9 Ekim 2006 Pazartesi

Beynimin İçi


Sözlükte Haramiler'in Mavi Duvar'ını gördüm. Yaş itibariyle bu şarkının kendi yaşam anından daha eskiyim, gençlik dinlerken ortak olmuştuk vaktimiz geçmesine rağmen.

Sonra beynim bana oyunlar oynamaya başladı. Beni etkileyen yabancı bir şarkı vardı, hem de yeniydi dedi içim. Adı gelmedi bir türlü aklıma. Tamam takımın ( aman takım değil grup işte ), grubun adını hatırlayayım bari dedim, o da peşinden koştuğum halde saklandı kıvrımların arasına. Sonra yüzleri belli olmayan birkaç genç oğlan söylemeye başladılar şarkıyı, ama çok uzaktan geliyordu ses. Çözemiyordum kelimeleri.

Parçayı radyoda istek yaptığımı, çalmadıklarını hatırladım.

Solistin ilginç bir tarzda söylediğini, mekanik bir ses halinde olduğunu hatırladım.

Hala gelmiyor(du) şarkının ya da grubun ismi aklıma. Aradıkça derinlere kaçtığını hissediyorum. Takılıp delirmek işten değil...
Sakin... gelirse buraya yazayım.



8 yorum:

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 9/10/2006
Buldum!!!

Beynimin içinden çıkaramadım ama dvd'nin içinden çıktı:

Authority Zero - One More Minute

Severim bu şarkıyı.

Oh.

Çağlar dedi ki...

eryol 9/10/2006
hmm

eryol@yelken:/tmp$ wget http://www.authorityzero.com/mp3/onemoreminute.mp3
--17:25:16-- http://www.authorityzero.com/mp3/onemoreminute.mp3
=> `onemoreminute.mp3'
Resolving www.authorityzero.com... 66.113.130.199
Connecting to www.authorityzero.com|66.113.130.199|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 3,512,379 (3.3M) [audio/mpeg]

100%[================================================\
=====================================================>] 3,512,379 33.19K/s ETA 00:00

17:27:32 (25.28 KB/s) - `onemoreminute.mp3' saved [3512379/3512379]

eryol@yelken:/tmp$ xmms onemoreminute.mp3
Message: device: default


----------------------------
evet yahu, bildigimiz bir parca, severiz kendisini.. Sen iste yeter, ben calarim sana :)

EK: Biraz formatı bozdum Gökhan, izninle.

Çağlar dedi ki...

dilaya 9/10/2006
sevindim...

Bulduğuna sevindim....

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 9/10/2006
evet

ben de sevindim. gerginlik gitti üzerimden. ha on kere mi dinledim, hayır. bi kere yetti.

Çağlar dedi ki...

dilaya 10/10/2006
zaten...

zaten aramak ve bulmanın o ilk anı keyiflidir genelde, insan işte ulaştığı herşey zamanla değerini yitiriyor galiba biraz

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 10/10/2006
yok gerçekten...

çocukları hala seviyorum. şarkıyı özlediğimde yine zıplayıp dinlerim tekrar. ben hemen eskimesin, yalama olmasın diye yıpratmadım sanırım :))

bak gerçekten,
yeminle,
değeri yerinde :)

Çağlar dedi ki...

dilaya 10/10/2006
yaaa

sen ne ara gördün ya hemen silmiştim oysa, beni mi takip ediyorsun... ben de amma yapttın sen bloğunu takip ediyorsun...

Çağlar dedi ki...

zuleyla 11/10/2006
çıldırtası durum

ay dilimin ucunda halleri.. beyin karıncalanması sebebi.. kremini reklamı gibi:)..ama sonunda bulmuşsun, dinlemişsin..mutlu son..güzel..