4 Ekim 2006 Çarşamba

Bugün Hafiyelik



Bugün yine biraz hafiyelik yaptım.

Zaman vardı, geçen ay aşık olmaya karar verdiğim bir hanımefendinin izini sürdüm bugün. Elimden geldiğince kabloların içine daldım, bulabildiklerimi çıkardım, koydum önüme. Didik didik ettim, mümkün olabilir gördüm bu işi. Hesap yaptım, kitap yaptım, bi plan bile yaptım ama uzun sürecek gibiydi hedefe ulaşmam. Yarım saat kadar aşık aşık gezdim. Sonra işler yoğunlaştı, geçti.
Devam et çağlar, gel sen yazı yaz biraz.


Baktım, buraları sahiplenmeye başlamışım. Benimmiş gibi gelmeye başladı. Sanal ortamda bir e-posta adresinden ibarettim belli bir süredir. Olan yerler de bu e-posta adresi gibi geçicileşebilir diye düşünmekteyim.
Aslında bakarsanız, bu web günlüğü işi de benzer bir durumda fakat rahatça taşınılabilir gibi görünüyor, biraz çöreklenebilirm sanırım.
Laf ebeliğini bir yana bırakıp sadede gelirsek; blog işini günlük tutmanın biraz ötesinde, kişisel özel yayın alanı olarak algılıyorum, aranıp tarandığımda kendime ait bir kayıt da doğru düzgün gelmediğine göre biraz kişisel tanıtım yazısı yazar gibi yapacağım yakın bir zamanda. Belki zengin belki ünlü ya da hepsini birden olabilirim hı.


5 yorum:

Çağlar dedi ki...

Zü-Leyla 4/10/2006
hafiyelik

Ya o hafiyeliğin tadı hiç bir şeyde olmuyor...Bir de kendi kendine aşık aşık gezmenin...
inşallah planlar projeler yerini bulur..Ne diyelim...

Çağlar dedi ki...

kevserbanu 5/10/2006
Katre dedi ki...

Kolay gelsin o halde :)

Çağlar dedi ki...

caglarbilir 5/10/2006
hah borçlu olduğum birisi

katre, senin o son yazıya yorum yapacak bir enerji topaa biriktiriyorum kendime. başarabilirsem birşeyler yazacağım.
saygılar.

Çağlar dedi ki...

kevserbanu 6/10/2006
Katre dedi ki:

:)

YAZDIĞIMI OKUMANIZ DAHİ İNCELİK EFENDİM, HERKES NE DİYOR GENE BU BANU DİYORLAR :)

Çağlar dedi ki...

dilaya 7/10/2006
burdan bakınca

burdan bakınca bi e-posta adresinden çok daha fazlası görünüyorsun...