanki,öyle hissettim)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 12/10/2006
okuyucu ile iletişim

planım bu sabaha karşı başlamaktı ilgili konuya. Ama blogcu kayışbacaklık yaptı gene. Akşamın işi şimdiye, şimdinin işi ise belirsiz bir atiye kaldı gibi. Ama sözüm söz. Tabi bu söz, yorum yazacam diye söz verip hala yazmamış olanlarınki gibi olur mu bilmem ;)