21 Ekim 2006 Cumartesi

HABER: Geldim, Antalya'dayım.

İyi bayramlar.


6 yorum:

Çağlar dedi ki...

dilaya 21/10/2006
ben de tam...

tam geldim, vardım mı diyecektim... haber et diyecektim, öğrendim...

Çağlar dedi ki...

vaveylaa 21/10/2006
merhaba

ne iyi etmişsiniz vallahi. Ben fazla fazla almıştım zaten merak etmeyin. canınız çektikçe gelip alın :))
iyi bayramlar bu arada

Çağlar dedi ki...

zuleyla 22/10/2006
***

iyi bayramlaaaarrrr...

(niye öyle bağırdıysam) :))

Çağlar dedi ki...

dilaya 22/10/2006
Çağlar Antalya'dan neler bildiriyor...

HİÇ....

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 22/10/2006
bir siteme ve diğerlerine cevap

Hımm. Dilay sitem etmiş galiba bize. Kusuruma bakmayın, doğal olarak biraz aileye vakit ayırmadayım. Aynı zamanda evin internet bağlantısı kardeşin hakimiyetinde, kendisi ile güzel bir pazarlık yapamadım :)

Bugün Devrim ilkokulu, karaalioğlu parkı, hadrian kapısı vb. konu oldu.

Kutlayanların, kutlayacakların, kutlamayacakların, okuyacakların, okumayacakların bayramlarını da hoşlamak da burada olsun.
Saygılar

Çağlar dedi ki...

sharquteri 23/10/2006
Anlaşıldı tamam...

Evet, bu haber benim cep telefonuma da geldi.
dıııt dıııt dııt dıııt. Çağlar Antlaya' da...

Hoş geldin, duyduğuma göre bayram boyu havalar güzel olacakmış orada. Belki son turfanda bir deniz keyfi yaparsın bizim yerimize...

Bayram ailelerle güzel. Benimkiler de buradalar fakat biz herkesten farklı olarak tencereleri kolileyecez bayramda... Kapıya gelen çocuklara da eski defterlerimi dağıtacağız...

"İyi bayramlar Çağlar"

Tüm haber ajanslarına geçilsin bu cümle...