28 Ekim 2006 Cumartesi

Sorulu sobelenme

Yine sobelendik. Bu sefer de Nur ( nurunsepetindekiler ) beni sobelemiş.
Bu daha kolay bir oyun ama. Aşağıdaki soruları cevaplıyoruz. Buyrun:

1-Benim hakkımda en çok merak ettiğin şey?


Gökhan Özen'i neden bu kadar çok seviyorsun. Sizin yaşıtlar neden bu adamı bu kadar seviyorlar.

2-Sence ben kime benziyorum?


Daha siteni yeterince ayrıntılı inceleyemedim ama sanırım; senden daha büyük ablalarına benziyorsun. Çokça da annene benziyorsundur.

3-Kısaca blogla uğraşmandaki amacın nedir?

  • İz bırakmak derdindeyim.
  • Yeterince biriktirdim sanırım, artık paylaşmak derdindeyim.
  • Yazma alışkanlığı edinmeye çalışıyorum.
  • Yeni bir meşgale, stres atma yöntemi bulmaya çalışıyorum.
4-C-Box kutusunun blogdaki amacı nedir?


Yazılar ve yorumlar yeterince hızlı haberleşme araçları değiller. Paylaşım için iyiler ama bir de hızlı haberleşme, konuşma ihtiyacı var insanların. Cee-boks kutuları bu derdimize derman oluyor.

5-Blogda yorum yazmanın amacı nedir?


Yazara okudum seni demeye çlışıyorum. Bazen de okudukların hakkında kafamda soru işaretleri ya da farklı fikirler beliriyor, onu yazarak sormak/paylaşmak için en iyi yol yorum.

6-Bloglarda yazışan kişiler neden tanışmak isterler?


Bir iletişim ortamı burası. Aslında yazılarla tanışıyoruz. Soru eğer yüzyüze gelmekten bahsediyorsa, o iletişimin biraz daha ilerletilmesi, daha doğrudan yollar kullanmak. Daha çok zaman geçirmek.

-------------------

Hızlıca bitti valla bu sobelenme. Ama blogcu sağolsun ilk cevaplarımı uçurdu. Umarım bu sefer yazdıklarımda birşey atlamamışımdır. Şimdi zor kısım. Bene kimseyi sobeleyemeyeceğim. Başak'ı daha yeni sobeledik. Hem o sobelenme dönüp kendisini yeniden bulmuş :) Sobelenmekten hoşlanmayanlar var, hoşlanıp hoşlanmadığını bilmediklerim var. Bilemedim. Aslında beni okuduğunu bildiğim 2-3 hanım blogcu var aklımda ama yok isim zikredemeyeceğim. Gönüllü ebe olmak isteyenler buyursun.
Saygılar.

2 yorum:

Çağlar dedi ki...

nurunsepetindekiler 28/10/2006
---

Cevaplarını okudum abi.Süperler ellerine sağlık.Teşekkürler...

Çağlar dedi ki...

dilaya 29/10/2006
:D

Ben de sobelenmişim... Nur beni de sobelemiş... Senin cevaplar güzel olmuş ben de uğraşayım bari biraz...